تعمیر لباسشویی در رشت

تعمیر لباسشویی در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

تعمیر لباسشویی در رشت

لباسشویی یکی از وسایل بسیار کاربردی آشپزخانه است که کار شستن لباس ها را در حجم بالا و در زمانی کوتاه انجام می دهد تا از این بابت زحمت فراوان افراد خانه دار را کاهش داده باشد. برای انجام درست و با کیفیت این کار، لازم است تا تمام قطعات دستگاه، کار خود را با کیفیت بالا و به نحو صحیح انجام دهند. در صورت خرابی هر یک از قطعات مشکلات مختلفی مانند روشن نشدن ماشین لباسشویی، تمیز شسته نشدن یا بوی بد لباس ها، نشت آب از دستگاه، سر و صدای زیاد و … پدید خواهد آمد. رفع هر کدام از این موارد و تعمیر لباسشویی در رشت، نیاز به حضور تکنسین مجرب و وارد به دستگاه شما دارد تا بتواند با استفاده از قطعات فابریک یدک دستگاه، مشکل آن را رفع نماید. برای دسترسی فوری به تکنسین های برتر در حوزه تعمیر لباسشویی می توانید با مرکز تعمیرات تخصصی رشت امداد با شماره های 01333262634 یا 01333262639 تماس بگیرید. در ادامه با برخی از ایراداتی که می تواند در ماشین لباسشویی به وجود بیاید، آشنا می شویم.

تعمیر لباسشویی در رشت

ایرادات رایج در ماشین های لباسشویی

عیب یابی ها و انجام تعمیرات مربوط به لباسشویی مساله ای است که در رابطه با آن باید حساسیت فراوانی به خرج داد. زیرا هر فردی صلاحیت لازم برای انجام آنها را ندارد و استفاده از قطعات تقلبی نیز می تواند خیلی زود منجر به خرابی مجدد دستگاه شود. برای رفع این مشکل و تعمیر لباسشویی در رشت، لازم است از تکنسین های متخصص بخواهید دستگاه شما را بررسی کنند. برای این که مطمئن شوید تعمیرکار، قطعه مورد نیاز برای تعمیر دستگاه شما را به همراه دارد، پیشنهاد می کنیم موارد زیر را بخوانید و ایراد دستگاه را به درستی برای او توضیح دهید.

روشن نشدن ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی برای شروع به کار نیاز به جریان برق در دستگاه دارد. ممکن است برق دستگاه تامین نشود به همین دلیل لازم است ابتدا از سلامت پریز برق و دو شاخه لباسشویی خود اطمنیان حاصل نمایید. ایراد در کلید های دستگاه و یا قطع شدن رابط میکروسوییچ دستگاه موارد بعدی هستند که با خرابی آن ها نیاز به تعمیر لباسشویی در رشت ایجاد می شود. اگر هیدروستات دستگاه مشکلی پیدا کرده باشد نیز، احتمال روشن نشدن ماشین لباسشویی وجود دارد. هیدرواستات قطعه ای است که وظیفه کنترل میزان آب ورودی به لباسشویی را با باز و بسته کردن دریچه شیر ورودی برعهده دارد. معیوب بودن هیدواستات لباسشویی می تواند یکی از دلایل کار نکردن تایمر باشد. که در این صورت باید توسط تکنسین متخصص بررسی و عیب یابی شود. 

آبگیری نکردن و تعمیر لباسشویی در رشت

آبگیری نکردن ماشین لباسشویی، مشکل دیگریست که می تواند برای مصرف کنندگان این دستگاهها، مشکل ساز شود. این مشکل به دلایل مختلفی از جمله باز بودن درب ﻣﺎﺷﯿﻦ لباسشیی، خرابی میکروﺳﻮﺋﯿﭻ، هیدرواستات، برد الکترونیکی، پمپ لباسشویی مهم ترین ایرادات در آبگیری نکردن لباسشویی هستند. همین طور اگر سیم‌های راﺑﻂ ﺑﯿﻦ ﮐﻠﯿﺪ ﺗﺎﯾﻤﺮ لباسشویی، ﻣﯿﮑﺮوﺳﻮﺋﯿﭻ، ﻫﯿﺪرواﺳﺘﺎت و ﺷﯿﺮ ﻗﻄﻊ ﺷﺪه باشند نیز، شاهد ایراد در آبگیری ماشین لباسشویی خواهیم بود. در پایان خرابی شیر ورودی آب را نیز بررسی کنید تا ایراد دستگاه را پیدا کنید. برای تعمیر لباسشویی در رشت توسط تکنسین های مجرب و با دانش، با شماره های 01333262634 یا 01333262639 تماس بگیرید.

