تعمیر مایکروفر در رشت

تعمیر مایکروفر در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

تعمیر مایکروفر در رشت

مایکروفر وسیله مهمی در آشپزخانه ها، برای صرفه جویی در زمان و انرژی افراد محسوب می شود. این وسیله با استفاده از لامپ اشعه یا مگنترون قادر است تا امواج با طول موج های کوتاه یا مایکرو را تولید کند و باعث بالا رفتن انرژی جنبشی و گرم شدن مواد خوراکی در دستگاه شود. به این ترتیب، مایکروفرها بدون استفاده از روغن و مواد اضافه مضر می توانند غذا را در دستگاه بپزند و تا حد امکان از هدر رفتن ویتامین های مفید غذا جلوگیری کنند. اگر این دستگاهها در قسمت های مختلف دچار ایراد شوند، لازم است تا فورا برای تعمیر آن ها اقدام نمایید. برای تعمیر مایکروفر، لازم است تا تکنسین مجاز دستگاه آن را بررسی کند و پس از عیب یابی مایکروفر، آن را به کمک قطعات فابریک یدک دستگاه تعمیر کند. اگر به دنبال تکنسین مجرب و مجاز دستگاه برای تعمیر مایکروفر در رشت می گردید، با مرکز تعمیرات تخصصی رشت امداد، با شماره های 01333262634 یا 01333262639 تماس بگیرید.

تعمیر مایکروفر در رشت0

استفاده صحیح از مایکروفر

اما عمر مفید دستگاه شما، با نحوه صحیح استفاده از مایکروفر رابطه مستقیمی دارد. در هنگام استفاده از مایکروفر باید به نکات زیر توجه ویژه داشته باشید:

  • ظروف سرامیکی و یا شیشه ای را در دستگاه قرار دهید. اگر در دستگاه شاهد جرقه و سر و صدای زیاد بودید، بدانید جسمی فلزی مانند قاشق یا چنگال را در دستگاه جا گذاشته اید.
  • مواد کنسروی و تخم مرغ را درون مایکروفر خود قرار ندهید.
  • موارد دانه ریز مانند لپه و عدس را با ظرف های مخصوص در دار داخل مایکروفر بگذارید.
  • برای تعمیر مایکروفر در رشت با شماره های بالای صفحه تماس بگیرید.
  • تمیز کردن مرتب مایکروفر، تاثیر فراوانی در عملکرد دستگاه شما دارد. در ادامه با برخی از روش های تمیز کردن دستگاه آشنا می شویم.

تعمیرات مایکروفر در رشت 

تمیز کردن مایکروفر

یکی از نکات مهم دیگر که می تواند راندمان دستگاه شما را در بالاترین حد ممکن نگه دارد، تمیز کردن به موقع و مرتب دستگاه است. با رعایت این مورد می توانید تا مدت ها از مراجعه به نمایندگی مایکروفر خود برای تعمیر مایکروفر در رشت، بی نیاز شوید. سعی کنید مایکروفر خود را بعد از هر بار استفاده دستمال بکشید تا لکه و چربی غذا داخل آن خشک نشود و کارتان برای تمیز کردن مایکروفر سخت نشود. برای ضد عفونی کردن فضای داخلی مایکروفر خود می‌توانید یک محلول حدود 200 سی سی از آب ولرم را با جوش شیرین و یا سرکه ترکیب کنید و داخل دستگاه بگذارید و سپس مایکروفر را با حداقل زمان و درجه تنظیم نموده و اجازه بدهید تا این محلول بجوشد و بخار آن روی بدنه دستگاه و شیشه درب مایکروفر را بگیرد. به این ترتیب، چربی ها و لکه های خشک شده ی چسبیده به در و دیوار داخلی مایکروفر، نرم شده و می توانید آن ها را به کمک یک دستمال خشک تمیز نمایید.

اما دانستن این نکته ضروریست که قطعات مختلف مایکروفر، مصرفی بوده و بسیاری از آن ها بعد از مدت زمان مشخصی نیاز به تعویض پیدا می کنند. همین طور، عواملی چون نوسانات شدید برق، ضربه خوردن دستگاه و … نیز، می توانند آسیب هایی را به این دستگاهها وارد نموده و شما را مجبور به پیدا کردن تکنسین حاذق برای تعمیر مایکروفر در رشت نمایند. در ادامه در خصوص برخی ایرادات رایج در دستگاههای مایکروفر نکاتی را می خوانیم.

