نمایندگی لباسشویی دوو در رشت

نمایندگی لباسشویی دوو در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

نمایندگی لباسشویی دوو در رشت

آیا ماشین لباسشویی دوو شما شروع به بروز مشکلاتی کرده است که خودتان به تنهایی از عهده حل آن‌ها بر نمی‌آیید؟ نگران نباشید. به کمک نمایندگی لباسشویی دوو در رشت به راحتی می‌توانید مشکلات دستگاه خود را شناسایی و برطرف کنید.
قبل از اینکه به خرید یک ماشین لباسشویی جدید فکر کنید، از تکسین‌های مجرب و آشنا به تعمیر لباسشویی دوو در رشت بخواهید تا دستگاه شما را از نزدیک بررسی و عیب‌یابی کنند. به کمک راهنمایی ما احتمالاً قادر خواهید بود بیشتر مشکلات را به تنهایی حل کنید. در ادامه، چند عیب رایج، عللی که می‌توانستند آن‌ها را ایجاد کنند و مهمتر از همه راه‌حل‌هایی برای حل آن‌ها آورده شده است.

تعمیر لباسشویی دوو در رشت

تعمیر مشکل چرخش درام ماشین لباسشویی در نمایندگی لباسشویی دوو در رشت

اگر ماشین لباسشویی شما نمی‌خواهد چرخه چرخش را شروع کند، سعی کنید قبل از تماس با تکنسین تعمیر لباسشویی دوو در رشت، نکات زیر را دنبال کنید:
تخلیه و فیلتر را بررسی نمایید. مشکل می‌تواند این باشد که ماشین لباسشویی نمی‌تواند آب را به درستی تخلیه کند. بنابراین لازم است که بار را متعادل کنید. ماشین‌های لباسشویی جدید مجهز به سنسور‌های تعادل هستند. برای این کار لازم است اقلامی با وزن مشابه بارگذاری شوند تا در هر نوبت وزن لباس‌های خیس متعادل شود و ماشین لباسشویی به درستی بچرخد. اگر مشکل دستگاه برطرف نشد، خرابی سانتریفیوژ ممکن است به دلایل زیر باشد:
مشکلات الکترونیکی یا کارتی
زغال‌های فرسوده
تسمه پاره شده
سوئیچ فشار کار نمی‌کند
پمپ تخلیه معیوب یا گرفتگی دارد
در این موارد نمی‌توانید از کمک گرفتن از یک متخصص تعمیر لباسشویی در رشت اجتناب کنید.

رفع بوی بد ماشین لباسشویی به کمک نمایندگی لباسشویی دوو در رشت

آیا بوی کپک از داخل دریچه ماشین لباسشویی بوش می‌آید؟ البته خطر این است که بو می‌تواند به لباس‌های تازه شسته شده سرایت کند. برای حل مشکل، لازم است شستشو در دمای بالا و بدون بار انجام شود. اکثر ما از ماشین لباسشویی خود برای شستشو با دمای پایین استفاده می‌کنیم که از لباس‌ها محافظت می‌کند اما کپک و باکتری‌های داخل ماشین لباسشویی، باعث پخش بوی بد لباس شما می‌شود. شستشوی دوره‌ای را در حداکثر دما با کمی سرکه یا مواد شوینده ضد باکتری خاص انجام دهید و تمام. در صورتی که مشکل دستگاه شما همچنان باقی است، با نمایندگی لباسشویی دوو در رشت
تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

ماشین لباسشویی آب را تخلیه نمی‌کند؟

مواردی که در آن ماشین لباسشویی آب را تخلیه نمی‌کند یکی از شایع‌ترین خرابی‌ها است. معمولاً و اگر خوش شانس باشید اجسام خارجی در پمپ تخلیه گیر کرده‌اند. یکی از کار‌هایی که می‌توانید انجام دهید این است که فیلتر پایین دستگاه را بررسی کنید: آن را باز کرده و به آرامی تمام آب داخل آن را خالی کنید. به محفظه فیلتر نگاهی بیندازید و هر گونه جسم خارجی را بردارید. اگر متوجه چیز غیر طبیعی نشدید، به این معنی است که انسداد داخلی یا در زهکشی است و بهتر است با یک تکنسین آشنا به تعمیر لباسشویی بوش در رشت تماس بگیرید.
دلایل دیگر عدم تخلیه می‌تواند ناشی از خرابی الکترونیک یا پمپ تخلیه باشد.

