نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در رشت

برند سامسونگ یک نام مورد اطمینان به هنگام تهیه انواع لوازم‌خانگی به‌خصوص ماشین ظرف‌شویی است. محصولات سامسونگ اغلب به‌واسطه تنوع مدل‌ها و کیفیت بالا می‌توانند انتخابی جذاب و کاربردی برای سایر افراد و خانواده‌ها باشند. نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در رشت و سایر شهرهای ایران نیز دسترسی به خدمات تعمیر و تعویض قطعات را در شرایط ویژه برای متقاضیان آسان می‌سازد. باتوجه‌به چنین شرایطی استفاده از ظرف‌شویی سامسونگ آسان خواهد بود و می‌توان عملکرد استاندارد آن در طولانی‌مدت را تضمین نمود. شما به‌عنوان کاربر بایستی نسبت به وضعیت این دستگاه و نشانه‌هایی که ممکن است به دنبال عملکرد ضعیف آن ایجاد شوند حساس باشید و بلافاصله برای تعمیر ظرف‌شویی سامسونگ در رشت و سایر شهرها اقدام نمایید. ادامه این متن اطلاعاتی در خصوص عیب‌یابی و اقدامات مناسب برای حل مشکل این محصول در اختیار شما خواهد گذاشت. شما این امکان را خواهید داشت برای تعمیر ظرفشویی در رشت در چنین مواردی با کمک‌گرفتن از تکنسین‌های حرفه‌ای در نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در رشت تماس حاصل فرمایید. شماره های تماس: 013-33262634 و 013-33262639

نمایندگی ظرف‌شویی سامسونگ در رشت

نمایندگی ظرف‌شویی سامسونگ در رشت با تعبیر کدهای خطا

اولین نشانه و همچنین مهم‌ترین نشانه‌ای که به هنگام بروز نقص فنی یا مشکل می‌توانید در انواع ماشین‌های ظرف‌شویی سامسونگ مشاهده نمایید، کد خطا است. متناسب با مدل ماشین ظرف‌شویی لیستی از انواع کدهای خطا یا ارور وجود خواهند داشت که هر یک نشان‌دهنده مشکل و نقص فنی خاصی هستند. تعمیر ظرف‌شویی سامسونگ در رشت یا سایر شهرهای ایران هنگامی‌که معنی این کدهای خطا را بدانید بسیار آسان خواهد بود. در زیر به متداول‌ترین ارورهایی که ممکن است مشاهده نمایید و اقداماتی که بایستی آنها را در نظر داشته باشید، اشاره خواهیم کرد.

  • کدهای خطا 4E

این کد خطا مرتبط با بروز نقص فنی در منبع تأمین آب دستگاه است. مهم است که در یک بازه زمانی مشخص، حجم معلومی از آب با فشاری مناسب وارد ماشین ظرف‌شویی شود حال اگر این فرایند بادقت تنظیم‌شده انجام نشود؛ طبیعی است که پروسه شست‌وشو به طور کامل انجام نشود. نمایش کد خطای 4E بدین معنی است که 5 دقیقه از شروع فعالیت دستگاه گذشته است اما همچنان هیچ آبی وارد دستگاه نشده است. برای تعمیر ظرف‌شویی سامسونگ در رشت یا شهر محل زندگی‌تان به هنگام نمایش ارور 4E بایستی اقدامات زیر را در پیش بگیرید:

  • اول مطمئن شوید که دریچه ورودی آب دستگاه کاملاً باز است. وجود موانع و گرفتگی‌های مختلف در این بخش، ورود آب به دستگاه را با مشکل مواجه می‌سازد و بدین ترتیب احتمال نمایش کد خطای 4E افزایش می‌یابد. برای بررسی این بخش ابتدا ماشین ظرف‌شویی را از پریز برق جدا نمایید و منبع تأمین آب را نیز کاملاً ببندید. حال می‌توانید دریچه را به‌دقت بررسی کنید. درصورتی‌که متوجه انسداد یا فرسودگی این قطعه شدید حتماً برای تعویض آن اقدام کنید.
  • مطمئن شوید که سیم‌های رابط دریچه ورودی آب تماماً متصل شده‌اند و همگی در وضعیت سلامتی به سر می‌برند.

