نمایندگی کولر گازی یورک در رشت

بنر گوشی تعمیر کولر گازی در رشت

نمایندگی کولر گازی یورک در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

نمایندگی کولر گازی یورک در رشت

این روزها بسیاری از شهرهای کشورمان، تابستان های بسیار گرم و طولانی را تجربه می کنند. شاید شما نیز احساس کرده باشید که گرمای هوا نسبت به سال های گذشته بیشتر شده و تنها با یک کولر قدرتمند است که می توان به راحتی از این شرایط عبور کرد. ما امروز می خواهیم برخی از مهم ترین خطاهای کولر گازی یورک در رشت را به شما عزیزان معرفی نموده و به شما این نوید را بدهیم که کارشناسان نمایندگی کولر گازی یورک در رشت، همواره آماده هستند تا در این زمینه به شما کمک کنند.

رفع مشکل خنک نکردن کولر در نمایندگی کولر گازی یورک در رشت

کولر گازی به عنوان یکی از قدرتمندترین لوازم سرمایشی در جهان مطرح شده است. بدون شک اصلی ترین وظیفه ای که بر عهده دارد این است که یک هوای مطبوع و دلپذیر در روزهای گرم تابستان را در اختیار ما قرار دهد. اما گاهی اوقات ممکن است هوا را به صورت مطلوبی خنک نکند و در چنین شرایطی، تنها راه حلی که پیش روی ما قرار دارد، تماس با مرکز تعمیر کولر گازی یورک در رشت است. فراموش نکنید که اگر برای کمپرسور شما مشکلی به وجود آید و یا خازن دستگاه با سوختگی مواجه شود، شاهد چنین اتفاقی خواهید بود. مشکل هر چه که باشد، شما می توانید روی کمک کارشناسان نمایندگی کولر گازی یورک در رشت حساب کنید.

نمایندگی کولر گازی یورک در رشت

فن کولر گازی کار نمی کند

یکی از مهم ترین قطعاتی که در ساختار کولر گازی وجود دارد و باعث ایجاد هوای خنک و بسیار مطبوع برای ما می شود، فن کولر گازی است. اگر احساس کردید که هر مشکلی برای فن کولر شما به وجود آمده است، در برقراری تماس با مرکز تعمیر کولر گازی یورک در رشت تردیدی به خود راه ندهید. ممکن است موتور کولر شما آسیب دیده باشد و یا خازن آن با مشکلاتی مواجه شده باشد. حتی شل شدن تسمه نیز می تواند عملکرد فن کولر را تحت تاثیر قرار دهد. در هر صورت، تکنسین های نمایندگی کولر گازی یورک در رشت همواره پاسخگوی سوالات شما خواهند بود و برای عیب یابی و تعمیر کولر به شما کمک خواهند نمود.

کولر گازی روشن نمی شود

یکی از مشکلات آزار دهنده ای که باعث برقراری تماس برخی از کاربران با مرکز تعمیر کولر گازی یورک در رشت شده است، عدم روشن شدن کولر گازی می باشد. به این فکر کنید که در یک روز گرم و طولانی تابستان، قصد دارید کولر را روشن کرده و از هوای خنک آن برخوردار شوید؛ اما مشاهده می کنید که دستگاه شما به هیچ وجه روشن نمی شود. ممکن است سیم های برق ساختمان و یا سیم های داخلی کولر دچار اتصالی شده باشند. معیوب بودن ترموستات و کثیف بودن فیلتر هوا نیز می تواند چنین مشکلاتی را به وجود آورد. اگر شما نیز با چنین مشکلی مواجه شدید، نگرانی را به خود راه ندهید و کار را به تکنسین های ماهر و چیره دست نمایندگی کولر گازی یورک در رشت بسپارید.

تعمیر کولر گازی یورک در رشت

تهویه کولر گازی به درستی انجام نمی شود

یکی از مهم ترین وظایفی که بر عهده هر کولر گازی وجود دارد این است که تهویه هوا را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. اگر احساس کردید که به تازگی تهویه هوا به خوبی صورت نمی پذیرد، با کارشناسان مرکز تعمیر کولر گازی یورک در رشت تماس بگیرید؛ آن ها شما را راهنمایی خواهند کرد. اما فراموش نکنید که اگر برای اتصالات داخلی کولر مشکلی به وجود آمده باشد و یا خازن و کندانسور دستگاه با آسیب هایی مواجه شده باشند، شاهد بروز چنین مشکلاتی خواهید بود. در هر صورت تکنسین های ماهر نمایندگی کولر گازی یورک در رشت به شما کمک می کنند تا دوباره کارایی کولر گازی را به آن بازگردانید.

 

 

برای تعمیر کولر گازی در رشت با ما در ارتباط باشید.

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297