نمایندگی کولر گازی ایوولی در رشت

بنر گوشی تعمیر کولر گازی در رشت

نمایندگی کولر گازی ایوولی در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

نمایندگی کولر گازی ایوولی در رشت

ایوولی « Evvoli» یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در کشور ایتالیاست. این برند به سبب طراحی نوآورانه و امکانات متنوعی که در محصولات خود به خرج می دهد، بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. بدون شک کولر گازی ایوولی، یکی از ارزشمندترین محصولات این شرکت ایتالیایی به شمار می رود. ما امروز می خواهیم در مورد رایج ترین خطاهایی که برای این کولر گازی به وجود می آید با شما صحبت کنیم و همچنین به شما بگوییم که رفع تمامی این خطاها را به تکنسین های ماهر نمایندگی کولر گازی ایوولی در رشت بسپارید.

کمبود شارژ گاز کولر گازی

همان گونه که می دانید، کولر گازی برای این که بتواند به بهترین شکل ممکن به فعالیت مشغول باشد، نیاز به گاز کافی در سیستم خود دارد. گاهی اوقات این شارژ گاز به دلایل مختلفی به اتمام می رسد. در این شرایط شما باید با مرکز تعمیر کولر گازی ایوولی در رشت تماس حاصل فرموده و از تکنسین های این مرکز بخواهید تا برای شارژ مجدد گاز کولر به شما کمک کنند. لازم به ذکر است که اتمام شارژ گاز کولر، با بروز علائمی همراه است. ممکن است شما شاهد برفک زدن لوله ها باشید و یا احساس کنید که کولر باد خنک می زند. همچنین کارکرد مداوم و بی وقفه کمپرسور، نشان دهنده اتمام گاز کولر گازی می باشد. کارشناسان نمایندگی کولر گازی ایوولی در رشت، همواره آماده هستند تا در این زمینه به شما یاری برسانند.

نظر کارشناسان نمایندگی کولر گازی ایوولی در رشت در مورد روشن نشدن کولر گازی

آن چه بیش از هر چیز در مورد یک کولر گازی آزار دهنده است، روشن نشدن کولر، آن هم در اوج گرمای فصل تابستان است. متخصصان مرکز تعمیر کولر گازی ایوولی در رشت عقیده دارند که بروز چنین مشکلی، ممکن است به سبب نوسانات برق خانه، مشکلات پریز یا دوشاخه و همچنین سیم کشی داخلی کولر باشد. خوشبختانه تمامی این موارد را می توان به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف نمود. البته مشکلات کمپرسور و آسیب های موتور کولر نیز ممکن است باعث روشن نشدن آن شوند که این موارد باید از طریق کارشناسان نمایندگی کولر گازی ایوولی در رشت پیگیری گردد.

سر و صدای زیاد کولر گازی در هنگام کار

یکی از مهم ترین ویژگی های کولرهای گازی این است که هوای خنک را بدون کوچکترین سر و صدایی تولید کرده و در روزهای گرم تابستان در اختیار ما قرار می دهند. بنابراین سر و صدای زیاد کولر گازی در هنگام فعالیت، نشان دهنده آن است که در یکی از قسمت های آن مشکلی به وجود آمده است. خوشبختانه رفع این مشکلات، در حیطه دانش و تخصص کارشناسان مرکز تعمیر کولر گازی ایوولی در رشت است. آسیب دیدن کمپرسور، کثیف شدن پنل بیرونی و همچنین خراب شدن بلبرینگ های کولر گازی، از جمله مهم ترین علل سر و صدای زیاد آن به شمار می رود. برای رفع این مشکلات، بر روی دانش و تجربه کارشناسان ما در نمایندگی کولر گازی ایوولی در رشت حساب کنید.

کولر گازی ایوولی خنک نمی کند

بسیاری از ما پس از نصب کولر گازی، از آن انتظار داریم هوا را خنک و دلپذیر نماید. خوشبختانه طراحی کولرهای گازی امروزی به گونه ای است که بدون هیچ مشکلی و با قدرت هر چه تمام تر، این کار را انجام می دهند. در صورتی که مشاهده کردید هوا توسط کولر گازی خنک نمی شود، به سرعت با مرکز تعمیر کولر گازی ایوولی در رشت تماس بگیرید. در بسیاری از مواقع، مشکلاتی که برای ترموستات دستگاه به وجود آمده اند، اصلی ترین علت عدم خنک کردن هوا توسط کولر هستند. همچنین باید اندازه گاز کولر را نیز بررسی نموده و مطمئن باشید که شارژ آن به پایان نرسیده باشد. گاهی اوقات نیز ممکن است برای کمپرسور کولر مشکلی به وجود آمده باشد که برای برطرف کردن آن، باید از تکنسین های نمایندگی کولر گازی ایوولی در رشت کمک بگیرید.

برای تعمیر کولر گازی در رشت با ما در ارتباط باشید.

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297