نمایندگی لباسشویی زیرووات در رشت

نمایندگی لباسشویی زیرووات در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

نمایندگی لباسشویی زیرووات در رشت

لباسشویی یکی از اجزای اصلی لوازم خانه به حساب می آید. برند زیروات لوازم و محصولات باکیفیتی تولید می‌کند در نتیجه لباسشویی زیرووات یکی از بهترین برندهای لباسشویی است. این ماشین لباسشویی در طرح‌ها، اندازه‌ها و مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود. لازم به ذکر است این برند ماشین لباسشویی متناسب با وزن‌های متنوعی است و متناسب با نیاز افراد مختلف طراحی شده است.

تقریبا سخت است که بیان کنیم این لباسشویی برای کدام کشور است زیرا برخی از ماشین لباسشویی های برند زیرووات قطعاتی ترک دارند، و بعضی از آنها دارای قطعات  چینی هستند. قطعات این ماشین لباسشویی در کارخانه پاکشوما استان قم مونتاژ می شوند. به طور کلی کیفیت محصولات این برند بسیار بالا است و کیفیت ماشین لباسشویی و ظرفشویی این برند حتی از برند های معروفی همچون سامسونگ و الجی نیز بهتر است.

نمایندگی لباسشویی زیرووات در رشت تحت نظر متخصصانی خبره به انجام می رسد. شما می توانید برای ارتباط با متخصصان ما با شماره های زیر تماس برقرار نمایید.

013-33262634

013-33262639

نمایندگی لباسشویی زیرووات در رشت

خرابی ها و مشکلات ماشین لباس شویی زیرووات

استفاده کنندگان ماشین لباسشویی زیرووات ممکن است حین استفاده از آن متوجه عیب ها و نقص هایی در آن شوند. در اینجا قصد داریم شما را با انواع خرابی ها و نقص های این محصول آشنا کنیم. همچنین لازم به ذکر است شرکت نمایندگی لباسشویی زیرووات در رشت می تواند عیوب لوازم خانگی شما از جمله لباسشویی زیرووات را با صرف کمترین هزینه بر طرف کند. شما می توانید برای رفع نقص های ماشین لباسشویی خود با شماره های زیر تماس بگیرید.

013-33262634

013-33262639

عیوب و خرابی های این ماشین لباسشویی به شرح زیر است:

عدم تخلیه آب لباسشویی زیرووات:

به طور معمول این مشکل دارای دلایلی متعدی می باشد. برای مثال ممکن است که پمپ تخلیه ماشین لباسشویی شما معیوب شده باشد. همچنین این امکان نیز وجود دارد که تسمه ماشین لباسشویی دچار پارگی شده باشد. به علاوه ممکن است که به علت انسداد و وجود گرفتگی در شلنگ ماشین لباسشویی آب آن تخلیه نشود. در صورت بروز این مشکل شما عزیزان می توانید از تیم نمایندگی لباسشویی زیروات در رشت کمک بگیرید.

لرزش لباسشویی زیرووات:

در صورت تراز نبودن ماشین لباسشویی، معمولا مشکل لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی پیش می آید، همچنین از دیگر دلایل وجود لرزش در ماشین لباسشویی این است که  دستگاه بروی سطح نامناسبی قرار گرفته است و سطح قرار گیری دستگاه هموار نمی باشد. از جمله دلایل دیگر به وجود آمدن این مشکل می توان به ساییدگی نوارهای لرزش گیر داخلی هم اشاره کرد. لازم به ذکر است در صورتی که این مشکل برطرف نشود می تواند آسیب های جدی به ماشین لباسشویی زیرووات وارد کند. شما می توانید از متخصصان ما برای رفع این مشکل کمک بگیرید‌. جهت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

013-33262634

013-33262639

مشاهده لکه بر روی لباس پس از شستشو با لباسشویی زیرووات:

دقت کنید در صورتی که شما از حلال ها و شوینده های با کیفیتی استفاده نکنید ممکن است لکه ها و کثیفی های لباس شما پاک نشده و بعد از شستشو همچنین باقی مانده باشند که بدیهی و واضح است که این مشکل به سبب ایراد در لباسشویی زیرووات نیست. اما در مواردی دیگر ممکن است لباس شما دارای لکه نبوده اما پس از شستشو لکه هایی را روی آن مشاهده کنید که در این صورت به احتمال زیاد علت این اتفاق نشت روغن از موتور ماشین لباسشویی است. برای رفع این مشکل موتور ماشین لباسشویی شما نیاز به سرویس دارد. لازم به ذکر است که سرویس موتور ماشین لباسشویی حتما باید توسط کارشناس انجام شود. نمایندگی لباسشویی زیرووات در رشت توسط کارشناسان مجربی انجام خواهد شد.

