نمایندگی یخچال ال جی در رشت

نمایندگی یخچال ال جی در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

نمایندگی یخچال ال جی در رشت

یخچال یکی از اصلی‌ترین و ضروری‌ترین لوازمی است که در هر آشپزخانه دیده می‌شود. نقص فنی در این دستگاه حتی اگر کوتاه‌مدت باشد، می‌تواند سلامت مواد غذایی را کاهش دهد. برند ال جی یکی از نام‌های معروف در حوزه تولیدات لوازم‌خانگی است که کیفیت بالا و قابلیت‌های متنوع به‌روز را در کنار یکدیگر به مخاطبان عرضه می‌نماید. نمایندگی یخچال ال جی در رشت و سایر شهرهای ایران این فرصت را در اختیار افراد قرار می‌دهد تا بتوانند یخچالی باکیفیت و هوشمند را ایمن خریداری نمایند. در این متن قصد داریم تا باتوجه‌به محبوبیت این محصول میان افراد، توصیه‌هایی در خصوص تعمیر یخچال ال جی در رشت یا محل زندگی شما بدون نیاز به کمک تکنسین حرفه‌ای ارائه دهیم. چنین توصیه‌هایی به شما کمک می‌کنند تا با آگاهی بیشتر از یخچال ال جی استفاده نموده و در مواقع موردنیاز آن را عیب‌یابی نمایید.

تعمیر یخچال ال جی در رشت بعلت ارورها

یکی از ویژگی‌های جالب‌توجه در خصوص یخچال‌های ال جی این است که به دلیل استفاده از قابلیت‌های هوشمند و به‌روز در فرایند ساخت، شما می‌توانید از کدهای خطا یا ارور بهره‌مند شوید. این کدهای خطا انواع مشکلات و نقص‌های فنی که منجر به ضعف عملکرد دستگاه می‌شوند را به اطلاع شما خواهند رساند. چنین سیستمی می‌تواند عیب‌یابی و به‌مراتب آن نمایندگی یخچال ال جی در رشت یا سایر نواحی ایران را با سرعت و آسانی بیشتری پیش ببرد. در ادامه نمونه‌ای از ارورهای متداول این یخچال را که روی صفحه‌نمایش آن مشاهده خواهید کرد معرفی می‌نماییم. دقت داشته باشید که شما برای حل اساسی این کدهای خطا در بسیاری از موارد به کمک تکنسین حرفه‌ای نیاز خواهید داشت. شماره تماس‌های 013-33262634 و  013-33262639 به شما برای دسترسی به خدمات تعمیر حرفه‌ای کمک خواهند کرد.

  • کد خطای h

این کد خطا یکی از نشانه‌های نقص فنی جدی درون یخچال ال جی شما خواهد بود. اگر علامت h را روی صفحه‌نمایش دستگاه خود مشاهده می‌کنید، هیتر المنت و یا مدار اصلی یخچال دچار مشکل شده‌اند.

درصورتی‌که مشکل از هیتر المنت باشد، بخش پشتی دستگاه به‌اندازه کافی گرم نیست و یا بیش از حد معمول داغ است. برای یافتن دلیل مشکل ابتدا به‌واسطه یک اهم‌سنج، عملکرد این قطعه سنجیده خواهد شد و سپس باتوجه‌به شرایط موجود برای تعویض یا تعمیر یخچال در رشت تصمیم‌گیری می‌شود.

اگر هیتر المنت دستگاه سالم باشد و همچنان کد h روی صفحه‌نمایش داده شود، مادربورد یا برد اصلی یخچال دچار مشکل شده است. خوب است بدانید که این قطعه متناسب با مدل و نوع یخچال ال جی در بخش‌های مختلفی جاگذاری شده است. برای اطلاع یافتن نسبت به موقعیت نصب این قطعه بایستی از دفترچه راهنما کمک گرفت. همان‌طور که مشخص است نمایندگی یخچال ال جی در رشت یا سایر نواحی تحت چنین شرایطی کاری سخت و حرفه‌ای است که تنها از دست اشخاص متخصص برمی‌آید.

  • کد خطای fs

یخچال‌های ال جی برای اینکه بتوانند دمای خود را در محدوده مشخصی حفظ نمایند، مجهز به سنسورهای مخصوصی هستند. بروز هرگونه اختلال در سیستم سنسورهای تنظیم دما، با نمایش کد خطای fs همراه خواهد بود. پیش از اینکه بخواهید سراغ بررسی‌های تخصصی بروید ابتدا از متعادل بودن وزن مواد غذایی گنجانده شده درون یخچال اطمینان حاصل نمایید همچنین دقت کنید که تنظیمات دستی دما در محدوده مناسبی قرار دارد. اگر باوجود این بررسی‌ها همچنان کد fs را مشاهده می‌کنید، نیاز به نمایندگی یخچال ال جی در رشت یا محل زندگی خود به دست افراد متخصص خواهید داشت.

