تعمیرات مایکروفر بوتان در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

تعمیرات مایکروفر بوتان در رشت

مایکروفر یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین لوازم و وسایل در بین وسیله های آشپزخانه می باشد. در سال های اخیر و همچنین در دنیای امروز لوازم های برقی و دیجیتال آشپزخانه از جمله مایکروفر بسیار پر طرفدار هستند. البته لازم به ذکر است در حال حاضر در اغلب خانه ها مایکروفر وجود دارد. مایکروفر ها به افراد در آشپزی کردن و کار های دیگر همانند گرم کردن غذا کمک بسیاری می کند. نمایندگی مایکروفر بوتان در رشت توسط متخصصان و کارشناسان با تجربه ای انجام می شود. بوتان یکی از برند های تولید کننده لوازم برقی خانه و آشپزخانه می باشد که لوازم و ابزار های با کیفیت را تولید کرده و به بازار عرضه می کند.

 خریداران و دارندگان مایکروفر بوتان ممکن است در سال های استفاده از آن با خطا ها و نقص های به وجود آمده در این مایکروفر رو به رو شوند که پیشنهاد می شود برای برطرف کردن این عیوب و نقص ها از متخصصان و کارشناسان تعمیرات لوازم خانگی کمک بگیرند. تعمیر مایکروفر بوتان  در رشت تحت نظر متخصصان و کارشناسان با تجربه ای انجام می شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

013-33262634

013-33262639

نمایندگی مایکروفر بوتان در رشت

خرابی ها و نقص های مایکروفر بوتان:

همان گونه که پیش از این نیز ذکر شد مایکروفر بوتان ممکن است به دلایل مختلفی از جمله استفاده طولانی مدت و یا خطا در استفاده از آن دچار نقص ها و یا ایراد هایی شود. پیشنهاد می شود دارندگان و خریداران این دستگاه، برای تعمیر مایکروفر در رشت از متخصصان و تکنسین های تعمیر لوازم خانگی کمک بگیرند. نمایندگی مایکروفر بوتان در رشت توسط متخصصان و کارشناسان با تجربه ای انجام می شود. در اغلب مایکروفر ها صفحه ی دیجیتالی وجود دارد که خطا ها و ایراد های این دستگاه به صورت ارور و یا کد خطا بر روی این صفحه نمایش داده می شود، اما بدون توجه به این ارور ها و کد خطا ها در این مقاله قصد داریم شما را با چند نمونه از نقص ها و ایراد های مایکروفر های بوتان و همچنین روش های تعمیر آن ها آشنا کنیم. نقص های این دستگاه به شرح زیر می باشد.

تعمیر مایکروفر بوتان در صورت روشن نشدن این دستگاه

تعمیر مایکروفر بوتان در صورت روشن نشدن این دستگاه:

معمولا و به طور عمده روشن نشدن دستگاه مایکروفر به دلایل مختلفی اتفاق می افتد. از جمله دلایلی که سبب این نقص و ایراد در دستگاه شما می شوند، می توان به وجود داشتن مشکل و نقص در اتصالات و کابل ها و پریز برق، فعال بودن قفل کودک و همچنین نقص یا مشکل در برد الکتریکی دستگاه اشاره کرد. به علاوه یکی دیگر از مواردی که سبب به وجود آمدن این ایراد می باشد ایراد و خراب بودن فیوز حرارتی دستگاه مایکروفر است. برای تعمیر دستگاه خود می توانید از تیم تعمیر مایکروفر بوتان در رشت کمک بگیرید.

تعمیرات مایکروفر بوتان در رشت در صورت ایجاد جرقه این دستگاه:

ممکن است کاربران مایکروفر بوتان در حین استفاده از آن صدای جرقه بشنوند. جرقه زدن مایکروفر به دلیل اشتباه در استفاده از آن به وجود می آید. یکی از اشتباهاتی که افراد در استفاده از مایکروفر ها انجام می دهند قرار دادن ظروف فلزی از جمله قاشق و چنگال و همچنین ظروفی که دارای تزئینات فلزی هستند، است. قرار دادن این قبیل وسایل فلزی، سبب به وجود آمدن جرقه می شود. البته این امکان نیز وجود دارد که بدون قرار دادن ظروف فلزی در این دستگاه متوجه صدای جرقه شوید. در این صورت این امکان وجود دارد که ایراد و یا مشکل از قطعه مگنترون مایکروفر بوتان شما باشد که لازم است تعمیر شود. همچنین این امکان نیز وجود دارد که دیود و یا لعاب داخل دستگاه دچار آسیب شده باشند.

