نمایندگی یخچال بوش در رشت

نمایندگی یخچال بوش در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

نمایندگی یخچال بوش در رشت

محصولات لوازم‌ خانگی بوش از جمله یخچال آن، به‌ واسطه کیفیت و عملکرد بالای خود همواره میان مردم محبوب هستند. یخچال‌های این برند از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کنند و با مدل‌های متنوع خود می‌توانند نیاز سایر افراد و خانواده‌ها را برطرف سازند. هوشمندی و تعدد آیتم‌ها و قابلیت‌های یخچال بوش باعث شده تا شما برای استفاده از این محصول به دفترچه راهنما و توصیه‌های جانبی متعددی نیاز داشته باشید. در این متن قصد داریم به شما نکاتی سودمند در خصوص نمایندگی یخچال بوش در رشت و سایر شهرهای ایران ارائه دهیم، تا بدین شکل بتوانید با سرعت و هزینه کمتری مشکلات و نقص‌های فنی موجود را شناسایی نموده و آنها را برطرف کنید. پیش از شروع متن لازم است یادآور شویم که با تهیه این دستگاه از نمایندگی رسمی یخچال بوش در رشت و اقصی‌ نقاط ایران شما امنیت و رضایت خرید خود را افزایش خواهید داد همچنین با کمک‌ گرفتن از شماره تماس‌های 013-33262634 و  013-33262639 خدمات حرفه‌ای تعمیر و سرویس یخچال بوش را در موقعیت‌های حساس دریافت می‌کنید.

نمایندگی یخچال بوش در رشت

تعمیر یخچال بوش در رشت با معنی کدهای خطا

یکی از قابلیت‌های هوشمند، جدید و بسیار کارآمد در یخچال‌های بوش نمایش کدهای خطا و یا ارورها است. این کدهای خطا وظیفه دارند تا به شما از آسیب‌ها و مشکلاتی که مانع از عملکرد صحیح یخچال می‌شوند، اطلاع دهند. متناسب با مدل‌های متنوع یخچال‌های بوش از لیست کد خطای متفاوتی استفاده می‌شود اما نمونه‌های بسیاری از آنها با یکدیگر مشترک و مشابه هستند. در زیر متداول‌ترین کدهای خطای این یخچال را به شما معرفی خواهیم کرد تا به‌ واسطه آشنایی با آنها بتوانید در جهت نمایندگی یخچال بوش در رشت و سایر شهرها شخصاً اقدام نمایید.

  • کد خطای F3

دستگاه شما به قطعاتی تحت عنوان المنت دیفراست و همچنین ترموفیوز مجهز خواهد بود. این دو قطعه بخشی از سیستم یخ‌زدای دستگاه هستند که تلاش می‌کنند با فعالیت دقیق در دوره‌های زمانی منظم، مانع از تشکیل برفک و یا یخ در فضای داخلی فریزر و حتی یخچال شوند. نمایش کد خطای F3 بدین معنی خواهد بود که این دو قطعه با نقص فنی یا آسیب مواجه شده‌اند. آسیب در این دو قطعه می‌تواند سیستم یخ‌زدای دستگاه را به طور کامل از کار بیندازد و یا فرایند عملکرد آن را با مشکل و ضعف همراه سازد.

برای نمایندگی یخچال بوش در رشت یا هر شهر دیگری هنگامی‌که این کد خطا نمایش داده می‌شود، بایستی سلامت المنت دیفراست و ترموفیوز و اتصالات میان آنها را به‌ دقت بررسی نمود و سپس متناسب یا شرایط دست به تعمیر یخچال در رشت یا تعویض قطعات زد. مشخص است که در چنین شرایطی شما به کمک تکنسین حرفه‌ای و قابل‌اطمینان خواهید داشت.

  • کد خطای d1

سنسور دیفراست یکی دیگر از قطعات مهمی است که فرایند عملکرد سیستم یخ‌زدای یخچال را به‌ پیش می‌برد. به کمک این سنسور زمان مناسب برای شروع و اتمام فرایند یخ‌زدایی شناسایی خواهد شد و از سوی دیگر دمای درون محفظه فریزر نیز تنظیم خواهد شد. هنگامی که عملکرد این سنسور با خطا همراه باشد و یا دقت و کیفیت کافی در فرایند کاری خود نداشته باشد، ارور d1 روی صفحه‌ نمایش ظاهر می‌شود. نقص فنی این قطعه می‌تواند مشکلات جدی در یخچال به وجود بیاورد و عملکرد کلی دستگاه را به هم بریزد از این‌ رو لازم است هرچه سریع‌تر برای حل آن اقدام نمایید.

حذف کد خطای d1  با سرویس کامل سنسور دیفراست دستگاه و اعمال تعمیرات یا تعویض در آن ممکن خواهد بود. شما برای نمایندگی یخچال بوش در رشت یا سایر شهرهای کشور در این موقعیت به کمک افراد حرفه‌ای نیاز خواهید داشت. شماره تماس‌های 013-33262634 و  013-33262639 امکان دسترسی شما به نیروی تعمیرکار حرفه‌ای و قابل‌اطمینان را فراهم خواهند کرد.