نمایندگی لباسشویی زیرووات در رشت در صورت باقی ماندن پودر و یا شوینده بر روی لباس:

به طور عمده و معمولا این اتفاق زمانی رخ می دهد که آب به میزان کافی به سبد لباسشویی نرسد که این نقص ممکن است به علت بسته شدن شیر آب سرد لباسشویی باشد. شیر آب سرد لباسشویی به طور معمول با رسوب گرفته و بسته می شود. به علاوه این نقص دستگاه ممکن است به دلیل بهم خوردن تنظیمات دستگاه و همچنین وجود ایراد در اجزای داخلی دستگاه، ایجاد شود. کارشناسان و متخصصان ما در شرکت نمایندگی لباسشویی زیرووات در رشت قادر به تشخیص و رفع این قبیل ایرادات هستند.

از کار افتادن و روشن نشدن ماشین لباسشویی زیروات:

از کار افتادن و یا روشن نشدن ماشین لباسشویی می تواند دلایل متعددی داشته باشد اما به طور معمول علت این  نقص این است که بار موجود در دستگاه متوازن نمی باشد و لازم است که یکنواخت قرار دهید. به طور معمول در این حالت سوییچ عدم تعادل ماشین لباسشویی فعال می شود. برای رفع این مشکل سعی کنید لباس‌ها را درون ماشین لباسشویی پخش کنید. البته این نقص می‌تواند به علت نقص در برد ماشین لباسشویی و یا تایمر الکترونیکی ماشین لباسشویی باشد. شما می‌توانید برای رفع این مشکل تخصصی از کارشناسان ما کمک بگیرید. نمایندگی ماشین لباسشویی زیرووات در رشت با بهترین کیفیت به انجام می رسد.

نقص و ایراد در چرخیدن ماشین لباسشویی و خرابی در سبد ماشین لباسشویی زیرووات:

درست نچرخیدن و یا کار نکردن سبد ماشین لباسشویی زیرووات  دارای علل و دلایل متعددی است. به طور معمول این نقص به دلیل ایراد و نقص در سوییچ و ضامن درب لباسشویی می باشد که باید برطرف شود. در موارد دیگر ممکن است علت این موضوع اشکال و قطع شدگی سیم‌های رابط، پاره یا بریده شدن تسمه، آسیب دیدن و یا سوختن سیستم سلنویید ماشین لباسشویی و همچنین مشکلات بخش‌های الکترونیک دستگاه است. در صورتی که مشکل بسیار تخصصی باشد نمایندگی لباسشویی زیرووات در رشت با کمک کارشناسان ما انجام می شود.

نمایندگی لباسشویی زیرووات در رشت با وجود نشتی از زیر لباسشویی زیرووات:

این مشکل ممکن است به دلایل و علت های متفاوتی ایجاد شده باشد از جمله این دلایل می توان به مواردی همچون استفاده بیش از حد مجاز از پودر های شستشو و مواد شوینده در لباسشویی، و همچنین نشتی یا سوراخ شدن یا ترک برداشتن دیگ لباسشویی و نشتی یا سوراخ شدن یا ترک شلنگ ورودی آب لباسشویی اتفاق بیافتد. همچنین  شل شدن شلنگ های لباسشویی ، مسدود و بسته شدن شلنگ تخلیه ، خراب و ناقص شدن پمپ ها نیز می توانند از علل بروز این مشکل باشند.

در صورت چکه کردن و پس دادن آب باید موارد و نکات ایمنی را رعایت کنید.  در اولین قدم لازم است که ماشین لباسشویی را از برق بکشید و دیگر از آن استفاده نکنید، زیرا در این هنگام خطراتی همچون برق گرفتگی شما را تهدید می کنند.  همچنین در صورت انجام ندادن این اقدامات ممکن است آب به داخل موتور و یا اجزای الکترونیکی دستگاه وارد شود و این امر سبب وارد شدن هزینه های سنگین و جبران ناپذیری به سوی شما عزیزان می شود.

نمایندگی لباسشویی زیرووات در رشت توسط متخصصان ما انجام می‌شود.

تعمیر لباسشویی زیرووات در رشت

جمع بندی:

در انتها لازم به ذکر است که عیوب و نقص ها در تمامی محصولات قابل پیش بینی و قابل انتظار هستند و به طور کلی لوازم خانه و همچنین ماشین های لباسشویی ممکن است پس از استفاده طولانی مدت و یا استفاده اشتباه دچار نقص ها و ایراداتی شوند. بدیهی و واضح است که افراد عادی قادر به تشخیص این عیوب و علت آنها نخواهند بود به همین علت افراد در صورت مواجه شدن با این قبیل اشکالات از متخصص و کارشناسان این امر کمک میگیرند. لازم به ذکر است نمایندگی لباسشویی زیرووات در رشت انجام می شود.

متخصصین و کارشناسان ما در زمینه تعمیر لباسشویی در رشت به شما عزیزان در جهت رفع عیوب و تعمیر لوازم برقی خانه از جمله لباسشویی زیرووات کمک کنند. نمایندگی لباسشویی زیرووات در رشت تحت نظر متخصصانی خبره به انجام می رسد. شما می توانید برای ارتباط با متخصصان ما با شماره های زیر تماس برقرار نمایید.

013-33262634

013-33262639

به بالای صفحه بردن
Call Now Buttonتماس با ما: 01391011297