نمایندگی یخچال کنوود در رشت

نمایندگی یخچال کنوود در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

نمایندگی یخچال کنوود در رشت

از دیر باز تا کنون ، نیاز ما به یخچال ها جهت حفظ و نگهداری از مواد غذاییمان ، انکار ناپذیر می باشد. در زمانی که این وسایل به مشکل می خورند ، نیاز داریم که در سریع ترین زمان ممکن به مشکل آن رسیدگی شود ، چرا که در این فاصله ممکن است مواد غذایی داخل یخچال ، خراب شود . پس مهم است که در چه مرکزی و تحت چه شرایطی به تعمیر یخچال کنوود در رشت پرداخته می شود . از این رو می خواهیم مرکزی را پیدا کنیم که با بالاترین سرعت و دقیق ترین خدمات ، به تعمیرات لوازم خانگی ما بپردازند.

جهت ارتباط با کارشناسان ما در رشت تکنیک و برخورداری از خدمات نمایندگی یخچال کنوود در رشت با شماره تماس های 03133262634  و 03133262639 تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی یخچال در کنوود در رشت

برند کنوود

برند کنوود را همگی از دیر باز می شناسیم . کنوود یک برند الکترونیکی ژاپنی است که در سال ۱۹۳۶ فعالیت خود را در زمینه فروش ، نصب و نمایندگی تلویزیون و رادیو شروع کرد . اکنون کنوود تبدیل به یک شرکت فعال در زمینه تولید لوازم و تجهیزات صوتی شده است . کنوود یک توسعه دهنده و تولید کننده تجهیزات الکترونیکی مصرفی و تجهیزات ارتباطی می باشد. همچنین کنوود مشهور به آوردن لوازم جدید و مهم به بازار لوازم الکترونیکی مصرفی می باشد. از دیگر لوازمی که برند کنوود به تولید آن ها پرداخته است ، می توان به وسایلی چون :

یخچال ساید بای ساید کنوود ، مایکروویو کنوود ، جاروبرقی ، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی کنوود

و … اشاره داشت.

انواع مشکلات رایج یخچال فریزر کنوود و نیاز به نمایندگی یخچال کنوود در رشت

در ادامه این مطلب به بررسی مواردی خواهیم پرداخت که از جمله مواردی است که می توان تحت عنوان مشکلات رایج یخچال کنوود به آن ها اشاره کرد. با ما همراه باشید.

۱-مشکل باز موندن درب فریزر :

در صورتی که به این مشکل بر خوردید بهتر است در ابتدا ، مهر و موم درب یخچال کنوود را بررسی کنید. اگر مهر و موم درب کثیف است ، آن را تمیز کنید. اگر درزگیر  کثیف باشد درب به راحتی بسته نمی شود.

اگر مهر و موم درب شکاف یا سوراخ داشت، باید آن را تعویض کنید زیرا حتی اگر درب را بسته نگه ندارد، سرما را حفظ نخواهد کرد. پس در صورت بروز این مشکل می توانید با متخصصین ما در رشت تکنیک ، جهت نمایندگی یخچال کنوود در رشت در تماس باشید.

۲-مشکل در اواپراتور فن موتور :

فن اواپراتور در واقع مجموعه ای از سیم پیچ های موجود در تمام یخچال ها است . بسته به نوع ساخت و مدل ممکن است یک یا چند عدد داشته باشد . هدف اواپراتور گردش هوای سرد از طریق یخچال است.

اگر اوپراتور یخچال کنوود ، کار نکند یخچال هوای سرد کافی برای محفطه داخل یخچال تولید نمی کند . اگر فقط یک اواپراتور وجود داشته باشد ، این فن در سمت فریزر قرار دارد ، اما ممکن است فریزر هنوز سرد شود و یخچال گرم بماند.

جهت ارتباط با کارشناسان ما در رشت تکنیک و برخورداری از خدمات نمایندگی یخچال کنوود در رشت با شماره تماس های 03133262634  و 03133262639 تماس حاصل فرمایید.

۳-خرابی موتور فن کندانسور :

یکی از علائم احتمالی سرد نبودن یخچال این است که چیزی در تیغه موتور فن کندانسور گیر کرده است . موتور فن ممکن است معیوب باشد . بهتر است بدانید که ، هدف موتور فن کندانسور رساندن هوا به روی سیم پیچ های کندانسور برای خنک شدن آنها است.

۴-خنک نشدن یخچال فریزر کنوود :

چند نکته وجود دارد که می توانید بررسی کنید که یخچال شما در دمای مناسب خنک نشده است.

  • ممکن است محفظه یخچال هنوز خنک باشد و فن کار کند ، در این صورت تنظیم کننده دما را بررسی کنید. تنظیم کننده دما ممکن است دیجیتال یا آنالوگ باشد. اگر دیجیتال باشد، نمایشگر دیجیتالی خواهد داشت.
  • اگر اشکال از فن نیست و کار می کند ، یخچال خود را یخ زدایی کنید . اگر فن در اثر جمع شدن یخ بی حرکت شده باشد، تیغه ها آزاد می شوند . اگر این کا را انجام ندهید ، احتمال خرابی موتور فن وجود دارد.
  • ممکن است سیم پیچ ها مسدود شده باشند ، یا واحد خنک کننده خراب شود ، از کار بیفتد یا خنک کننده آن تمام شود.
  • همچنین ممکن است یک مشکل در سیستم خود یخ زدایی ناشی از یخ زدگی در سیم پیچ های اواپراتور باشد ، که مانع از خنک شدن می شود . در این صورت ، ممکن است رله شروع به کار نکند و یا این که ، ممکن است صفحه کنترل اصلی معیوب باشد. در هر صورت نیاز است که در صورت داشتن کارت گارانتی با نمایندگی های تعمیر یخچال در رشت ، تماس بگیرید و یا اینکه با تحقیقی درست ، به بهترین مراکز نمایندگی یخچال کنوود در رشت ، مراجعه کنید.

تعمیر یخچال در کنوود در رشت

۵-بوی بد در قسمت فریزر :

برای از بین بردن بو ، ابتدا یخچال را از برق کشیده و آن را با آب و مایع تمیز می کنیم . سپس با استفاده از زغال چوب بوی باقی مانده را از بین می بریم.

برای جلوگیری از سوختن فریزر ، که می تواند باعث بوی بد شود ، مواد غذایی را به مدت طولانی در فریزر ذخیره نکنید . یک ترموستات معیوب می تواند سوختگی فریزر را تشدید کند ، زیرا نوسانات دما باعث سوختن فریزر می شود . اگر فکر می کنید یک ترموستات معیوب باعث نوسان دمای فریزر شما شده است، جایگزین کردن آن را در نظر بگیرید . به این صورت که جهت تعویض ترموستات یخچال کنوود با نمونه اورجینال آن ، با رشت تکنیک تماس گرفته و از متخصصین ما ، بخواهید که خدمات مربوط به نمایندگی یخچال کنوود در رشت را به شما مشتریان عزیز ارائه دهند.

اگر فریزر شما به اندازه کافی سرد نباشد، ممکن است غذا خراب شود . شما باید بتوانید احساس کنید که فریزر شما آنطور که باید سرد نیست ، در این صورت باید به تعمیر کاران  ما در رشت تکنیک جهت نمایندگی یخچال کنوود در رشت ، مراجعه کنید.

یخ سازها می توانند بو ایجاد کنند ، زیرا مکان های زیادی برای رشد بدون مزاحمت باکتری ها دارند . یخ ساز خود را بررسی کرده و در صورت وجود آن را کاملا تمیز کنید.

 

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297