نمایندگی لباسشویی پاکشوما در رشت

نمایندگی لباسشویی پاکشوما در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

نمایندگی لباسشویی پاکشوما در رشت

لباسشویی یکی از لوازم و سایل مهم و کاربردی در آشپزخانه ی هر خانه ای می باشد. شما می توانید با استفاده از ماشین لباسشویی شستشوی لباس های خود و به طور کلی کار های مربوط به شستشوی خود را بسیار سریع و بدون خستگی انجام دهید. پاکشوما یکی از بهترین و با کیفیت ترین برند های تولید و عرضه لوازم خانگی و از جمله لباسشویی می باشد.

اگر لباسشویی پاکشوما دچار نقص و ایراد شد شما می توانید از تیم نمایندگی لباسشویی پاکشوما در رشت کمک بگیرید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

013-33262634

013-33262639

نمایندگی لباسشویی پاکشوما در رشت

خرابی های لباسشویی پاکشوما

لباسشویی پاکشوما ممکن است به دلایل مختلفی دچار نقص و خرابی شود و در این صورت لازم است که دارندگان و خریداران این دستگاه اقدام به تعمیر آن کنند. نمایندگی لباسشویی پاکشوما در رشت توسط کارشناسان و متخصصان دارای تجربه در خصوص این امر کمک بگیرید.

نسل جدید لباسشویی ها دارای صفحه های نمایشگری می باشند که نقص های به وجود آمده در این دستگاه به صورت ارور بر روی این صفحه، نمایش داده می شود. ارور های این دستگاه به شرح زیر می باشد.

ارور یا کد خطا DE در ماشین لباسشویی پاکشوما

این ارور به طور معمول زمانی بر روی صفحه نمایشگر دستگاه شما نمایش داده می شود که ایراد و یا نقصی در تاخو دستگاه وجود داشته باشد. همچنین ممکن است ایراد از مقاومت تاخو و یا موتور دایرکت درایو دستگاه باشد. برای رفع این خطا و ارور لازم است مقاومت تاخو دستگاه به طور دقیق مورد برسی قرار بگیرد. نمایندگی لباسشویی پاکشوما در رشت توسط متخصصان انجام می شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

013-33262634

013-33262639

نمایندگی لباسشویی پاکشوما در رشت با ارور یا کد خطا E10:

این ارور نشانگر و بیانگر این موضوع است که ایرادی در درب ماشین لباسشویی وجود دارد. همچنین این امکان وجود دارد که سوئیچ درب ماشین لباسشویی و اتصالات آن دچار نقص و خرابی شده باشند. برای رفع این مشکل و ارور لازم است که سوئیچ درب ماشین لباسشویی به طور دقیقی مورد برسی قرار بگیرد و در صورت نیاز تعمیر و یا تعویض شود. برای تعمیر ماشین لباسشویی خود می توانید از تیم نمایندگی لباسشویی پاکشوما در رشت کمک بگیرید.

ارور یا کد خطا FE در ماشین لباسشویی پاکشوما

این ارور به این علت بر روی صفحه نمایش دستگاه نمایش داده می شود که آبگیری ماشین لباسشویی بیش تر از حد مجاز می باشد. علت این اتفاق می تواند ایراد در هیدروستات دستگاه و همچنین اتصالات آن باشد. لازم به ذکر است که برای تعمیر این ارور باید شلنگ هیدروستات و همچنین مخزن هوای آن را مورد برسی قرار داده و از تمیز بودن این قطعات اطمینان حاصل فرمایید.

ارور یا کد خطا PE در ماشین لباسشویی پاکشوما

این ارور و کد خطا نیز تقریبا مشابه ارور و کد خطای قبلی می باشد. این ارور در واقع بیانگر ایراد و نقص در هیدروستات دستگاه می باشد. به منظور و هدف رفع این ارور لازم است هیدروستات دستگاه را به طور دقیقی مورد برسی قرار دهید و در صورت خرابی آن را تعویض کنید. همچنین شما می توانید برای تعمیر ماشین لباسشویی پالکشوما خود از تیم نمایندگی لباسشویی پاکشوما در رشت کمک بگیرید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس اصل فرمایید.

013-33262634

013-33262639

ارور یا کد خطا E30 در ماشین لباسشویی پاکشوما

این کد خطا به طور معمول زمانی نمایش داده می شود که ایرادی در درب ماشین لباسشویی وجود داشته باشد. همچنین ممکن است این ایراد ناشی از نقص و خرابی در میکروسوئیچ درب دستگاه و اتصالات آن باشد. برای رفع این ارور ابتدا لازم است از بسته بودن درب ماشین لباسشویی اطمینان حاصل کنید و سپس میکروسوئیچ و اتصالات آن را به طوردقیق مورد برسی قرار دهید و در صورت مشاهده ایراد و نقص آن را تعمیر و یا تعویض کنید.