برطرف کردن مشکل نشتی آب ماشین لباسشویی در نمایندگی لباسشویی دوو در رشت

ممکن است اتفاق بیفتد که ماشین لباسشویی از در، مخزن مواد شوینده یا لوله‌های تخلیه آب نشت کند. هنگامی که ماشین لباسشویی هنگام خاموش شدن، آب نشت می‌کند، محل دقیق نشتی را پیدا کنید. شیلنگ‌های ورودی را بررسی نمایید. هنگامی که ماشین لباسشویی حتی زمانی که خاموش است آب نشت می‌کند، به احتمال زیاد شیلنگ منبع تغذیه آسیب دیده است. کارشناسان نمایندگی لباسشویی دوو در رشت به شما توصیه می‌کنند که شیر آب را بسته نگه دارید تا زمان تعویض شلنگ داشته باشید. حال اگر گاه به گاه آب نشت می‌کند. چه باید کرد؟

ماشین لباسشویی را اضافه بار نکنید

هرگز در مواد شوینده زیاده روی نکنید

سایر علل احتمالی نشت آب از نظر تعمیرکاران متخصص تعمیر لباسشویی دوو در رشت به شرح زیر است:

شیر برقی آسیب دیده است

پمپ تخلیه آسیب دیده است

مخزن مواد شوینده کثیف یا آسیب دیده

ماشین لباسشویی دوو به خوبی شست و شو نمی‌دهد

برخی از مشکلات عدم شست و شوی مناسب لباس‌ها، مربوط به استفاده بیش از حد از مواد شوینده یا جریان آب بسیار کم است. دقیقاً به همین دلیل است که کارشناسان نمایندگی لباسشویی دوو در رشت به شما پیشنهاد می‌دهند که در هنگام استفاده از مواد شوینده، اعتدال را رعایت کنید و از مصرف بیش از حد مجاز، خودداری نمایید. با توجه به اینکه پودر لباسشویی در هنگام استفاده بیش از حد اندازه، لکه‌های کثیفی روی لباس باقی می‌گذارد، بهتر است به دستورالعمل دفترچه راهنمای محصول مراجعه کنید.
مراجعه به نمایندگی لباسشویی دوو در رشت راه حل مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند ماشین لباسشویی همیشه کارآمد داشته باشند و از رایج‌ترین مشکلات لباسشویی‌ها دوری کنند.

نمایندگی لباسشویی دوو در رشت

ماشین لباسشویی دوو، سر و صدای زیادی ایجاد می‌کند

همه لباسشویی‌ها صرف نظر از برند و مدلی که دارند، در هنگام روشن بودن، کمی سرو صدا دارند. با این حال اگر متوجه شدید که دستگاه شما صدای زیادی تولید می‌کند، احتمالاً نشانه‌ای از ایراد فنی دستگاه است که باید توسط تکنسین‌های فعال در نمایندگی لباسشویی دوو در رشت، برطرف شوند. البته برخی مشکلات رایج مانند گیر کردن اشیای خارجی در بین قطعات فلزی دستگاه نیز باعث ایجاد سرو صدا می‌شوند که به راحتی توسط خود شما در منزل قابل حل هستند. از این گذشته یک عامل شایع دیگر نیز برای سر و صدای زیاد دستگاه وجود دارد؛ عدم تراز بودن ماشین لباسشویی دوو.

ماشین لباسشویی دوو باید به صورت کاملاً تراز روی زمین قرار بگیرد. پایه‌های دستگاه نیز باید کاملاً محکم به سطح زمین بچسبد. چنانچه نحوه قرار گرفتن دستگاه مشکلی داشته باشد و بر روی سطح ناهموار قرار بگیرد، شنیدن صدای بلند و مزاحم دستگاه، دور از انتظار نیست.

در صورتی که از وضعیت قرارگیری صحیح ماشین لباسشویی دوو اطمینان خاطر پیدا کردید اما دستگاه همچنان پر سر و صداست، فوراً با نمایندگی لباسشویی دوو در رشت تماس بگیرید. کارشناسان آشنا به تعمیر لباسشویی دوو در رشت به شما کمک می‌کنند تا مشکل صدای بلند دستگاه خود را برطرف کنید.

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297