نمایندگی ظرفشویی ایندزیت در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

نمایندگی ظرف‌شویی ایندزیت در رشت

ایندزیت یکی از نام‌هایی است که در حوزه تهیه ماشین ظرف‌شویی شناخته‌شده است و شما می‌توانید محصولات آن را در خانه‌های زیادی مشاهده نمایید. نمایندگی ظرف‌شویی ایندزیت در رشت یا سایر شهرهای ایران، فرصتی را به وجود آورده تا افراد بتوانند خدمات مربوط به این محصول را باکیفیت مناسبی دریافت نمایند. پیش از اینکه بخواهید از نمایندگی‌ها خدمات دریافت کنید شما می‌توانید با رفتار مطابق با اصول استاندارد استفاده از دستگاه و اقدام زودهنگام نسبت به شناسایی و حل مشکلات، احتمال مواجه خود با آن را کاهش دهید. این فرصت برای شما وجود خواهد داشت تا با یادگیری ترفندها و دانستنی‌های کوچک در خصوص این دستگاه و قابلیت‌های آن گامی مؤثر در تعمیر ظرف‌شویی ایندزیت در رشت یا سایر شهرهای ایران بردارید. شما این امکان را خواهید داشت برای تعمیر ظرفشویی در رشت در چنین مواردی با کمک‌گرفتن از تکنسین‌های حرفه‌ای در نمایندگی ظرفشویی ایندزیت در رشت تماس حاصل فرمایید. شماره های تماس: 013-33262634 و 013-33262639

نمایندگی ظرف‌شویی ایندزیت در رشت

نمایندگی ظرف‌شویی ایندزیت در رشت با تعبیر ارور

استفاده از کدهای خطا یا ارور یکی از اقداماتی است که طراحان ماشین ظرف‌شویی ایندزیت از آن به‌منظور اطلاع‌رسانی درخصوص وضعیت عملکردی دستگاه و آسیب‌های و مشکلات موجود کمک می‌گیرند. انجام اقدامات مناسب نسبت‌به رفع کدهای خطا باعث می‌شود تا بدون ایجاد مشکلات بیشتر و با کمترین هزینه ممکن، نقص فنی موجود را شخصاً و یا با کمک تعمیرکاران حرفه‌ای را حل کرد. در ادامه به متداول‌ترین کدهای خطا و روش‌هایی که به تعمیر ظرف‌شویی ایندزیت در رشت یا سایر شهرها تحت آنها کمک خواهند کرد، اشاره می‌کنیم.

  • کد خطای F1

در این محصولات به‌منظور اینکه بتوان سطح استاندارد آب جمع‌شده درون محفظه را اندازه گرفت از سنسورهایی تحت عنوان سنسور ضد سرریز آب استفاده می‌شود. این سنسور مشخص می‌کند که چه زمان فرایند ورود و تأمین آب به پایان خود می‌رسد. بروز آسیب یا نقص فنی در سنسور ضد سرریز زمینه‌هایی برای کاهش یا افزایش سطح آب نسبت به وضعیت استاندارد، ایجاد خواهد نمود. کد خطای F1 نشان‌دهنده وجود مشکل در این سنسور و سایر تبعات منفی آن خواهد بود. برای رفع این ارور شما این امکان را خواهید داشت برای تعمیر ظرفشویی در رشت در چنین مواردی با کمک‌گرفتن از تکنسین‌های حرفه‌ای در نمایندگی ظرفشویی ایندزیت در رشت تماس حاصل فرمایید. شماره های تماس: 013-33262634 و 013-33262639

برای تعمیر ظرف‌شویی ایندزیت در رشت یا سایر شهرهای ایران هنگامی‌که کد خطای F1 نمایش داده می‌شود ابتدا بایستی سیم‌کشی‌های دستگاه و سپس سلامت مدار برد الکتریک مورد بررسی قرار بگیرد. مشخص است که انجام چنین بررسی‌هایی نیاز به کمک و نظارت تکنسین حرفه‌ای خواهد داشت.

