تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در رشت

مایکروفر‌ها نمونه‌ای از اقلام بسیار ضروری در ‌هر آشپزخانه‌ای هستند که در این میان برند پاناسونیک جزء محبوب ترین برند‌ها برای این وسیله پر کاربرد است. مایکروفر‌ ها نیز مانند هر وسیله‌ی دیجیتال دیگر دارای مشکلات و خرابی هایی بوده که نیاز به تعمیر خواهند داشت. همچنین در سال های اخیر به دلیل استفاده و کابرد بسیار زیاد این وسایل خرابی ‌آن‌ها نیز به نسبت بیشتر بوده و در نتیجه نیاز به تعمیر خواهند داشت. همچنین برای هر نوع مشکل در این نوع مایکروفر‌ ها ارور های منحصر به فردی تعبیه شده تا در هر زمان و با مشاهده‌ی هر اروری، به راحتی بتوان به علت به وجود آمدن خرابی پی برد و مشکل را بر طرف کرد. شما می‌ توانید رفع این مشکلات و تعمیرات مایکروفر‌ های پاناسونیک خود را به تیم مجرب و متخصص تعمیر مایکروفر پاناسونیک در رشت بسپارید. برای این کار می‌توانید با یکی از شماره های زیر تماس گرفته، تا با کارشناسان مجرب تیم ما در ارتباط باشید.

۰۱۳۳۳۲۶۲۶۳۴

۰۱۳۳۳۲۶۲۶۳۹

نمایندگی مایکروفر پاناسونیک در رشت

فعال کردن قفل کودک

قفل کودک یکی از ویژگی های مفید و خاص مایکروفر های پاناسونیک است که بسیار پر کاربرد  بوده است. هنگام استفاده کردن از مایکروفر، ممکن است دمای بالای این دستگاه برای کودکان بسیار مخاطره آمیز  باشد. این دستگاه با ارائه ی این ویژگی از خطراتی احتمالیِ این چنینی پیشگیری خواهد کرد. برای فعال کردن قفل کودک در مایکروفر های پاناسونیک، کافی است دکمه ی استارت را به مدت سه ثانیه ممتد نگه دارید.

غیر فعال کردن قفل کودک

بسیاری از افراد پس از فعال کردن قفل کودک نحوه ی غیر فعال کردن این قفل را فراموش کرده و یا در مورد غیر فعال کردن آن به مشکل بر می‌ خورند؛ برای غیر فعال کردن قفل کودک در مایکروفر های پاناسونیک، کافی است چند مرتبه پشت سر هم دکمه ی استاپ دستگاه را فشار داده و دستتان را از روی دکمه برداشته و دوباره دکمه را بفشارید. راه دیگری برای غیر فعال کردن قفل کودک در مایکروفر پاناسونیک، نگه داشتن دکمه ‌ی استاپ بدون وقفه به مدت ۱۰ ثانیه است.

غیر فعال کردن قفل کودک ماکروفر پاناسونیک

تعمیر مایکروفر پاناسونیک در رشت هنگام ارور H02

در هنگام مشاهده‌ ی این ارور ممکن است مشکل از جانب برد الکترونیکی بوده و یا خطا IC حافظه باشد. در این هنگام لازم است، برد الکترونیکی مورد برسی دقیق قرار بگیرد و در سریع ترین زمان با کارشناس تماس حاصل شود. شما می‌توانید تعمیرات مایکروفر پاناسونیک خود را به کارشناسان مجرب و متخصص تیم تعمیر مایکروفر پاناسونیک در رشت بسپارید.

کد خطا یا ارور H00

کد خطا یا ارور H00  در مایکروفر های پاناسونیک زمانی رخ می‌دهد که مشکل در قسمت IC حافظه به وجود آمده باشد، در این هنگام لازم است که با تعمیرکار تماس حاصل فرمایید و مشکل را مطرح کنید.

کد خطا یا ارور H30

علت به وجود آمدن این ارور در مایکروفر های پاناسونیک، وجود نقص در ترمیستور دستگاه است‌. که البته در این هنگام نیز خرابی از جانب ترمیستور به دلایل فنی و یا به علت دمای بسیار بالای دستگاه خواهد بود. برای حل این مشکل، باید ترمودیسک به طور کامل مورد برسی قرار گرفته و تعویض شود. در هنگام مشاهده‌ی این ارور، دستگاه را از برق بکشید و با تعمیرکار مجرب تماس حاصل فرمایید. شما می‌توانید تعمیر مایکروفر در رشت را به کارشناسان مجرب و متخصص تیم تعمیر مایکروفر پاناسونیک در اهواز بسپارید.

کد خطا یا ارور H32

علت بروز این خطا یا ارور در مایکروفر‌ های پاناسونیک، وجود مشکل در ترمودیسک مگنترون است. علت خرابی ترمودیسک مگنترون نیز که باعث بروز این نوع ارور می‌شود می‌تواند مشکلات فنی و یا حرارت بالای دستگاه باشد. برای برطرف کردن این مشکل و از بین بردن ارور کافی است ترمودیسک مگنترون به طور کامل مورد برسی قرار بگیرد تا در صورت لزوم، تعویض و یا تعمیر شود. بنابراین برای حل این مشکل، دستگاه را از برق کشیده و با تعمیرکاران مجرب تماس حاصل فرمایید.

