نمایندگی ظرفشویی مجیک در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

نمایندگی ظرفشویی مجیک در رشت

ظرف‌شویی‌های مجیک از نمونه محصولاتی هستند که به‌عنوان یک عضو کمکی و باکیفیت در سایر آشپزخانه‌ها حضور دارند. این محصول در مدل‌های متنوع بسته به نیاز سایر خانواده‌ها طراحی و تولید می‌شود. نمایندگی ظرفشویی مجیک در رشت و سایر شهرهای ایران خدمات مورد نیاز مشتریان این محصول در زمینه تعمیرات و یا تعویض قطعات را ارائه می‌دهد. مصرف‌کنندگان این دستگاه توانایی این را خواهند داشت تا با رعایت نکات ذکر شده در دفترچه راهنمای همراه محصول و همچنین استفاده از ترفندهایی درخصوص تعمیر ظرف‌شویی مجیک در رشت یا شهر محل زندگی‌شان، عمر مفید این دستگاه را افزایش دهند و از قابلیت‌های آن برای طولانی‌مدت بدون هیچ‌گونه افت کیفیتی بهره ببرند. در صورت بروز مشکلات جدی برای ظرف‌شویی مجیک این فرصت وجود دارد تا با تماس با شماره‌تلفن‌های 013-33262634 و  013-33262639 خدمات تعمیر حرفه‌ای دریافت نمود و نقص فنی موجود را کاملاً برطرف نمود. در ادامه این متن نکات بیشتری برای استفاده از این محصول و اقدامات مناسب به هنگام بروز نقص فنی ارائه خواهیم داد.

تعمیر ظرفشویی مجیک در رشت

معنی کدهای خطا در جهت تعمیر ظرف‌شویی مجیک در رشت

در ظرف‌شویی‌های مجیک به‌منظور ایجاد ایمنی و کارایی بیشتر برای کاربران معمولی، کدهای خطا تعبیه شده‌اند. این کدهای خطا در عناوین مختلف طراحی شده و متناسب با مشکل یا نقص فنی که در دستگاه به وجود آمده است، ظاهر می‌شوند. دانستن معنی این کدهای خطا و انجام اقدامات مناسب در جهت رفع و حذف آنها باعث می‌شود تا تعمیر ظرف‌شویی مجیک در رشت و یا سایر شهرهای ایران برای شما با هزینه و دردسرهای بسیار کمتری انجام شود. در ادامه نمونه‌ای از رایج‌ترین کدهای خطا در ماشین ظرف‌شویی مجیک و اقدامات مناسب برای حل آنها را توضیح خواهیم داد.

شما این امکان را خواهید داشت برای تعمیر ظرفشویی در رشت در چنین مواردی با کمک‌گرفتن از تکنسین‌های حرفه‌ای در نمایندگی ظرفشویی مجیک در رشت تماس حاصل فرمایید. شماره های تماس: 013-33262634 و 013-33262639

  • کد خطای E1

جالب است بدانید که در ماشین‌های ظرف‌شویی برای بازماندن درب دستگاه نیز آلارم تعبیه شده است. اگر مدت‌زمان بازماندن درب ظرف‌شویی بیش از 10 دقیقه باشد، دستگاه کد خطای E1 را روی صفحه نمایشگر نشان خواهد داد. طبیعتاً با بستن کامل درب این کد خطا نیز حذف خواهد شد. اگر چنین اتفاقی رخ نداد به‌احتمال سوئیچ تعبیه‌شده روی قسمت درب دستگاه و یا اتصالات مربوط به آن دچار مشکل شده‌اند. در چنین شرایطی بهتر است برای تعمیر ظرف‌شویی مجیک در رشت و یا شهر محل زندگی‌تان از تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصص کمک بخواهید.

  • کد خطای E2

نمایش این کد خطا بدین معنی است که تأمین آب در دستگاه شما به‌درستی انجام نمی‌شود. عدم تأمین آب دستگاه می‌تواند به علل مختلفی صورت بگیرد. مشکل در شیر آب ورودی، انسداد شلنگ‌های آب، گرفتگی دریچه ورودی، نقص فنی در جت پمپ و مواردی ازاین‌دست می‌توانند باعث نمایش کد خطای E2 در ماشین ظرف‌شویی مجیک شود. به‌منظور رفع این کد خطا لازم است ابتدا از کیفیت آب ورودی به دستگاه اطمینان حاصل نمایید و سپس به سراغ بررسی وضعیت جت پمپ بروید. تعمیر ظرف‌شویی مجیک در رشت یا سایر شهرها هنگامی که نمایشگر ارور E2 را نمایش می‌دهد نیاز به دخالت تکنسین حرفه‌ای خواهد داشت.