ارور یا کد خطا E21 در ماشین لباسشویی پاکشوما

این ارور به این معنا می باشد که ایراد و نقصی در تخلیه آب ماشین لباسشویی شما وجود دارد که نیاز است رفع شود. همچنین ممکن است این ارور به علت ایراد در تایمر تخلیه و پمپ تخلیه ایجاد شده باشد. برای رفع این مشکل لازم است که پمپ تخلیه و تایمر تخلیه به طور دقیقی برسی شوند. تعمیر لباسشویی در رشت توسط متخصصان و کارشناسان با تجربه ای انجام می شود.

ارور یا کد خطا E40 در ماشین لباسشویی پاکشوما

این ارور به طور معمول بیانگر نقص و ایرادی در برد الکتریکی دستگاه می باشد. به منظور رفع این ارور و کد خطا لازم است برد الکتریکی توسط متخصصان و کارشناسان این امر تعمیر شود.

ارور یا کد خطا CL در ماشین لباسشویی پاکشوما

این ارور زمانی بر روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی شما نمایش داده می شود که نقص و یا ایرادی در قفل کودک دستگاه وجود داشته باشد. بنابراین به منظور رفع این ارور لازم است قفل کودک را برسی نمایید.

تعمیر لباسشویی پاکشوما در رشت

نمایندگی لباسشویی پاکشوما در رشت با ارور یا کد خطا OE

این ارور و کد خطا به طور معمول مرتبط با تخلیه دستگاه می باشد، به این معنی که در صورت مشاهده این ارور به طور حتم دستگاه شما با مشکلی در تخلیه آب مواجه شده که نیاز است برسی شود. به منظور رفع این ارور لازم است پمپ تخلیه دستگاه با دقت مورد برسی قرار بگیرد.

ارور یا کد خطا E60 در ماشین لباسشویی پاکشوما

این ارور و کد خطا بیانگر ایراد و نقصی در موتور دستگاه می باشد. به منظور رفع این ارور لازم است متخصصان و کارشناسانی موتور دستگاه را برسی و سپس تعمیر کنند. نمایندگی لباسشویی پاکشوما در رشت توسط متخصصان و تکنسین های با تجربه ای انجام می شود.

ارور یا کد خطا E20 در ماشین لباسشویی پاکشوما

این ارور و کد خطا بیانگر و نشانگر ایراد و مشکلی در تخلیه آب توسط دستگاه می باشد. به منظور رفع این ارور پیشنهاد می شود مجرا ها و شلنگ ها خروج آب و همچنین پمپ تخلیه دستگاه را به دقت برسی کنید.

ارور یا کد خطا E34 در ماشین لباسشویی پاکشوما

این ارور بیانگر این است که حرارت دستگاه تنظیم نمی باشد. برای رفع این مشکل باید قطعات مربوط به تنظیم دما و حرارت در ماشین لباسشویی را برسی کنید. این قطعات شامل المنت های دما و حسگر های دما می باشند.

ارور یا کد خطا E3D در ماشین لباسشویی پاکشوما

این رور نشان دهنده نقص و ایراد در نوسانات و همچنین ولتاژ برق می باشد. به منظور رفع این مشکل ولتاژ لباسشویی را مورد برسی قرار دهید. البته ممکن است ایراد از ولتاژ برق محل سکونت شما باشد.

ارور یا کد خطا E80 در ماشین لباسشویی پاکشوما

این ارور زمانی بر روی صفحه نمایشگر دستگاه شما نمایش داده می شو که ایرادی در برد الکتریکی دستگاه وجود داشته باشد و به منظور رفع این ارور لازم است برد الکتریکی دستگاه را مورد برسی قرار دهید. نمایندگی لباسشویی پاکشوما در رشت توسط متخصصان انجام می شود.

جمع بندی:

از آنجایی که لباسشویی نقش مهم و حائز اهمیتی در آشپزخانه ی هر خانه ای دارد لازم است که دارندگان این دستگاه در صورت مشاهده نقص و یا ایراد سریعا اقدام به تعمیر آن کنند. نمایندگی ماشین لباسشویی پاکشوما در رشت توسط متخصصان و کارشناسان با تجربه ای در این حوزه انجام می شود.

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297