تعمیر مایکروفر پاناسونیک در رشت در هنگام  بروز کد خطا یا ارور U65

تعمیر مایکروفر پاناسونیک در رشت در هنگام  بروز کد خطا یا ارور U65

این کد خطا یا ارور در مایکروفر های پاناسونیک به علت وجود مشکل یا خرابی در بخش ترمودیسک مگنترون است. در هنگام مشاهده‌ی این ارور باید دستگاه را از برق کشیده و با تعمیرکار مجرب تماس حاصل فرمایید‌ تا پس از انجام برسی کامل ترمودیسک مگنترون، در صورت نیاز اقدام به تعویض یا تعمیر آن نمایند. برای این کار شما می‌توانید با کارشناسان مجرب و متخصص تیم تعمیر مایکروفر پاناسونیک در رشت تماس حاصل فرمایید تا در سریع ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی شود. برای این کار می‌توانید با یکی از شماره های زیر تماس حاصل فرموده و با مشاوران ما در تماس باشید.

۰۱۳۳۳۲۶۲۶۳۴

۰۱۳۳۳۲۶۲۶۳۹

کد خطا یا ارور H39

علت به وجود آمدن این ارور وجود مشکل در بخش ترمیستور هیتر بخارپز است. به این صورت که به علت بالا رفتن بسیار زیاد حرارت هیتر بخارپز، قطعه‌ی ترمیستور دچار سوختگی شده و در نتیجه‌ی بروز این امر این ارور مشاهده می‌شود. برای حل این مشکل باید تمام بخش های ترمیستور بخارپز، هیتر بخارپز و برد الکترونیکی مورد برسی و تعمیر قرار بگیرد. شما می‌توانید تعمیرات دستگاه خود را به کارشناسان مجرب تیم تعمیر مایکروفر پاناسونیک در رشت بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی شود.

کد خطا یا ارور H44 ماکروفر پاناسونیک

کد خطا یا ارور H44

این ارور یا کد خطا در مایکروفر پاناسونیک بسیار رایج بوده و به علت وجود مشکل فنی در بخش پنل کلید ها رخ می‌‌دهد. در واقع بروز این کد خطا یا ارور به معنای کار نکردن کلید‌ های دستگاه نمایش است که می‌تواند به علت مشکلات فنی و یا کثیفی و چرب بودن زیاد از حد صفحه‌ی نمایشگر باشد. در هر صورت نیاز است دستگاه توسط تعمیرکار مجرب مورد برسی و تعمیر قرار بگیرد. شما می‌توانید این کار را به کارشناسان مجرب و متخصص تیم تعمیر مایکروفر پاناسونیک در رشت بسپارید.

کد خطا یا ارور H90

این ارور در مایکروفر های پاناسونیک، به علت وجود مشکل در برد اینورتر رخ می‌دهد. به این معنا که ترمیستور اینورتر باعث خاموش شدن برد اینورتر شده و در نتیجه این ارور رخ می‌‌دهد. در هنگام مشاهده‌ی این ارور باید ترمیستور این دستگاه توسط تعمیرکار مجرب مورد برسی قرار بگیرد و در صورت لزوم تعویض شود.

کد خطا یا ارور H96

کد خطا یا ارور H96 در مایکروفر های پاناسونیک به علت وجود مشکل در IC برد اینورتر بروز می‌دهد که این مشکل باعث راه اندازی مگنترون ایجاد می‌شود. در هنگام مشاهده‌ ی این ارور کافی است با یکی از شماره تماس های زیر تماس حاصل فرموده و در سریع ترین زمان ممکن کارشناسان مجرب و متخصص تیم ما به مشکلتان رسیدگی کنند.

نعمیر مایکروفر پاناسونیک در رشت

تعمیر مایکروفر پاناسونیک در هنگام بروز کد خطا یا ارور H97

این ارور زمانی رخ می‌دهد که برد اینورتر دارای ولتاژ ورودی بیش از حد نرمال یا کمتر از حد نرمال باشد. برای حل این مشکل باید با برد اصلی الکترونیکی و برد اینورتر مورد برسی قرار بگیرد . شما می‌توانید این کار را به کارشناسان مجرب تیم تعمیر مایکروفر پاناسونیک در رشت بسپارید.

جمع بندی

در سال های اخیر مایکروفر ها بسیار پر کاربرد و استفاده از آن‌ها بسیار گسترده شده است. که مانند هر وسیله‌ی دیجیتال دیگر، مایکروفر ها نیز با توجه به استفاده فراوان از آن‌ها با مشکلات فراوانی روبرو می‌شوند که این مشکلات به صورت ارور بر روی صفحه ‌ی دیجیتال این دستگاه ها نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید حل مشکلاتی از این جمله را به کارشناسان و متخصصان مجرب تیم تعمیر مایکروفر پاناسونیک در رشت بسپارید. برای این کار کافی است با یکی از شماره تماس های زیر تماس حاصل نموده تا در سریع ترین زمان ممکن به مشکل دستگاه شما رسیدگی شود.

۰۱۳۳۳۲۶۲۶۳۴

۰۱۳۳۳۲۶۲۶۳۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297