برای رفع ارور شما این امکان را خواهید داشت برای تعمیر ظرفشویی در رشت در چنین مواردی با کمک‌گرفتن از تکنسین‌های حرفه‌ای در نمایندگی ظرفشویی مجیک در رشت تماس حاصل فرمایید. شماره های تماس: 013-33262634 و 013-33262639

  • کد خطای E3

یکی از مراحل مهم در ماشین‌های ظرف‌شویی تخلیه آب اضافی و آلوده دستگاه است. این فرایند به‌واسطه قطعاتی مانند پمپ تخلیه و… انجام می‌شود. اگر به هر دلیل این پروسه در دستگاه به‌درستی انجام نشود، کد خطای E3 روی صفحه‌نمایش دستگاه مشاهده خواهد شد. برای برطرف نمودن این ارور و تعمیر ظرف‌شویی مجیک در رشت در چنین شرایطی لازم است اقدامات زیر را مدنظر داشته باشید.

  • از نبود هرگونه گرفتگی و انسداد در مسیر تخلیه دستگاه مطمئن شوید.
  • مطمئن شوید که مدار اصلی دستگاه با مشکل مواجه نشده است و سایر فرایندهای دستگاه را باکیفیت مناسب پیش می‌برد.
  • اتصالات پمپ تخلیه به‌درستی انجام شده باشند و هیچ‌گونه مشکلی در خصوص راه‌های ارتباطی وجود نداشته باشد.

اگر باوجود تمامی این بررسی‌ها همچنان کد خطای E3 روی صفحه نمایشگر دستگاه قابل‌مشاهده است، به‌احتمال قطعه پمپ تخلیه با مشکل و نقص فنی مواجه شده و باید در اولین فرصت ممکن برای تعمیر یا تعویض آن اقدام کنید. دقت داشته باشید که بررسی‌های تخصصی برای تعمیر ظرف‌شویی مجیک در رشت و یا هر شهر دیگری نیاز به کمک تکنسین حرفه‌ای خواهد داشت. برای رفع ارور شما این امکان را خواهید داشت برای تعمیر ظرفشویی در رشت در چنین مواردی با کمک‌گرفتن از تکنسین‌های حرفه‌ای در نمایندگی ظرفشویی مجیک در رشت تماس حاصل فرمایید. شماره های تماس: 013-33262634 و 013-33262639

  • کد خطای E4

یکی از آیتم‌هایی که به افزایش کیفیت شست‌وشو کمک می‌کند، استفاده از آب گرم درون ماشین‌های ظرف‌شویی مجیک است. حال اگر آب ورودی گرم دستگاه تأمین نشود و یا باکیفیت و فشار استاندارد وارد دستگاه نشود، کد خطای E4 روی صفحه نمایشگر ظاهر خواهد شد. مشکل دیگری که می‌تواند باعث نمایش این کد خطا شود، افزایش دمای آب به بیش از 85 درجه سانتی‌گراد است. افزایش دمای آب تا این حد می‌تواند موجب نقص فنی در سایر قطعات دستگاه شود. برای تعمیر ظرف‌شویی مجیک در رشت یا شهر محل زندگی‌تان هنگامی‌که کد خطای E4 را مشاهده می‌کنید، لازم است که به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • در ابتدای کار دریچه ورودی آب گرم دستگاه را به‌دقت بررسی نمایید. وجود هرگونه انسداد و گرفتگی در این مسیر می‌تواند باعث عدم تأمین کافی آب گرم ورودی و به‌تناسب آن نمایش کد خطای E4 شود.
  • در گام بعدی سلامت هیتر دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. برای این کار به‌وسیله ابزار مناسب بایستی میزان مقاومت را در المنت ماشین ظرف‌شویی و اتصالات مربوط به آن اندازه‌گیری نمود.
  • سنسورهای دمای دستگاه نیز درصورتی‌که با نقص فنی یا آسیب مواجه شوند نیز کد خطای E4 را نمایش خواهند داد. نقص فنی در این قطعه باعث می‌شود تا دمای آب بادقت کافی اندازه‌گیری نشود.
  • مرحله آخر مربوط به بررسی سلامت برد الکتریک دستگاه خواهد شد.