  • کد خطای F2

نمایش کد خطای F2 روی صفحه‌نمایش دستگاه ظرف‌شویی ایندزیت به معنی این است که سوپاپ پرکردن آب با نقص فنی و مشکل مواجه شده است. سوپاپ پرکردن آب شرایط تأمین آب کافی در دستگاه به‌منظور شست‌وشوی ظروف و از همه مهم‌تر آبگیری آنها را ایجاد می‌کند. نمایش این ارور بدین معنی است که پروسه آبگیری باکیفیت مناسبی انجام نمی‌گیرد و ظرف‌ها همراه با کف و آلودگی در پایان فرایند شست‌وشو باقی می‌مانند.

تعمیر ظرف‌شویی ایندزیت در رشت یا شهر محل زندگی‌تان به هنگام نمایش این کد خطا با بررسی سیم‌کشی دستگاه انجام خواهد شد. به‌محض مشاهده این خطا ابتدا دستگاه را از پریز جدا نمایید و سپس این امکان را خواهید داشت برای تعمیر ظرفشویی در رشت در چنین مواردی با کمک‌گرفتن از تکنسین‌های حرفه‌ای در نمایندگی ظرفشویی ایندزیت در رشت تماس حاصل فرمایید. شماره های تماس: 013-33262634 و 013-33262639

  • کد خطای F3

وجود هرگونه مشکل یا نقص فنی در فرایند تخلیه آب دستگاه باعث نمایش کد خطای F3 خواهد شد. این مشکلات می‌توانند به شکل عدم انجام فرایند تخلیه آب، خاموش شدن دستگاه به هنگام تخلیه و یا متوقف شدن پروسه تخلیه آب بروز پیدا کنند. در ایجاد چنین نقص فنی‌ای، انسدادها و گرفتگی‌ها نقش مهمی خواهند داشت. سعی کنید تا بادقت لوله‌های خروجی و تخلیه آب را مورد بررسی قرار دهید. انواع پوسیدگی‌، پیچ‌خوردگی و یا گرفتگی در این بخش‌ها می‌تواند باعث نمایش کد خطای F3 و به دنبال آن تبعات عدم تخلیه آب باشد.

اگر در مسیر تخلیه آب هیچ مشکلی مشاهده نکردید لازم است که برای تعمیر ظرف‌شویی ایندزیت در رشت یا سایر شهرها، از کمک تعمیرکاران حرفه‌ای و قابل‌اطمینان کمک بخواهید.

  • نمایندگی ظرف‌شویی ایندزیت در رشت با حل کد خطای F4

جالب است بدانید که در انواع ماشین‌های ظرف‌شویی ایندزیت از قطعات و سیستم‌های متعددی برای تنظیم دمای آب و ایجاد تغییرات دما استفاده می‌شود. چنین آیتم‌هایی کمک می‌کنند تا شست‌وشوی ظروف باکیفیت بیشتر، سرعت بیشتر و منابع آبی کمتر انجام شود. بروز مشکل یا نقص فنی در قطعات درگیر با تنظیم دمای آب می‌تواند باعث نمایش کد خطای F4 بر روی صفحه نمایشگر محصول شود. به‌طورکلی این‌طور تصور می‌شود که حل مشکل ارور F4 با بررسی دقیق ترموستات و وضعیت آن انجام خواهد شد.

تعمیر ظرف‌شویی ایندزیت در رشت و یا هر ناحیه دیگری تحت این شرایط نیاز به مهارت‌ها و ابزارهای تخصصی خواهد داشت. در ابتدای کار نیاز است که اندازه مقاومت در ترموستات بر اساس اهم سنجیده شود. بدین‌وسیله می‌توان مشخص کرد که نقص فنی در اتصالات وجود دارد و یا مربوط به خود قطعه است. در گام بعدی بایستی باتوجه‌به نتیجه حاصل شده، دستگاه را از پریز برق جدا نمود و برای تعمیر یا تعویض ترموستات و اتصالات وابسته اقدام نمود.

