نمایندگی ظرفشویی دوو در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

نمایندگی ظرفشویی دوو در رشت

تعمیر ظرف‌شویی دوو در رشت یا سایر شهرها، اقدامی است که نیاز به تخصص و ابزارآلات خاص خواهد داشت و افراد نمی‌توانند شخصاً در خصوص آن وارد عمل شوند. نمایندگی ظرفشویی دوو در رشت و اقصی‌نقاط ایران در تلاش است تا به‌آسانی انواع خدمات موردنیاز برای تعمیر و یا تعویض قطعات در این دستگاه را در اختیار سایرین قرار دهد. درصورتی‌که باوجود مراقبت‌ها و به‌کارگیری اصول استاندارد در استفاده از ماشین ظرف‌شویی دوو، با نقص فنی یا مشکل در آن مواجه شده‌اید؛ شما این امکان را خواهید داشت برای تعمیر ظرفشویی در رشت در چنین مواردی با کمک‌گرفتن از تکنسین‌های حرفه‌ای در نمایندگی ظرفشویی دوو در رشت تماس حاصل فرمایید. شماره های تماس: 013-33262634 و 013-33262639، توصیه‌هایی را در ادامه در اختیار شما قرار خواهیم داد.

نمایندگی ظرف‌شویی دوو در رشت

نمایندگی ظرفشویی دوو در رشت با معنی‌کردن کدهای خطا

استفاده از کدهای خطا نمونه‌ای از هوشمندی طراحان انواع ماشین‌های ظرف‌شویی دوو است که این امکان را به مخاطبان خود می‌دهد تا با آگاهی بسیار بیشتری از دستگاه خود استفاده نمایند. کدهای خطا یا ارورها انواع نقص فنی یا آسیب‌هایی که در دستگاه وجود دارند را اعلام می‌کنند. شما با دانستن معنی این کدها می‌توانید با سرعت و سهولت بیشتری در خصوص رفع آنها اقدام نمایید. گفتنی است که تعمیر ظرف‌شویی دوو در رشت با سایر شهرهای ایران با دانستن معانی کدهای خطا و اعمال اقدامات مناسب در مواجه به آنها، با هزینه کمتری انجام خواهد شد. در زیر به نمونه‌هایی از رایج‌ترین کدهای خطا در ماشین‌های ظرف‌شویی دوو اشاره خواهیم کرد.

  • کد خطای E1

نمایش این کد خطا مربوط به وجود مشکل در فرایند آبگیری دستگاه خواهد بود. توجه داشته باشید که پروسه آبگیری شامل مراحلی است که آب تأمین‌شده دستگاه بایستی مورداستفاده واقع شود. برای ریشه‌یابی علت نمایش کد خطای E1 لازم است به سراغ بررسی ورودی‌های اصلی آب و همچنین اتصالات مربوط به آنها بروید. در گام اول ابتدا از بازبودن کامل شیر آب ورودی و کافی بودن شدت جریان آب اطمینان حاصل کنید. حال نوبت آن است که وضعیت شیر برقی را ارزیابی نمایید. این شیر قطع و وصل شدن جریان را کنترل خواهد کرد ازاین‌رو نقص فنی در آن می‌تواند زمینه‌ساز نمایش کد خطای E1 در دستگاه شما شود.

درصورتی‌که منشأ این ارور در قسمت‌های ورودی آب نباشد بایستی به سراغ بررسی اتصالات مربوط به مدار الکترونیکی و خود برد اصلی بروید. تعمیر ظرف‌شویی دوو در رشت یا سایر شهرها در چنین سطحی نیاز به کمک تکنسین حرفه‌ای خواهد داشت و شما شخصاً نمی‌توانید در خصوص آن اقدام نمایید. برای رفع این ارور شما این امکان را خواهید داشت برای تعمیر ظرفشویی در رشت در چنین مواردی با کمک‌گرفتن از تکنسین‌های حرفه‌ای در نمایندگی ظرفشویی دوو در رشت تماس حاصل فرمایید. شماره های تماس: 013-33262634 و 013-33262639

  • کد خطای E2

درصورتی‌که در قسمت ورودی آب دچار مشکل شده باشید، کد خطای E2 روی صفحه نمایشگر دستگاه مشاهده خواهد شد. این کد خطا اختصاصاً مربوط به موقعیت‌هایی است که آب کافی وارد دستگاه نمی‌شود و ماشین ظرف‌شویی برای تأمین آب موردنیاز خود با مشکل مواجه شده است. برای اینکه بتوانید این ارور را حذف نمایید، به توصیه‌های زیر توجه داشته باشید:

  • اول‌ازهمه لازم است از کیفیت جریان آب ورودی و نبود گرفتگی و انسداد در شیر آب ورودی مطمئن شوید. فشار آب کافی از جمله مسائلی است که برای تأمین آب دستگاه مهم و ضروری خواهد بود.
  • فیلترهای ورودی آب دومین قطعاتی هستند که بایستی به آنها حین تعمیر ظرف‌شویی دوو در رشت یا سایر شهرهای ایران حین نمایش کد خطای E2 توجه داشته باشید. این قطعات با گذر زمان دچار فرسودگی خواهند شد ازاین‌رو بایستی نسبت به‌سلامت و وضعیت آنها حساس باشید.
  • شلنگ‌های انتقال‌دهنده آب به دستگاه از دیگر بخش‌هایی هستند که بایستی وضعیت آنها را مورد بررسی قرار دهید. وجود انسداد یا پیچ‌خوردگی در این شلنگ‌ها می‌تواند فرایند تأمین آب را با مشکل مواجه سازد و این کد خطا را به دنبال داشته باشد.