اگر باوجود این بررسی‌ها همچنان پس از شروع کار دستگاه می‌توانید کد خطای 4E را مشاهده کنید بایستی برای تعمیر ظرف‌شویی سامسونگ در رشت یا شهر محل زندگی‌تان از افراد حرفه‌ای کمک بخواهید.

برای رفع این ارور شما این امکان را خواهید داشت برای تعمیر ظرفشویی در رشت در چنین مواردی با کمک‌گرفتن از تکنسین‌های حرفه‌ای در نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در رشت تماس حاصل فرمایید. شماره های تماس: 013-33262634 و 013-33262639

  • کد خطای 4E1

در ماشین‌های ظرف‌شویی سامسونگ برای عملکرد باکیفیت و بهینه دستگاه محدوده دمایی مشخصی برای آب تعیین می‌شود. دمای مناسب آب باعث می‌شود تا شست‌وشوی ظروف سریع‌تر و باکیفیت‌تر انجام شود. حال اگر دمای آب از محدوده تعیین شده تجاوز کند، کد خطای 4E1 روی صفحه نمایشگر مشاهده خواهد شد. در حالت معمول ماشین‌های ظرف‌شویی به‌نوعی تنظیم شده‌اند که نسبت به آب با دمای بالاتر از 175 درجه سانتی‌گراد واکنش نشان دهند و نمایش کد خطای 4E1 همین واکنش است. برای بررسی علت و حل آن در چنین شرایطی ابتدا دمای آب ورودی از منبع تأمین آب را بررسی نمایید. ممکن است آب از همان ابتدای ورود به دستگاه دمای بالایی داشته باشد.

اگر دمای ورودی آب مناسب است و بالای 175 درجه سانتی‌گراد نیست به‌احتمال سنسور دمای دستگاه و یا ترمیستور آن دچار مشکل شده‌اند. برای تعمیر ظرف‌شویی سامسونگ در رشت یا سایر شهرها ایران در چنین موقعیتی شما به کمک نیروی تعمیرکار حرفه‌ای نیاز خواهید داشت. شما این امکان را خواهید داشت برای تعمیر ظرفشویی در رشت در چنین مواردی با کمک‌گرفتن از تکنسین‌های حرفه‌ای در نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در رشت تماس حاصل فرمایید. شماره های تماس: 013-33262634 و 013-33262639

  • نمایندگی ظرف‌شویی سامسونگ در رشت هنگام نمایش کد خطای 9E

ماشین‌های ظرف‌شویی سامسونگ به قطعات و سیستمی مجهز هستند که به‌واسطه آنها می‌توانند سطح ایمن آب درون محفظه را تشخیص دهند و بدین شکل حجم مناسبی از آب برای شست‌وشو را مورداستفاده قرار دهند. اگر سطح آب در حالت استاندارد خود قرار نداشته باشد، کد خطای 9E روی صفحه نمایشگر دستگاه شما مشاهده خواهد شد. برای حل این وضعیت اقدامات زیر را مدنظر داشته باشید:

