نمایندگی کولر گازی سامسونگ در رشت

بنر گوشی تعمیر کولر گازی در رشت

نمایندگی کولر گازی سامسونگ در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

نمایندگی کولر گازی سامسونگ در رشت

عیب یابی کولر گازی سامسونگ، یکی از مهم ترین مقوله هایی است که هر فردی باید در مورد آن اطلاعات کافی داشته باشد. هر چند برطرف کردن این مشکلات، در حوزه تخصصی کارشناسان نمایندگی کولر گازی سامسونگ در رشت قرار دارد، اما اگر ما نیز در این زمینه آگاهی لازم را داشته باشیم، می توانیم مشکلات کولر خود را خیلی زود تشخیص دهیم. بدون شک تشخیص زودهنگام مشکلات کولر، به ما کمک می کند تا نسبت به رفع آن اقدام نموده و از به وجود آمدن آسیب های بیشتر جلوگیری کنیم. برای آشنایی شما عزیزان با برخی از خطاهای رایج این کولرها، در ادامه مطلب به برخی از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم.

خاموش شدن ناگهانی کولر گازی و رفع آن در نمایندگی کولر گازی سامسونگ در رشت

ممکن است برای شما نیز این سوال به وجود آمده باشد که خاموش شدن ناگهانی کولر گازی سامسونگ به چه معناست؟ حتی ممکن است برای رسیدن به پاسخ، با مرکز تعمیر کولر گازی سامسونگ در رشت نیز تماس گرفته باشید. برای این که بتوانیم به طور دقیق اقدام به عیب یابی کولر گازی در این زمینه نماییم، باید قطعات اصلی آن از جمله برد، ترموستات، کمپرسور و حتی فیلترها را به خوبی مورد بررسی قرار دهیم. حتی در برخی از مواقع ممکن است خرابی های فن یا اتصال سیم برق کولر نیز باعث خاموشی آن می شوند. بنابراین می توان با کمک تکنسین های نمایندگی کولر گازی سامسونگ در رشت، تمامی این مشکلات را شناسایی نموده و برطرف کرد.

نمایندگی کولر گازی سامسونگ در رشت

چرا سیستم مرکزی کولر گازی سامسونگ روشن نمی شود؟

یکی از مهم ترین قسمت های تشکیل دهنده یک کولر گازی که باعث عملکرد هر چه بهتر آن می شود، سیستم مرکزی کولر است. متخصصان مرکز تعمیر کولر گازی سامسونگ در رشت عقیده دارند که به هم ریختن تنظیمات ترموستات، باعث ایجاد چنین مشکلی می شود. در چنین شرایطی باید ابتدا ترموستات را بررسی نموده و از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. همچنین فیلتر هوای کولر گازی را مشاهده نموده و هر نوع انسداد و کثیفی آن را برطرف نمایید. البته پارگی تسمه و یخ زدن کویل اواپراتور نیز می توانند به سیستم مرکزی کولر آسیب بزنند. شما عزیزان باید برای رفع این مشکلات، از تکنسین های نمایندگی کولر گازی سامسونگ در رشت کمک بگیرید.

کولر گازی سامسونگ با تاخیر خاموش می شود

زمانی که ما دیگر به کولر گازی نیازی نداریم و هوا به اندازه کافی خنک شد، طبیعتاً آن را خاموش می کنیم. این خاموش شدن در کسری از ثانیه رخ می دهد؛ اما وجود برخی از مشکلات، ممکن است سبب شود که خاموشی کولر گازی، با تاخیر رخ دهد. اگر در این مورد از کارشناسان مرکز تعمیر کولر گازی سامسونگ در رشت سوال بپرسید، به شما خواهند گفت که احتمالاً کثیفی فیلتر هوای کولر، در این زمینه نقش بسیار مهمی دارد. همچنین باید عواملی مانند گیر کردن فن کولر گازی، کوتاه بودن کابل ترموستات و درست کار نکردن دستگاه تنظیم حرارت را نیز به این لیست اضافه کنید. مشکل خاموش شدن کولر گازی با تاخیر، یکی از مواردی است که به راحتی می توانید توسط کارشناسان نمایندگی کولر گازی سامسونگ در رشت آن را حل کنید.

تعمیر کولر گازی سامسونگ در رشت

چرا کولر گازی سامسونگ باد گرم می زند؟

بدون شک کولر گازی سامسونگ، یکی از بهترین و قدرتمندترین مدل های این دستگاه در بازار است. ما از کولر سامسونگ انتظار داریم همواره باد خنک و مطبوعی را در اختیار ما قرار دهد. به خصوص این که در گرم ترین روزهای تابستان به این باد خنک نیاز مبرمی داریم. اما روزی متوجه می شویم بادی که از کولر گازی می وزد، بسیار گرم است. در چنین شرایطی بهتر است که مراتب را از طریق کارشناسان مرکز تعمیر کولر گازی سامسونگ در رشت پیگیری نمایید. باد گرم کولر علل مختلفی دارد که از جمله آن ها می توان به کم شدن گاز کولر، خراب شدن برد پنل، خراب شدن برد کمپرسور و سوختن خازن کمپرسور اشاره نمود. رفع تمامی این مشکلات را می توانید بر عهده تکنسین های ماهر و حرفه ای نمایندگی کولر گازی سامسونگ در رشت بگذارید.

 

برای تعمیر کولر گازی در رشت با ما در ارتباط باشید.

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297