اگر مطمئن هستید که هیچ‌گونه مانعی در مسیر تأمین آب ماشین ظرف‌شویی شما وجود ندارد اما همچنان کد خطای E2 روی صفحه نمایشگر ظاهر می‌شود لازم است برای تعمیر ظرف‌شویی دوو در رشت یا محل زندگی‌تان از تکنسین متخصص کمک بخواهید. شما این امکان را خواهید داشت برای تعمیر ظرفشویی در رشت در چنین مواردی با کمک‌گرفتن از تکنسین‌های حرفه‌ای در نمایندگی ظرفشویی دوو در رشت تماس حاصل فرمایید. شماره های تماس: 013-33262634 و 013-33262639

  • نمایندگی ظرفشویی دوو در رشت با کد خطای E3

المنت یکی از قطعاتی است که به‌واسطه آن می‌توان دمای آب درون انواع ماشین‌های ظرف‌شویی را افزایش داد و بدین شکل شست‌وشو را با سرعت و کیفیت بیشتری پیش برد. در انواع ماشین‌های ظرف‌شویی دوو هنگامی‌که این قطعه بیش از مقدار مشخصی افزایش دما داشته باشد و یا اصطلاحاً داغ کند، کد خطای E3 نمایش داده می‌شود. المنت میله‌ای است که با افزایش دمای خود باعث گرم‌شدن آب نیز خواهد شد اما این افزایش تا حد مشخصی استاندارد و مجاز است. توجه داشته باشید که بی‌اهمیتی نسبت به این کد خطا می‌تواند باعث واردشدن آسیب جدی به خود المنت و سایر قطعات دستگاه شود.

برای تعمیر ظرف‌شویی دوو در رشت یا سایر شهرها تحت چنین شرایطی لازم است ابتدا با ابزاری تحت عنوان اهم متر میزان مقاومت در المنت و اتصالات آن را بررسی نمود. با این کار می‌توان منشأ اصلی مشکل را شناسایی کرد. درصورتی‌که میزان مقاومت در سایر بخش‌ها استاندارد باشد این‌طور برآورد می‌شود که خود المنت با نقص فنی مواجه شده و بایستی برای تعمیر یا تعویض آن اقدام نمود. بدیهی است که چنین ارزیابی‌ها و اقداماتی برای رفع کد خطای E3 تنها به دست تعمیرکاران متخصص و حرفه‌ای قابل انجام خواهد بود.

  • کد خطای E4

نمایش این کد خطا خبر از مشکلی جدی و دردسرساز یعنی سرریز شدن آب ماشین ظرف‌شویی خواهد داد. در چنین وضعیتی آب ورودی به دستگاه بیشتر از حد استاندارد و تعیین‌شده است ازاین‌رو حجم اضافی آب از محفظه دستگاه خارج خواهد شد. اگر کد خطای E4 را روی دستگاه خود مشاهده کردید هرچه سریع‌تر برای تعمیر ظرف‌شویی دوو در رشت یا سایر شهرها به کمک نیروهای متخصص اقدام نمایید. در چنین شرایطی، نقص فنی و ریشه اصلی مشکل می‌تواند در موارد زیر جای بگیرد:

  • وجود نقص فنی در قطعه‌ای به نام سوئیچ آبریزی می‌تواند زمینه‌ساز نمایش کد خطای E4 و سرریز شدن آب دستگاه شود.
  • درصورتی‌که قطعه هیدروستات در ماشین ظرف‌شویی دوو با مشکل یا نقص فنی مواجه شود، شما می‌توانید این کد خطا را روی صفحه نمایشگر دستگاه مشاهده نمایید.
  • این امکان نیز وجود خواهد داشت که پمپ تخلیه دستگاه یا اتصالات مربوط به آن دچار مشکل شده باشند و بدین ترتیب شرایط را برای نمایش این کد خطا فراهم کنند.

شما این امکان را خواهید داشت برای تعمیر ظرفشویی در رشت در چنین مواردی با کمک‌گرفتن از تکنسین‌های حرفه‌ای در نمایندگی ظرفشویی دوو در رشت تماس حاصل فرمایید. شماره های تماس: 013-33262634 و 013-33262639

تعمیر ظرف‌شویی دوو در رشت

  • کد خطای E5

یکی از سنسورهای مهم در انواع ماشین‌های ظرف‌شویی دوو، ترمیستور است. هنگامی‌که مشکل مدار باز در این سنسور رخ بدهد شما با کد خطای E5 مواجه خواهید شد. این کد خطا نشان‌دهنده وجود نقص فنی و مشکل در سیم‌کشی‌های سنسور ترمیستور است که شناسایی منبع اصلی آن و اقدام برای برطرف‌سازی آن بسیار حرفه‌ای و تخصصی خواهد بود. شما این امکان را خواهید داشت برای تعمیر ظرفشویی در رشت در چنین مواردی با کمک‌گرفتن از تکنسین‌های حرفه‌ای در نمایندگی ظرفشویی دوو در رشت تماس حاصل فرمایید. شماره های تماس: 013-33262634 و 013-33262639

جمع‌بندی

شما پس از تهیه هریک از مدل‌های ماشین ظرف‌شویی دوو به‌واسطه دفترچه راهنمای همراه محصول و همچنین به‌واسطه نمایندگی ظرفشویی دوو در رشت یا سایر شهرها فرصت این را خواهید داشت تا سایر خدمات مربوط به چگونگی استفاده، تعمیر و حتی تعویض قطعات را به‌آسانی دریافت نمایید و بدین شکل با هزینه‌های جانبی بسیار کم برای طولانی مدل از این محصول استفاده کنید.

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297