تعمیر تلویزیون در رشت

تعمیر تلویزیون در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

تعمیر تلویزیون در رشت

یکی از وسایل برقی محبوب در هر منزل تلویزیون است که با گذشت زمان تغییرات زیادی در آن از جمله حجمم کارایی، سیستم گیرنده، نمایش تصویر و موارد دیگر داشته است. تلویزیون به دلیل سرگرم کردن اعضای خانواده یکی از کالاهای محبوب بوده که در صورت خراب شدن نگران کننده است. جهت تعمیر با متخصص تعمیر تلویزیون در رشت در ارتباط باشید.

عیب یابی مشکلات و ایرادات تلویزیون نیاز به دانشی هر چند سطحی داشته که در این مطلب به آن پرداخته شده است اما تعمیر تلویزیون یک امر تخصصی بوده که نیاز به دانش فنی زیاد در این زمینه دارد. جهت تعمیر تلویزیون با تعمیرکار تعمیرات تلویزیون در رشت ارتباط برقرار کنید. با ما همراه باشید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون در رشت

اختلال در تصویر تلویزیون

در این بخش به بررسی مکلات موثر در تصویر تلویزیون پرداخته شده است که جهت راهنمایی بیشتر با کارشناس تعمیر تلویزیون در رشت ارتباط برقرار کنید. ممکن است در تصویر رنگ اصافی نمایان شده باشد یا تصئویر بی کیفیات و تار است. در مواردی نیز ظاهر شدن لکه یا هاله روی تصویر نگران کننده است. دلایل موثر در این مشکل عبارتند از:

  • ممکن است اختلالات مربوط به تنظیمات تلویزیون بوده که در این حالت با کمک از دفترچه راهنما به تنظیمات تلویزیون رفته و موارد مختلف را بررسی نمایید.
  • ممکن است مشکل از برد تلویزیون باشد که در ان صورت بیستی با متخصص تعمیر تلویزیون در رشت تماس برقرار کنید تا ابتدا برد بررسی و در صورت نیاز تعویض گردد.
  • احتمال دارد مشکل از پنل دستگاه باشد. پنل بایتسی توسط یک مکتخصص در این زمینه بررسی و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض گردد.
  • مشکل در بک لایت تلویزیون باعث اختلال در تصوی تلویزیون است. بایتس مشکل توسط یک فرد متخصص بررسی گردد.

دلیل موثر در قطعی تصاویر

در این مبحث به شرح موارد موثر در این مشکل پرداخته شده است و جهت تعمیر با تکنسین تعمیر تلویزیون در رشت در ارتباط باشید. خرابی و پارگی کابل تصویر سبب این مشکل بوده که بایستی کابل تصویر بررسی و در صورت نیاز تعویض شود. اگر مشکل رفع نگردید بایستی با متخصصین در این زمینه تماس کنید.

نفوذ آب به پنل باعث بوجود آمدن چه مشکلاتی است؟

نفوذ آب به پنل سبب خرابی برد تیکاتف فلت و موارد دیگر است. این مشکل بیشتر در هنگام تمیز نمودن دستگاه رخ می؜دهد که بایستی در حین تمیز نمودن تلویزیون موارد احتیاط کرد. در صورت وجود چنین مشکلی ابتدا کابل برذق را از پریز جدا نموده تلویزیون را با یک دستمال خشک کنید و سپس با  متخصص تعمیر تلویزیون در رشت ارتباط برقرار نمایید.

نقاط سفید و رگی روی مانیتور تلویزیون به چه علتی است؟

چنانچه در صورت تمیز نمودن مانیتور، باز هم نقاط سفید و رنگی در تصاویر تلویزیون، نمایان است ، به این معنی بوده که پنل تلویزیون شما به خراب شده است. اغلب دلیل این مشکل سوختن پیکسل‌های دستگاه بوده که در این حالت می‌تواند تا زمان زیاد شدن تعداد پیکسل‌های سوخته از دستگاه استفاده کنید. سپس نسبت به تعویض بک لایت اقدام نمایید. در صورت نیاز به تعمیر با تکنسین تعمیر تلویزیون در رشت ارتباط برقرار کنید.