قطع نشدن آبگیری در لباسشویی

اﮔﺮ در ﻣﺪت آبگیری، آب درون دﯾﮓ ﺑﺴﯿﺎر زﯾﺎد ﺷﺪه، به‌گونه‌ای ﮐﻪ از ﺷﯿﺸﻪ درب ﻧﯿﺰ دﯾﺪه می‌شود، ممکن است مشکل از شیر ورودی آب باشد. در صورتی که اتصال برق دستگاه را قطع کرده اید اما همچنان آب به داخل دستگاه می آید، اشکال از شیر هیدرولیکی است. اما اگر آبگیری لباسشویی با قطع جریان برق متوقف شد، ممکن است ایراد از تایمر لباسشویی، سوئیچ فشار و یا کم بودن فشار آب شیلنگ ورودی آب باشد. توصیه می کنیم با تعمیرکار متخصص برای عیب یابی و تعمیر لباسشویی در رشت تماس بگیرید.

نشت آب از لباسشویی

نشت آب از ماشین لباسشویی مشکلی است که اگر به آن فورا رسیدگی نکنید، می تواند به خراب شدن سایر قطعات دستگاه، سایر لوازم برقی و حتی کف آشپزخانه منجر شود. این مشکل می تواند با توجه به محل دقیق نشت آب، دلایل مختلفی داشته باشد و لذا راهکارهای متفاوت برای رفع نشتی آب لباسشویی وجود دارد. ابتدا درپوش یا پنل ﭘﺸﺖ ﻣﺎﺷﯿﻦ لباسشویی و درپوش ﻓﻮﻗﺎﻧﯽ را از دستگاه ﺟﺪا ﻧﻤﻮده و ﺳﭙﺲ لباسشویی را ﺑﻪ ﺑﺮق بزنید. سپس در حین کار به دستگاه دقت نموده و ﻣﺤﻞ نشتی آب را ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ کنید. اﮔﺮ ﻣﺤﻞ نشتی، ﯾﮑﯽ از رابطهای ﻻﺳﺘﯿﮑﯽ آب اﺳﺖ، می‌بایست ﺗﻌﻮﯾﺾ شود. همچنین ﻣﻤﮑﻦ اﺳﺖ آب بر اثر ﺗﺮﮐﯿﺪﮔﯽ قابِ ﻣﺨﺼﻮص ﺟﺎﭘﻮدري، واترپمپ و… جمع شده ﺑﺎﺷﺪ، ﮐﻪ در این حالت بهترین روش برای آب‌بندی دستگاه ﺗﻌﻮﯾﺾ ﻣﻮارد ﻓﻮق است. برای تعمیر لباسشویی در رشت، با شماره های بالای صفحه تماس بگیرید.

نکات نگهداری و تعمیر لباسشویی در رشت

برای نگهداری از لباسشویی لازم است نکات زیر را رعایت نمایید:

۱- جای اجسام سنگین و زینتی روی لباسشویی نیست.

۲- درب ماشین لباسشویی حساس است و ممکن است خیلی راحت آسیب ببیند. آن را آرام باز و بسته کنید. برای تعمیر لباسشویی در رشت، با رشت امداد تماس بگیرید.

۳- بعد از شستن لباس‌ها حداقل نیم ساعت درب ماشین را باز بگذارید، تا داخل ماشین خشک شود و زنگ نزند. فضای مرطوب بهترین مکان برای رشد قارچها و میکروب‌ها است که می تواند علاوه بر ایجاد بوی بد در لباسشویی، آلودگی را به لباس‌هایی که بعداً وارد ماشین می‌شوند، انتقال داده و ایجاد بیماری‌های پوستی و … نماید.

۴- فیلتر لباسشویی را چک و تمیز کنید. مخصوصاً فیلتر تخلیه دستگاه را ممکن است بعد مدتی بعد مدتی مو و پارچه‌های ریز ممکن هست در آن گیر کنند که برای کارکرد درست ماشین لباسشویی باید حتما تمیز شود. اگر حیوان خانگی دارید، فیلتر لباسشویی شما زودتر کثیف می شود.

 ۵-  جا پودری را هر چند ماه یکبار بیرون آورید. آن را تمیز کنید، و بعد اجازه دهید خشک شود و سر جایش بگذارید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی در رشت

تعمیر لباسشویی در رشت امداد

اگر قصد تعمیر لباسشویی در رشت را دارید، با شماره های مرکز تعمیرات تخصصی رشت امداد تماس بگیرید. انجام این کار در رشت امداد به کمک از تکنسین های مجاز و مجرب و با استفاده از قطعات فابریک یدک لباسشویی شما استفاده می شود. برای اطمینان خاطر مشتریان از کیفیت تعمیر لوازم منزل تمام خدمات این مجموعه در منزل شما و بدون خازج کردن دستگاه از خانه انجام می شود. برای تعمیر لباسشویی در رشت با بهترین کیفیت و قیمت های مناسب، با شماره های 01333262634 یا 01333262639 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297