  • کد خطای F6

ماشین‌های ظرف‌شویی ایندزیت برای اینکه بتوانند سیستم شست‌وشو را بادقت بالا و بدون مشکل پیش ببرند از زمان‌بندی‌های استاندارد بهره می‌گیرند. این بدین معنی است که فرایند پرشدن آب، تخلیه آب، شست‌وشو، آبگیری، خشک‌کردن و… همگی بایستی در یک بازه زمانی مشخص انجام شوند. حال اگر پروسه پرشدن آب دستگاه بیش از آنچه که تنظیم شده است به طول بیانجامد، کد خطای F6 روی صفحه نمایشگر دستگاه نمایش داده خواهد شد. این افزایش زمان نشان‌دهنده وجود مشکل یا نقص فنی محسوس در یکی از قطعات درگیر خواهد بود. خوب است به این نکته توجه داشته باشید که طولانی شدن فرایند تأمین آب باعث به‌هم‌خوردن کیفیت عملکرد سایر فرایندهای ماشین ظرف‌شویی خواهد شد. برای رفع این ارور شما این امکان را خواهید داشت برای تعمیر ظرفشویی در رشت در چنین مواردی با کمک‌گرفتن از تکنسین‌های حرفه‌ای در نمایندگی ظرفشویی ایندزیت در رشت تماس حاصل فرمایید. شماره های تماس: 013-33262634 و 013-33262639

  • کد خطای F7

یکی از مسائلی که در بهبود کیفیت شست‌وشو و همچنین پیشبرد فرایند کار دستگاه بسیار مهم خواهد بود، عملکرد توربین آب دستگاه است. این قطعه به پخش متعادل آب در سایر بخش‌های فضای دستگاه و گردش آب کمک خواهد کرد ضمن اینکه به مخلوط شدن هرچه بهتر مواد شوینده در آب نیز منجر خواهد شد. ایجاد نقص فنی یا بروز آسیب در این قطعه می‌تواند با خود مشکلات متعددی را به وجود بیاورد. نمایش کد خطای F7 روی صفحه نمایشگر دستگاه بدین معنی است که توربین آب ماشین ظرف‌شویی شما با مشکل مواجه شده است. پیداکردن ریشه و علت اصلی بروز این آسیب و به دنبال آن رفع نقص فنی و بهبود وضعیت تنها به دست تکنسین متخصص انجام خواهد گرفت.

دقت داشته باشید که بی‌توجهی و اهمال‌کاری در تعمیر ظرف‌شویی ایندزیت در شهر رشت یا سایر شهرهای ایران هنگامی که کد خطای F7 قابل‌مشاهده است، می‌تواند باعث پیدایش نقص فنی و آسیب‌های بیشتر در دستگاه شود. شما برای حل این مشکل و تبعات آن می‌توانید از شماره تماس‌های 013-33262634 و  013-33262639 کمک بگیرید و بدین شکل از خدمات تعمیر حرفه‌ای و قابل‌اعتماد بهره‌مند شوید.

تعمیر ظرف‌شویی ایندزیت در رشت

جمع‌بندی

مراقبت از ماشین ظرف‌شویی ایندزیت تنها محدود به رعایت اصول استاندارد استفاده از دستگاه و همچنین حساسیت نسبت به نشانه‌ها و کدهای خطای مربوط به نقص فنی خواهد شد. در موارد جدی‌تر به‌منظور تعمیر ظرف‌شویی ایندزیت در رشت یا سایر نواحی ایران شما به کمک‌های تخصصی و نیروی تعمیرکار قابل‌اطمینان نیاز خواهید داشت. نمایندگی ظرف‌شویی ایندزیت در رشت و اقصی‌نقاط ایران نیز می‌تواند به شما در جهت بهره‌مندی از خدمات تعمیر و تعویض قطعات و سیستم‌های این دستگاه مؤثر واقع شوند. توصیه ما به شما این است که به‌واسطه مطالعه دقیق دفترچه راهنمای همراه با محصول، بهترین شیوه و شرایط نگهداری از ماشین ظرف‌شویی‌تان باتوجه‌به مدل آن را شناسایی نموده و اعمال کنید.

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297