قطعی تصاویر تلویزیون

اغلب بلافاصله بعد از روشن کردن دستگاه، تصویر قطع شده، در بعضی موارد هم بعد از زدن دکمه پاور به طور کلی تلویزیون روشن نمی‌شود و چراغ‌های پاور چشمک می‌زند. با توجه به اینکه کدام نشانه در تلویزیون شما وجود دارد، ریشه مشکل شناسایی خواهد شد. گاهی با تعویض بک لایت مشکل برطرف می‌شود ولی گاهی ایراد ناشی از خرابی مین برد تلویزیون است.  در صورت نیاز به تعمیر با متخصص تعمیرات تلویزیون در رشت ارتباط برقرار کنید.

اختلال در صدا

در صورت مواجه با مشکل صدا ابتدا بایستی به تنظیمات تلویزیون رفته و مطابق دفترچه راهنما مشکل را بررسی و رفع نمایید. در مواقعی نیز مشکل از کابل صدا بوده که بایستی کابل صدا تعویض گردد. در غیر این صورت بلندگویتلویزیون خراب شده است. بهتر است با یک متخصص تعمیر تلویزیون در رشت ارتباط برقرار نمایید.

خرابی گیرنده تلویزیون

بعضی از دستگاه‌های تلویزیون امروزه دارای گیرنده دیجیتال داخلی هستند. در این صورت با اتصال آنتن می‌توانید به راحتی کانال‌های تلویزیون را مشاهده نمایید و نیازی به گیرنده خارجی ندارید. در موردی که تصاویر شبکه‌های تلویزیونی شما به مشکل خورده‌، می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • فیش و کابل تلویزیون را بررسی نمایید و در صورت نیاز تعویض کنید.
  • چنانچه سیم و آنتن شما فرسوده شده و مشکل از سیم و آنتن بوده، آنها را عوض نمایید.
  • تنظیمات مرتبط به قسمت کانال‌یابی را بازبینی و دوباره دستگاه را کانال؜یابی نمایید. در صورت نیاز به راهنمایی با تعمیرکار تعمیر تلویزیون در رشت ارتباط برقرار کنید.

نمایندگی تلویزیون در رشت

خرابی ریموت کنترل تلویزیون

مشکل در ریموت کنترل تلویزیون نیز بخشی مشکلات متداول تلویزیون‌ است. این مشکل بیشتر در اثر استفاده غلط مانند ریختن مایعات و سقوط کنترل از ارتفاع یا تمام شدن باتری کنترل پیدا خواهد شد. جهت بررسی و رفع این ایراد باید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • ابتدا باتری‌های کنترل را با باتری‌های جدید تعویض نمایید.
  • سپس وضعیت کنترل را به کمک دوربین موبایل خود تست نمایید.
  • اگر با این اقدامات مشکل کنترل برطرف نشد، احتمال دارد جهت برطرف کردن ایراد مجبور شوید کنترل جدید خریداری نمایید.

روشن و خاموش نشدن تلوزیون به چه ذعلت است

  • در تلویزیون احتمال دارد ایراد یک ضعف کارخانه‌ای باشد که با تعمیر بک لایت و اصلاحاتی که روی آن انجام خواهد شد، رفع گردیده و درصد احتمال خرابی پایین می؜آید.
  • چنانچه ایراد در تلویزیون ال ای دی خود مشاهده نمودید؛ بایستی به دنبال حل ایراد در لامپ‌های ال ای دی بروید. سوختن لامپ‌های می‌تواند سبب مشکل در تصویر تلویزیون شود. جهت تعمیرات با یک متخصص تعمیر تلویزیون در رشت در ارتباط باشید.
  • خاموش شدن تصویر تلویزیون در موردی پخش صدا هنوز ادامه داشته، ممکن است به بخش‌های مختلفی که هرکدام صدها قطعه دارند مربوط شود.
  • اما در اغلب موارد قطع شدن نور بک لایت تلویزیون باعث این مشکل شده، که بهتر است عیب یابی صورت گیرد. در صورت نیاز به تعمیر تلویزیون در رشت با یک کارشناس تعمیر تماس برقرار نمایید.

در انتها

در این مطلب به بررسی مشکلات و معایب تلویزیون و موارد موثر در این مشکل پرداخته شد. همچنین راه حل رفع مشکلات نیز بازگو شد. در صورت خرابی تلویزیون از تعمیر خودسرانه پرهیز کرده تا متحمل هزینه بیشتر بدلیل خسارت به قطعات دیگر نشوید. در صورت نیاز به راهنمایی با تکنسین تعمیر تلویزیون در رشت ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297