  • ظروفی را که درون دستگاه چیده‌اید را بررسی کنید. انواع ظروف گود مانند کاسه و… را که می‌توانند درون خود آب جای دهند از دستگاه خارج کنید. حال مجدد فرایند شست‌وشو را تکرار کنید. اگر کد خطای 9E دیگر مشاهده نشد بدین معنی است که شما ظروف را به شکل استاندارد درون دستگاه قرار نمی‌دهید. وضعیت ظروف درون ماشین ظرف‌شویی باید به‌گونه‌ای باشد که آب درون آن جمع نشود. در چنین حالتی سنسورهای دستگاه برای تنظیم آب ورودی و سطح آب موجود با مشکل مواجه خواهند شد.
  • وضعیت نصب دستگاه را بررسی نمایید. تراز نبودن موقعیت دستگاه می‌تواند باعث نمایش کد خطای 9E شود. سعی کنید پایه‌های ماشین ظرف‌شویی را به شکل هم‌ارتفاع با یکدیگر تنظیم کنید.
  • اتصالات مربوط به سنسورهای تنظیم سطح آب را به‌دقت بررسی نمایید. خوب است که تمامی اتصالات را یک‌مرتبه کاملاً جدا نمایید و پس از نصب مجدد دوباره وضعیت نمایش کد خطای 9E را بررسی کنید.
  • قسمت‌های مربوط به اتصال سیم‌ها که اصطلاحاً دهانه سیم نامیده می‌شوند نیز ممکن است در نمایش این ارور نقش داشته باشند.
  • برای رفع این ارور شما این امکان را خواهید داشت برای تعمیر ظرفشویی در رشت در چنین مواردی با کمک‌گرفتن از تکنسین‌های حرفه‌ای در نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در رشت تماس حاصل فرمایید. شماره های تماس: 013-33262634 و 013-33262639

تعمیر ظرف‌شویی سامسونگ در رشت یا هر ناحیه دیگر هنگامی‌که کد خطای 9E نمایش داده می‌شود در موارد جدی نیاز به کمک متخصصین خواهد داشت. اگر با اصلاح وضعیت نصب دستگاه، چینش ظروف و باز و بسته کردن سیم‌ها همچنان ارور قابل‌مشاهده است شما بایستی برای تعویض سنسور تنظیم سطح آب یا دهانه سیم اقدام کنید که عملی تخصصی است.

  • روشن‌شدن چراغ‌های بالای Delicate Quick

توجه داشته باشید که علاوه بر نمایش کدهای خطا، روشن‌شدن برخی از چراغ‌ها نیز می‌تواند نشان‌دهنده وجود مشکل یا نقص فنی در دستگاه باشد. در این مورد روشن بودن چراغ‌هایی که در بالای Delicate Quick واقع شده‌اند خبر از بازبودن درب دستگاه می‌دهند. در اولین گام بررسی کنید که درب دستگاه کاملاً در موقعیت خود چفت شده باشد از سوی دیگر اطمینان حاصل کنید که هیچ‌گونه مانعی در میان درب و بدنه دستگاه وجود ندارد و ظروف داخل دستگاه به درب فشار نمی‌آورند.

اگر از بسته‌شدن کامل درب مطمئن هستید اما همچنان چراغ‌های گفته‌شده روشن هستند بدین معنی است که سوئیچ درب ماشین ظرف‌شویی با نقص فنی مواجه شده است. تعمیر ظرف‌شویی سامسونگ در رشت یا محل زندگی‌تان در چنین موقعیتی آسان انجام خواهد شد. شما این امکان را خواهید داشت برای تعمیر ظرفشویی در رشت در چنین مواردی با کمک‌گرفتن از تکنسین‌های حرفه‌ای در نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در رشت تماس حاصل فرمایید. شماره های تماس: 013-33262634 و 013-33262639

تعمیر ظرف‌شویی سامسونگ در رشت

جمع‌بندی

نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در رشت و اقصی‌نقاط ایران مرجعی مناسب برای دریافت خدمات به‌منظور نگهداری و حل نقص‌های فنی احتمالی دستگاه خواهند بود. این نکته را مدنظر داشته باشید که حتماً باتوجه‌به دفترچه راهنمای ارائه شده همراه محصول و متناسب با قابلیت‌های دستگاه خود، استانداردهای لازم را حین استفاده از آن رعایت کنید. بدین شکل عمر مفید ظرف‌شویی خود را به حداکثر خود خواهید رساند و نیاز به تعمیر ظرف‌شویی سامسونگ در رشت و سایر شهرها را به شکل محسوسی کاهش داده‌اید. اگر به تعمیرات تخصصی نیاز داشتید، مطمئن شوید که از افراد حرفه‌ای کمک می‌گیرید.

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297