نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در رشت

نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در رشت

مراحل انجام تعمیر پکیج ایران رادیاتور در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست تعمیر پکیج در رشت در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیر پکیج در رشت خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیر پکیج در رشت طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد در تعمیر پکیج ایران رادیاتور در رشت

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در رشت

برای متعادل کردن هوا در فصل سرما و تهویه مناسب،

استفاده از پکیج رادیاتور بهترین گزینه است. این دستگاه بدون بروز هیچ گونه مشکل و خطری، گرمای مورد نیاز را به محیط انتقال می‌دهد ضمن اینکه تهویه مناسب نیز صورت می‌گیرد. اگر در رشت سکونت دارید می‌توانید از خدمات نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در رشت استفاده کنید. در این مقاله به تعدادی از ایرادات رایج در دستگاه و راهکار‌های مناسب آن اشاره می‌کنیم. با توجه به کاربردی بودن موضوع پیشنهاد می‌کنیم تا پایان همراه ما باشید.

تعمیرات تخصصی پکیج ایران رادیاتور در رشت  

چرا پکیج روشن نمی‌شود

یکی از ایرادات متداول و رایج در هنگام استفاده از پکیج که مصرف‌کنندگان نسبت به آن شکایت دارند، روشن نشدن پکیج است. کارشناسان و تعمیرکاران متخصص و با تجربه دلایل متعددی را برای این موضوع مطرح می‌کنند مانند:
۱) ممکن است برای برق ورودی پکیج مشکل ایجاد شده باشد و به نوعی برق‌رسانی مناسب انجام نشود.
۲) ممکن است سیم کشی ساختمان دچار نقص و خرابی شده باشد.
۳) گاهی به دلیل سوختن پمپ، پکیج روشن نمی‌شود.
تمامی این موارد نیازمند بررسی دقیق و تخصصی توسط تعمیرکار حرفه‌ای و مجرب است. در صورتی که در رشت سکونت دارید می‌توانید این مشکل را با کمک تکنسین‌های نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در رشت، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با نازل‌ترین قیمت بر طرف کنید.

راهکار نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در رشت برای روشن نشدن پکیج رادیاتور

زمانی که از خدمات نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در رشت استفاده می‌کنید در مدیریت زمان و هزینه شما صرفه‌جویی مناسبی می‌شود. به عنوان مثال اگر نتوانستید پکیج را روشن کنید با دریافت مشاوره تخصصی و رایگان در برخی موارد می‌توانید خودتان مشکل را بر طرف کنید. از نظر کارشناسان نمایندگی پکیج در رشت لازم است:

پبررسی میزان فشار آب: میزان فشار آب را بررسی کنید. گاهی به دلیل کمبود فشار آب، این مشکل رخ می‌دهد و باعث آسیب به دستگاه می‌شود.

نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در رشت
تعویض شیر ورودی گاز: از دیگر راهکار‌هایی که تکنسین‌های زبده نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در رشت در خصوص عدم روشن شدن پکیج به شما ارائه می‌دهند این است که شیر وروی گاز را عوض کنید. در صورت خرابی شیر ورودی گاز این مشکل رخ می‌دهد.
تعویض سوئیچ فشار هوا: از دیگر قطعاتی که ارتباط مستقیمی با عملکرد پکیج دارد، سوئیچ فشار هوا است. در صورت خرابی این قطعه، عملکرد دستگاه دچار مشکل می‌شود. در صورتی که در رشت سکونت داشته باشید می‌توانید از حضور تکنسین‌های زبده و با تجربه نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در رشت استفاده کنید.

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در رشت

دلیل سرد بودن آب رادیاتور ایران رادیاتور چیست؟

مدت زمانی که از استفاده از پکیج رادیاتور گذشت، ممکن است بار‌ها از سرد بودن آب، ابراز نارضایتی کنید. در صورتی که با نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در رشت تماس بگیرید شما را راهنمایی می‌کنند. از نظر این کارشناسان به دلایل زیر آب دستگاه سرد می‌شود:

۱) ممکن است فشار گاز افت کرده باشد و همین موضوع باعث سرد شدن آب شود.
۲) ممکن است در قطعه مبدل رسوب ایجاد شده باشد.
۳) ممکن است خرابی سنسور گرما، عامل اصلی سرد شدن ناگهانی آب در دستگاه باشد.
۴) گاهی ممکن است به دلیل سایز غیر استاندارد لوله‌ها چنین مشکلی ایجاد شود.
۵) خرابی شیر ورودی گاز نیز می‌تواند باعث سرد شدن آب در پکیج رادیاتور شود.

برای شناسایی دقیق مشکل و رفع آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن باید از افراد متخصص و با تجربه کمک بگیرید. در صورتی که در رشت سکونت دارید از نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در رشت کمک بگیرید.

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297