سنسورهای تنظیم دما به کمک سیم‌پیچ‌هایی به برد اصلی یخچال متصل می‌شوند. هرگونه نقص در این سیم‌پیچ‌ها باعث بروز اختلال در سنسور تنظیم دما خواهد شد. از سوی دیگر آسیب در برد اصلی نیز می‌تواند منشأ پیدایش کد خطای fs باشد. عیب‌یابی دقیق و به‌مراتب آن نمایندگی یخچال ال جی در رشت، تحت چنین شرایطی بسیار حساس و حائز اهمیت خواهد بود. برای اینکه بتوانید خدمات حرفه‌ای و قابل‌اطمینان در خصوص حل مشکلات سنسور تنظیم دمای ال جی یا سایر مسائل آن دریافت نمایید، می‌توانید از شماره تماس‌های 013-33262639 و  013-33262634 استفاده کنید.

  • کد خطای df

کد خطای df یکی از آسیب‌های بسیار محسوس را با خود به دنبال خواهد داشت. اگر شما این ارور را روی صفحه‌نمایش خود مشاهده می‌کنید، به طور حتم درون محفظه داخلی فریزر یا یخچال نیز برفک‌هایی به چشم می‌خورد. نسل جدید یخچال‌های هوشمند مانند محصولات ال جی به کمک قطعه‌ای تحت عنوان دیفراست می‌توانند برفک‌های تولیدشده را پیش از اینکه زیاد شوند، از بین ببرند. با این سیستم شما هیچ‌گونه برفکی درون دستگاه خود مشاهده نخواهید کرد. حال اگر در دیفراست و تایمر آن مشکلی به وجود بیاید، شما کد خطای df را مشاهده خواهید کرد.

پیش از اینکه بخواهید به‌طورجدی برای نمایندگی یخچال ال جی در رشت یا محل زندگی خود برای برطرف نمودن ارور df اقدام نمایید ابتدا مطمئن شوید که موقعیت نصب دستگاه مناسب است. یخچال بایستی از دیوار فاصله داشته باشد و در اطراف آن امکان تهویه هوا موجود باشد. از سوی دیگر پرشدن بیش از حد محفظه داخلی دستگاه و چسبیدن مواد غذایی به بدنه داخلی، ممکن است زمینه‌ساز برفک زدن یخچال شوند.

  • نمایندگی یخچال ال جی در رشت با ارورهای SS

در تنظیمات و برنامه‌ریزی‌های یخچال ال جی، کد خطای SS نشان‌دهنده تمامی مشکلات مربوط به مخزن آب دستگاه و نشتی‌های احتمالی هستند. منشأ اصلی نمایش این کد اغلب به‌سادگی قابل‌شناسایی خواهد بود. توصیه‌های زیر به شما برای پیداکردن علت پیدایش این کد خطا کمک خواهند کرد:

  • اگر نشتی آب زیر درب یخچال را دربرگرفته است، به‌احتمال لاستیک‌های عایق‌بندی درب دستگاه با مشکل مواجه شده‌اند.
  • اگر نشتی آب فضای داخلی دستگاه را شامل می‌شود و شما شاهد تجمع آب در بخش‌های مختلف داخلی هستید، مخزن آب یخچال دچار نقص فنی است.
  • نشتی آب زیر دستگاه یا از قسمت آبریز خبر از وجود آسیب در فیلترهای آب یخچال خواهند داد.

اگر یخچال شما به شیر آب متصل است، حتماً فشار آب و اتصالات را به‌دقت بررسی نمایید. درصورتی‌که به شکل دستی مخزن آب دستگاه را پر می‌کنید نیز از نبود هرگونه پوسیدگی یا روزنه در این بخش اطمینان حاصل نمایید. نمایندگی یخچال ال جی در رشت یا هر ناحیه دیگر برای رفع کدهای خطای SS نیاز به کمک متخصص خواهد داشت. سعی کنید ابتدا با بررسی عوامل گفته شده، مشکلات احتمالی را رفع نمایید و در نهایت سراغ اقدامات جدی‌تر بروید.

  • کد خطای gf

این ارور مخصوص یخچال‌هایی است که به شیر آب متصل می‌شوند. نوسانات فشار آب ورودی، اتصال نادرست لوله‌های انتقال آب و نقص فنی در این لوله‌ها همگی با خطای gf نمایش داده خواهند شد. شما شخصاً بدون نیاز به کمک‌های حرفه‌ای می‌توانید با تعویض لوله‌های انتقال آب و تنظیم فشار آب ورودی، نمایندگی یخچال ال جی در رشت یا محل زندگی خود را تحت چنین شرایطی انجام دهید.

جمع‌بندی

نمایندگی یخچال ال جی در رشت یا سایر شهرهای ایران، فرصتی را به وجود می‌آورد تا افراد بتوانند محصولاتی باکیفیت اصلی و تأیید شده خریداری نمایند. جدا از آنها سایر تعمیرکاران حرفه‌ای و تکنسین‌های متخصص به افراد کمک می‌کنند تا بتوانند مشکلات و نقص فنی‌های احتمالی یخچال خود را به‌آسانی برطرف کنند. تعمیرات تخصصی و زودهنگام یخچال ال جی در کنار اهمیت به استانداردهای ذکر شده برای استفاده از این یخچال، باعث می‌شود تا عمر مفید آن به شکل چشمگیری افزایش پیدا کند. اگر می‌خواهید با کمک افراد حرفه‌ای سلامت و عملکرد صحیح دستگاه خود را فراهم آورید، از شماره تماس‌های 013-33262639 013-33262634 استفاده کنید.

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297