به‌طورکلی تمامی اقداماتی که به‌منظور رفع کد خطای E4 انجام می‌شوند به کمک تعمیرکاران حرفه‌ای نیاز خواهند داشت. تعمیر ظرف‌شویی مجیک در رشت یا سایر مناطق نیاز به کمک حرفه‌ای و قابل‌اطمینان خواهد داشت.

برای رفع ارور شما این امکان را خواهید داشت برای تعمیر ظرفشویی در رشت در چنین مواردی با کمک‌گرفتن از تکنسین‌های حرفه‌ای در نمایندگی ظرفشویی مجیک در رشت تماس حاصل فرمایید. شماره های تماس: 013-33262634 و 013-33262639

  • نمایندگی ظرف‌شویی مجیک در رشت با کد خطای E6

نمایش کد خطای E6 روی صفحه نمایشگر دستگاه، خبر از وجود یک مشکل اساسی خواهد داد. این ارور به طور مشخص از وجود یک نقص فنی در موتور ماشین ظرف‌شویی و تضعیف عملکرد آن اطلاع خواهد داد. مهم است که در چنین شرایطی سریعاً برای تعمیر ظرف‌شویی مجیک در رشت یا محل زندگی‌تان به کمک تعمیرکاران حرفه‌ای اقدام نمایید.

برای ارائه توضیحات بیشتر باید گفت که به هنگام بررسی علت اصلی نمایش کد خطای E6 ابتدا سلامت پمپ جت چک می‌شود. گاهی وجود نقص فنی در پمپ جت باعث بروز آسیب در موتور دستگاه و یا تضعیف عملکرد آن خواهد شد. اگر علت نمایش این ارور چنین مسئله‌ای باشد، دردسرهای تعمیر برای شما بسیار کاهش پیدا خواهد کرد. برای رفع ارور شما این امکان را خواهید داشت برای تعمیر ظرفشویی در رشت در چنین مواردی با کمک‌گرفتن از تکنسین‌های حرفه‌ای در نمایندگی ظرفشویی مجیک در رشت تماس حاصل فرمایید. شماره های تماس: 013-33262634 و 013-33262639

نمایندگی ظرفشویی مجیک در رشت

درصورتی‌که مشکل از پمپ جت نباشد، بایستی وضعیت موتور را مورد بررسی قرارداد. چنین اقدامی نیاز به تخصص بسیار زیادی خواهد داشت و از حساسیت بالایی برخوردار است. باتوجه‌به این نکته توصیه می‌شود برای تعمیر ظرف‌شویی مجیک در رشت یا سایر شهرها هنگامی که کد خطای E6 روی صفحه ظاهر می‌شود حتماً از تکنسین حرفه‌ای کمک بخواهید. شما این امکان را خواهید داشت برای تعمیر ظرفشویی در رشت در چنین مواردی با کمک‌گرفتن از تکنسین‌های حرفه‌ای در نمایندگی ظرفشویی مجیک در رشت تماس حاصل فرمایید. شما این امکان را خواهید داشت برای تعمیر ظرفشویی در رشت در چنین مواردی با کمک‌گرفتن از تکنسین‌های حرفه‌ای در نمایندگی ظرفشویی مجیک در رشت تماس حاصل فرمایید. شماره های تماس: 013-33262634 و 013-33262639

جمع‌بندی

استفاده از ماشین ظرف‌شویی مجیک به‌شرط آنکه شما از توصیه‌های ایمنی و استاندارد اولیه اطلاع داشته باشید و بتوانید اقدامات مناسب را به هنگام بروز نقص فنی انجام دهید، تجربه‌ای باکیفیت و رضایت‌بخش خواهد بود. نمایندگی ظرفشویی مجیک در رشت و یا سایر شهرهای ایران نیز با ارائه خدمات موردنیاز تعمیر و تعویض قطعات این دستگاه، شرایط بهتری را برای کاربران این محصول ایجاد خواهد کرد.

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297