تعمیر پکیج در رشت

نمایندگی تعمیر پکیج در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

تعمیر پکیج در رشت

در دنیای امروز با پیشرفت لوازم خانگی، موتورخانه؜ جای خود را به پکیج داده؜ است. پکیج یک سیستم گرمایشی است که در دو نوع دیوار و زمینی عرضه می؜شود. دلایل محبوبیت پکیج؜ها نسبت به موتورخانه؜ها حجم کم، ارزان؜تر بودن و شرایط نگهداری راحت؜تر آن؜هاست. جهت تعمیر پکیج با متخصص تعمیر پکیج در رشت در ارتباط باشید.

هر پکیج با هر برندی پس از گذر زمان دچار فرسودگی می؜شود. تصور کنید در فصل زمستان برای پناه به خانه؜ای گرم وارد منزلتان شوید و با سردی منزلتان مواجه شوید. شما با مطالعه این مقاله به دانش عیب یابی مشکلات پکیج دست پیدا می؜کنید. در اینجا به مشکلات و معایب رایج پکیج و همچنین راه؜حل؜های موجود می؜پردازیم. جهت تعمیر با متخصص تعمیرات پکیج در رشت در ارتباط باشید.

نمایندگی تعمیر پکیج در رشت

عوامل موثر در روشن نشدن پکیج

بزرگترین ایراد موجود در پکیج که هر کاربری می؜تواند با آن برخورد کند روشن نشدن این دستگاه ؜است. ما در این قسمت به راه؜حل؜هایی برای رفع این مشکل خواهیم پرداخت.

  • ایراد در محافظ برق مورد استفاده نیز دلیل چنین مشکلی است.
  • ایرادات برقی در اتصالات داخلی پکیج باعث روشن نشدن این اختلال است بهتر است جهت تعمیر پکیج با متخصص تعمیر پکیج در رشت در ارتباط باشید.
  • ایراد در پریز برق مورد استفاده دلیل روشن نشدن دستگاه شده است.
  • عدم وجود جریان برق ساختمان موردی ساده برای روشن نشدن پکیج است. از یک برقکار کمک بگیرید

آشنایی با دلایل گرم نشدن رادیاتور

  • وجود هوا در لوله ها سبب این ایراد است. در صورتی نیمی از پره؜های رادیاتور سرد و نیمی گرم، رادیاتور را هواگیری کنید. جهت تعمیر پکیج با متخصص تعمیر پکیج در رشت در ارتباط باشید.
  • ایراد در سلکتور باعث بروز این معضل است سعی کنید وضعیت سلکتوررا تغییر دهید. با انتخاب کلید SET، حالت « SET 00 » را انتخاب کنید. سپس می‌توانید با کلید + یا ــ ، اندازه دمایی را بین 40 تا 85 درجه قرار دهید، وقتی که تنظیمات انجام شد، لطفا سلکتور مربوط مجدد بر روی حالت شکل برف قرار دهید.
  • باز نبودن شیر رادیاتور دلیل این ایراد است
  • عدم باز بودن لوله های رفت و برگشت آب گرم باعث گرم نشدن رادیاتور شده است.

کمتر بودن فشار آب بهداشتی از فشار آب منزل

شما در ادامه این مطلب با این دلایل مرتبط با کمتر بودن فشار آب بهداشتی از فشار آب منزل آشنا می؜شوید و همچنین در صورت جهت تعمیر پکیج با کارشناس تعمیر پکیج در رشت در ارتباط باشید.

  • در صورت عدم وجود بودن فیلتر احتمال دارد مبدل رسوب گرفته باشد. این ایراد در هنگام نصب دستگاه اتفاق نمی؜افتاد و مرتبط به گذر زمان است.
  • گرفتگی و انسداد فیلتر سختی؜گیر آب دلیل افت فشار آب بهداشتی می؜شود و فشار آب ورودی پایین می؜آید. جهت تعمیر پکیج با تکنسین تعمیرات پکیج در رشت در ارتباط باشید.

