نمایندگی تلویزیون اسنوا در رشت

نمایندگی تلویزیون اسنوا در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

نمایندگی تلویزیون اسنوا در رشت

تلویزیون اسنوا شما چه مشکلی دارد؟ صدا ندارد؟ تصویر ندارد؟ اصلا روشن نمی شود؟ برای همه این مشکلات نمایندگی تلویزیون اسنوا در رشت راه حل دارد. شما می توانید با خیال راحت برای تعمیر تلویزیون اسنوا در رشت به نمایندگی ما مراجعه نمایید. ما برای شما بهترین خدمات را ارائه خواهیم داد. فقط کافی است که تعمیر تلویزیون خود را به تیم مجرب ما بسپارید تا سالم آن را تحویل بگیرید.

تعمیر تلویزیون اسنوا در نمایندگی تلویزیون اسنوا در رشت

تعیین علت مشکل با جدا کردن دستگاه شروع می شود. برای انجام این کار، پیچ پشت تلویزیون را باز کنید تا ببینید مشکل چیست. اگر در این زمینه خودتان تخصص دارید می توانید به راحتی مشکل را حل کنید اما در صورت عدم تخصص حتما می بایست مشکل توسط متخصص برطرف شود. شما می توانید برای تعمیر تلویزیون اسنوا در رشت به نمایندگی تلویزیون اسنوا در رشت مراجعه نمایید تا مشکلات توسط متخصصان حرفه ای و مجرب ما شناسایی و تعمیر گردد.

تلویزیون اسنوا برای مدت طولانی روشن نمی شود.

بعد از چند ساعت کار، ممکن است تلویزیون اسنوا شما روشن نشود. 3-4 دقیقه طول می کشد تا تلویزیون روشن شود و تعداد تلاش ها می تواند بیش از 10 بار باشد. در همان زمان، هنگامی که تصویر شروع به ظاهر شدن روی صفحه می کند، یک کلیک رخ می دهد و خاموش شدن رخ می دهد. در این صورت اگر تخصص لازم برای تعمیر آن ندارید می توانید برای تعمیر تلویزیون اسنوا در رشت به نمایندگی تلویزیون اسنوا در رشت مراجعه نمایید تا مشکل توسط متخصصان ما شناسایی گردد و سپس تعمیر شود.

بعد از روشن شدن دستگاه قفل می شود

ممکن است گاهی اوقات تلویزیون اسنوا بعد از اینکه روشن شود فورا قفل شود. یعنی بعد از 3 یا 4 ثانیه روشن می شود وسپس فورا دستگاه قفل می شود و دیگر صفحه تلویزیون نشان داده نمی شود. برای رفع مشکل روشن نشدن تلویزیون، ابتدا باید ولتاژ روی برد سیستم را اندازه گیری کنید. اگر نشانگر نرمال باشد در این صورت نرم افزار چشمک می زند. در صورتی که قفل شدن ادامه داشته باشد و تصویر تلویزیون آشکار نشود می توانید برای تعمیر تلویزیون اسنوا در رشت به نمایندگی تلویزیون اسنوا در رشت مراجعه نمایید تا متخصصان ما بررسی کنند که مشکل چیست تا آن را برطرف کنند.

تعمیر عدم وجود صدا در نمایندگی تلویزیون اسنوا در رشت

اگر همین که تلویزیون را روشن می کنید اما صدایی وجود ندارد علت ممکن است نقص ناگهانی در سیستم بلندگو باشد یا ممکن است آمپلی فایر مشکلی داشته باشد که کنتاکت های آن به طور ناگهانی سوخته باشد. برای تعمیر تلویزیون اسنوا در رشت می توانید به نمایندگی تلویزیون اسنوا در رشت مراجعه کنید تا مشکل توسط متخصصان ما شناسایی شود و سپس تعمیر گردد.

قطع صدا در هنگام تماشای تلویزیون اسنوا

اگر صدا به طور ناگهانی هنگام تماشای تلویزیون قطع شود ممکن است علت مربوط به خرابی بلندگوها یا بلندگوهای اضافی باشد. یا برد کنترل تلویزیون ممکن است سوخته باشد که در درجه اول باعث ایجاد مشکلات مربوط به انتقال صدا شده است. در این صورت برای تعمیر آن می توانید به نمایندگی تلویزیون اسنوا در رشت مراجعه نمایید تا مشکل شناسایی و حل شود.

متخصصان ما در نمایندگی دارای مهارت و تجربه کافی هستند و به راحتی می توانند مشکل تلویزیون ما را حل کنند و تلویزیون شما را سالم تحویل دهند.

سخن پایانی

اگر به دنبال بهترین و معتبرترین نمایندگی در رشت می باشید حتما به نمایندگی تلویزیون اسنوا در رشت مراجعه نمایید. متخصصان حرفه ای و مجرب در این نمایندگی فعالیت دارند. بنابراین با خیال راحت می توانید تعمیر تلویزیون اسنوا در رشت را به تیم مجرب ما بسپارید. برای تعمیر تلویزیون در رشت با ما در ارتباط باشید.

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297