اگر متوجه شدید که علت این اتفاق وجود جسم فلزی داخل دستگاه می باشد، برای رفع این مشکل لازم است در ابتدا درب دستگاه را باز کرده و جسم فلزی داخل آن را خارج کنید. از دیگر راهکار های رفع و جلوگیری این مشکل پاکیزگی و تمیز نگه داشتن مایکروفر می باشد، زیرا زمانی که مواد غذایی درون مایکروفر باقی می مانند و خشک می شوند، هنگام داغ شدن مایکروفر ایجاد صدای جرقه می کنند. نمایندگی مایکروفر بوتان در رشت زیر نظر متخصصان و کارشناسان انجام می شود. جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

013-33262634

013-33262639

تعمیر مایکروفر بوتان در صورت گرم نشدن این دستگاه

تعمیر مایکروفر بوتان در صورت گرم نشدن این دستگاه:

یکی از مشکلات و ایراد های رایجی که ممکن است پس از مدت ها استفاده در مایکروفر بوتان به وجود آید، گرم نشدن غذا در این دستگاه می باشد. این ایراد در این دستگاه ممکن است  به دلایل مختلفی ایجاد شده باشد. یکی از رایج ترین دلایل گرم نشدن غذا در دستگاه مایکروفر، استفاده از این دستگاه در ساعات اوج مصرف است. به طور معمول هنگامی که شما در زمان اوج مصرف برق از مایکروفر استفاده می کنید، توان این دستگاه پایین می آید و این امر سبب می شود که غذا به خوبی گرم نشود.

همچنین لازم به ذکر است که از دیگر علت های به وجود آمدن این ایراد، بالا بودن وزن غذا و حتی چرب بودن بیش از حد غذای درون دستگاه می باشد. به علاوه هنگام پخت برخی از غذا ها منافذ دستگاه مایکروفر بسته خواهند شد و این امر مانع از جریان یافتن گرما درون دستگاه می شود. یکی دیگر از دلایل گرم نشدن غذا در این دستگاه، ایراد در المنت و خازن آن و یا وجود ایراد در تنظیمات اولیه ی این دستگاه می باشد. برای بررسی و اطمینان حاصل کردن از این مشکل شما قادر هستید یک لیوان آب را درون دستگاه قرار داده و بعد از گذشت 3 دقیقه برسی کنید که آیا آب جوش آمده یا خیر.

تعمیر مایکروفر بوتان در رشت

تعمیرات مایکروفر بوتان در رشت در صورت بسته نشدن درب این دستگاه:

ممکن است در زمان استفاده از مایکروفر بوتان متوجه این موضوع شوید که درب مایکروفر به خوبی بسته نمی شود و ایرادی در بسته شدن درب دستگاه وجود دارد. این مشکل به طور معمول به علت نقص در سوئیچ های درب دستگاه به وجود می آید. زمانی که شما  به طور مکرر درب دستگاه را محکم و با شدت ببندید این سوئیچ ها خراب شده و این مشکل به وجود می آید.

تعمیر مایکروفر بوتان در صورت ایراد در چرخیدن سینی این دستگاه:

درست نچرخیدن و یا نچرخیدن سینی مایکروفر یکی دیگر از ایراد های این دستگاه می باشد. در صورت بروز این مشکل ممکن است موتور دستگاه دچار آسیب شده باشد. همچنین این امکان نیز وجود دارد که به علت تجمع چربی ها و یا ذرات غذا در زیر این سینی مانعی در برابر چرخش آن به وجود آورده باشند.

تعمیر مایکروفر بوتان در صورت ایراد در چرخیدن سینی این دستگاه

جمع بندی:

به این دلیل که دستگاه های مایکروفر کمک بسیار زیادی به دارندگان و کاربران آن در انجام کار های متعددی از جمله کار های مربوط به پخت غذا، گرم کردن غذا و آماده سازی غذا می کنند، نیاز است و پیشنهاد می شود که دارندگان آن در صورت مشاهده ایراد یا نقص در مایکروفر خود، بلافاصله اقدام به تعمیر آن کنند. مایکروفر بوتان دارای کیفیت بالایی می باشد و به همین دلیل  یکی از محبوب ترین مایکروفر ها بین مردم است. این دستگاه مایکروفر نیز همانند هر وسیله ی برقی و دیجیتال دیگری به دلایل متعددی از جمله گذر زمان و یا به دلیل استفاده مکرر و طولانی مدت و یا حتی به علت استفاده اشتباه و غلط ممکن است دچار نقص و ایراد هایی شود که شناسایی این ایراد ها کمک های بسیاری به ما در جهت تعمیر این مایکروفر ها می کند.

شما قادر هستید برای تعمیر مایکروفر خود از تیم نمایندگی مایکروفر بوتان در رشت کمک بگیرید. جهت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

013-33262634

013-33262639

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297