  • کد خطای E01

یخچال‌های بوش برای اینکه بتوانند دمای مدنظر شما را در محفظه دستگاه ایجاد کنند و آن را در محدوده مشخصی نگه‌ دارند، از سنسورها و قطعات مختلفی کمک خواهند گرفت. یکی از این قطعات سنسور محیطی است. به کمک این سنسور اختلافات دمای دستگاه و محیط اطراف سنجیده می‌شود و در نهایت تنظیمات دما اعمال می‌شود. خرابی این قطعه باعث می‌شود تا کمپرسور و موتور یخچال در بازه‌های زمانی مناسب به کار نیفتند و بدین شکل دمای نهایی یخچال در حد استاندارد و دلخواه تنظیم نشود. خوب است بدانید که نقص فنی در سنسور محیطی در درازمدت به دلیل واردکردن فشار اضافی به سایر قطعات، آسیب‌های گسترده‌تری را نیز به دنبال خواهد داشت.

نمایندگی یخچال بوش در رشت یا شهر محل زندگی‌تان به‌ منظور رفع کد خطای E01 بایستی با کمک تکنسین حرفه‌ای انجام بگیرد. انتظار می‌رود با بررسی دقیق سنسور محیطی و اتصالات آن بتوان مشکل اصلی را ریشه‌یابی نموده و آن را رفع کرد.

  • کد خطای E03

نمایش این کد خطا بیشتر از اینکه خبر از نقص فنی و یا آسیب جدی در یخچال شما بدهد، نشان‌دهنده وجود مشکل در اتصالات است. با توجه‌ به این نکته پیش از اینکه بخواهید به‌ طور جدی برای رفع آن اقدام نمایید ابتدا لازم است کشوهای تعبیه‌شده درون فضای داخلی یخچال را بیرون بیاورید. در مرحله بعدی دستگاه را از برق بکشید تا بدین شکل ایمنی خود و یخچال را افزایش دهید. در نهایت نیاز است سیم‌کشی و اتصالات مربوط به سنسور دما را مورد بررسی قرار دهید و آنها را سفت کنید. پس از اینکه از سفت بودن و برقراری اتصالات این قسمت مطمئن شدید، کشوها را در جای خود قرار دهید و یخچال را مجدد نصب نمایید.

اگر همچنان می‌توانید کد خطای E03 را روی صفحه نمایشگر یخچال مشاهده کنید بایستی برای نمایندگی یخچال بوش در رشت یا ناحیه محل زندگی‌تان به‌ طور جدی اقدام نمایید. با تعمیر یا تعویض سنسور درجه حرارتی کشویی می‌توان این کد خطا را به‌ سادگی رفع نمایید.

تعمیر یخچال بوش در رشت

  • نمایندگی یخچال بوش در رشت برای رفع ارور dr

در صورتی‌ که روی صفحه نمایشگر دستگاه کد خطای dr نمایش داده شود، بدین معنی است که کلید درب دستگاه شما با مشکل مواجه شده است. در ابتدای کار برای اینکه بتوانید از علت اصلی نمایش ارور مطمئن شوید، نوار لاستیکی دور درب یخچال را بررسی کنید. ممکن است نقص فنی یا فرسودگی در این قطعه باعث شود که درب به‌ خوبی چفت نشود و به دنبال آن کد خطای dr روی دستگاه ظاهر شود. از سوی دیگر ممکن است شما در بازو بسته کردن درب یخچال دقیق عمل نکرده‌اید و درب به‌ خوبی چفت نشده است. اگر کد خطا با بررسی این موقعیت‌ها همچنان نمایش داده می‌شود، برای نمایندگی یخچال بوش در رشت یا هر ناحیه دیگری بایستی کلید درب را تعویض نمایید.

خوب است در این بخش به این نکته اشاره کنیم که بی‌توجهی به این کد خطا مشکلات زیادی را در درازمدت به دنبال خواهد داشت. خطای dr نشان‌دهنده این است که درب کامل بسته نمی‌شود. این بدین معنی است که هوای سرد داخل دستگاه به بیرون رفته و هوای گرم بیرون وارد یخچال می‌شود. این عمل تنظیمات دمای دستگاه را با مشکل مواجه خواهد کرد. در نتیجه هوای درونی یخچال به‌ اندازه کافی خنک نخواهد بود و فشار مضاعفی به موتور و کمپرسور دستگاه وارد می‌شود.

جمع‌بندی

نمایندگی یخچال بوش در رشت یا شهر محل زندگی‌تان در صورتی‌ که با کدهای خطا و روش‌های رفع آنها آشنا باشید، به‌ آسانی انجام خواهد شد. لازم است به یاد داشته باشید که حذف کدهای خطا و یا سایر نقص‌های فنی در بسیاری از مواقع به کمک افراد متخصص نیاز خواهد داشت و اقدام شخصی شما می‌تواند آسیب‌های بیشتری را با خود به همراه بیاورد. شماره تماس‌های 013-33262634 و  013-33262639 ارتباط شما با تعمیرکاران حرفه‌ای و قابل‌اطمینان در این حوزه را برقرار خواهند کرد. شما با خرید از نمایندگی رسمی یخچال بوش در رشت و سایر شهرهای ایران در کنار مراقبت جدی از محصول می‌توانید برای طولانی‌ مدت باکیفیت بالایی از خدمات آن بهره‌مند شوید.

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297