صداهای غیر طبیعی در پکیج گلدیران

یکی از ایرادات در پکیج گلدیران؜ صداهای زیاد می؜باشد ک برای کاربر نگران کننده است. ما در این قسمت به توضیح دلایل این مشکل می؜پردازیم:

  • ایراد در پمپ نیز دلیل ایجاد صدای زیاد است.
  • وجود هوا در سیستم که باید لوله ها هواگیری شود. برای هواگیری از متخصص کمک بگیرید.
  • در صورتی که در هنگام روشن شدن صدای انفجار می؜دهد، فشار گاز را کم کنید
  • ایراد در برد که باعث ایجاد صدای سوت کوتاه است. جهت تعمیر پکیج با متخصص تعمیر پکیج در رشت در ارتباط باشید..
  • شل و ول بودن شیلنگ؜های خرطومی استفاده شده در زیر پکیج، با بست لوله ها را ببندید.
  • یکی از این موارد که سبب ایجاد مشکل شده، خرابی فن دستگاه است.
  • در صورتی که صدا مرتبط با موارد ذکر شده نبود برای تعمیر پکیج با متخصص تعمیر پکیج در رشت در ارتباط باشید.

علت سرد و گرم شدن آب مصرفی

 در اینجا به مواردی که ممکن است باعث سرد و گرم شدن آب در این دستگاه شود، می؜پردازیم. جهت کسب اطلاع بیشتر و تعمیر پکیج با تعمیرکار تعمیر پکیج در رشت در ارتباط باشید.

  • نوسان فشار آب منزل، به عبارتی هر عاملی که باعث شود آب نرمال و استاندارد تعریف شده برای پکیج، جهت روشن شدن شعله وارد پکیج نشود که باعث سرد و گرم شدن آب بهداشتی است. در صورت نیاز به حل مشکلات پکیج با متخصص تعمیرات پکیج در رشت در ارتباط باشید.
  • کم بودن فشار گاز منزل و یا بالا بودن فشار گازنیز سبب چنین ایرادی است.
  • اگر از پمپ فشار در منزل استفاده شده باشد، در این حالت بدلیل نوسان پمپاژ آب توسط پمپ، ممکن است آب مصرفی مدام سرد و گرم ‌شود.
  • ایراد در یکی از شیرهای آب منزل و اهرمی بودن نوع شیر آب از موارد سرد و گرم شدن آب است.
  • مشکل در فشار سیکل پکیج، فشار سیکل پکیج نیز باید طبیعی باشد. (1.5 مرتبه)
  • دمای پکیج لازم است حد پایین؜تر مثلا 50، تنظیم گردد و در صورت رفع مشکل شیر دسته گازی از زیر دستگاه نیمه بسته شود تا فشار گاز کم شود. در صورت رفع مشکل، فشار گاز شهری بالا بوده است.

تعمیر پکیج در رشت

خاموش شدن پکیج به صورت خودکار بر اساس تجربه منخصص تعمیر پکیج در رشت

احتمال دارد در ساعت؜هایی از روز پکیج شما خاموش بشود. در این قسمت به روش؜های حل این ایراد می؜پردازیم :

  • روی حالت تایمر بودن پکیج، در دستگاه؜های پرستیژ احتمال دارد روی حالت تایمر قرار گرفته باشد.در این صورت نیاز است دستگاه ریست شود.
  • ایراد در برد، قطع جریان برق و مشکلات برقی نیز ممکن است سبب ایجاد این مشکل باشد. جهت تعمیر پکیج با متخصص تعمیر پکیج در رشت در ارتباط باشید.
  • در وقت؜هایی ک پکیج روشن نمی؜شود، فشار آب منزل را بازبینی کنید و از طبیعی بودن فشار آب اطمینان یابید. اگر در ساعاتی که فشار آب مناسب است و پکیج روشن می؜شود برای مواقعی که فشار آب پایین است یکی از راه؜حل؜ها استفاده از پمپ آب است.

در نهایت

گذشت زمان نیز سبب فرسودگی هر دستگاهی است. برای رفع مشکلات پکیج می؜توانید با تکنسین تعمیر پکیج در رشت ارتباط حاصل کنید.

احتمال دارد شما برای عیب؜یابی مشکلات پکیج خود با مطالعه این مقاله به آگاهی کافی رسیده باشید. استفاده غلط و ناآگاهی در زمینه استفاده از وسیله؜ای سبب خرابی آن می؜گردد. جهت راهنمایی با کارشناس تعمیرات پکیج در رشت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297