ایرادات رایج و تعمیر مایکروفر در رشت

ایرادات پرتکرار مایکروفر که کاربران را مجبور به تماس با مرکز تعمیرات تخصصی رشت امداد برای تعمیر مایکروفر در رشت کرده است به شرح زیر هستند:

مرکز تعمیر مایکروفر در رشت

روشن نشدن مایکروفر

این ایراد می تواند به دلایل مختلفی رخ دهد. خرابی قفل میکرو سوییچ درب یا ایراد در مگنترون ها دلایل اول روشن نشدن مایکروفر یا روشن شدن و خاموش شدن سریع دستگاه پیش از پایان کار است. دلیل دیگر بروز این مشکل ایراد در یکی از فیوزهای سرامیکی یا حرارتی دستگاه است. فیوز حرارتی زمانی که دمای دستگاه بالاتر از حد مجاز برود، جریان برق را قطع می کند تا دستگاه آسیبی نبیند و فیوز سرامیکی این کار را در ولتاژ های بالا انجام می دهد. ایراد در این فیوز ها دلیل دیگری است که سبب توقف کار دستگاه شما می شود. اما دلیل آخر این ایراد می تواند مشکل در برد الکترونیکی دستگاه باشد که همان طور که در بخش قبل گفتیم، کار تعمیر آن بسیار حساس است و تعمیر مایکروفر در رشت، باید توسط تکنسین مجرب و آشنا به دستگاه انجام شود.

گرم نشدن غذا و تعمیر مایکروفر در رشت

در صورتی که غذا به خوبی گرم نمی‌شود، ممکن است از برنامه درستی استفاده نکرده باشید. همچینین ممکن است ایرادی در مگنترون، خازن ها، دیود یا برد دستگاه وجود داشته باشد که باید توسط متخصص مورد بررسی قرار بگیرد. انواع برنامه های گرم کردن غذا را در دفترچه راهنما مایکروفر بخوانید. برای تعمیر مایکروفر در رشت، با شماره های 01333262634 یا 01333262639 تماس بگیرید.

سر و صدای زیاد در هنگام کار

قرار دادن ظروف فلزی یا ظروفی که لب پر شده است سبب ایراد در مایکروفر شما می شود. ممکن است یکی از دلایل جرقه زدن و سر و صدای زیاد دستگاه همین مورد باشد. دقت کنید برخی ظروف ممکن است لبه فلزی داشته باشند و متوجه این موضوع نشده باشید. خرابی دیود، اشکال در لامپ های مگنترون، ایراد در حرکت سینی، خرابی فن خنک کننده و ایراد کوپل گردان مشکلات رایج دیگری هستند که باعث ایجاد سر و صدا می‌شود و برای تشخیص آن لازم است از تکنسین ماهر کمک بگیرید.

سوختن لامپ مایکروفر

دیگر مشکلی که کاربران را مجبور ب تماس با رشت امداد برای تعمیر مایکروفر در رشت می کند، سوختن لامپ یا سرپیچ مایکروفر به وجود می آید. هر چند ممکن است ایراد از پریز برق دستگاه یا حتی برد مایکروفر باشد. برای رفع این نواقص، با شماره های بالای صفحه تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر در رشت0

تعمیر مایکروفر در رشت امداد

برای تعمیر مایکروفر خود، لازم است تکنسین متخصص و مجرب دستگاه، آن را بررسی کند و در صورت نیاز، قطعات از کار افتاده را با قطعات سالم و بدون ایراد عوض کند. برای انجام این کار توسط تکنسین های با دانش و با تجربه و با نرخ های مصوب اتحادیه، با مرکز تعمیرات تخصصی لوازم منزل رشت امداد، با شماره های 01333262634 یا 01333262639 تماس بگیرید. کارشناسان این مرکز در تمام ایام هفته، پاسخگوی تماس های شما برای تعمیر مایکروفر در رشت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297