تعمیر یخچال در رشت

تعمیر یخچال در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

تعمیر یخچال در رشت

از زمان های دور که یخچال های طبیعی کار خنک نگه داشتن و نگهداری از مواد خوراکی در ماههای گرمتر سال را داشتند، ذخیره و سالم نگه داشتن مواد غذایی در این سالها، یکی از مهم ترین کارهایی بود که مورد نیاز بشر بود. با اختراع یخچال الکتریکی و فریزرها، کار خنک کردن مواد غذایی و نگهداری از آن ها بسیار ساده تر از قبل شده است. این وسیله، تنها وسیله آشپزخانه است که به صورت مداوم روشن است و شبانه روزی کار می کند. همین کار مداوم احتمال ایراد در یخچال را از سایر لوازم منزل بیش تر می کند. اگر چه با توجه به برند این دستگاهها، احتمال خرابی در آن ها متفاوت است اما به هر حال این مشکل ممکن است برای هر دستگاهی به وجود بیاید. برای تعمیر یخچال در رشت، لازم است از قطعات فابریک یدک استفاده شود تا کار آیی دستگاه کاهش پیدا نکند و با بهترین راندمان به کار خود ادامه دهد. برای تعمیر یخچال در رشت با بهترین کیفیت و توسط تکنسین های مجرب و کاربلد، با شماره های 01333262634 یا 01333262639 ، مرکز تعمیرات تخصصی رشت امداد، تماس بگیرید. در ادامه با برخی از مشکلاتی که ممکن است برای یخچال ها به وجود بیاید، آشنا می شویم.

تعمیر یخچال در رشت

برخی ایرادات رایج در یخچال ها

همان طور که گفتیم، با کار کردن مداوم یخچال ها، امکان خرابی آن ها و ایراد پیدا کردن دستگاه وجود دارد. اما برای تعمیر این دستگاهها، لازم است تا ایراد دستگاه را به خوبی برای تکنسین متخصص آن توضیح دهید. در این صورت، می توانید مطمئن باشید که او قطعه مورد نیاز برای تعمیر یخچال شما را آورده و نیازی به رفت و آمد مجدد نیست. در ادامه با برخی از ایرادات پرتکرار تری که کاربران را مجبور به تماس برای تعمیر یخچال در رشت می کند، آشنا می شویم.

خنک نشدن یخچال

این مشکل بزرگیست که می تواند منجر به خراب شدن تمام مواد غذایی در دستگاه شود. خنک نشدن یخچال در بسیاری مواقع به دلیل نشت گاز مبرد دستگاه است. در صورتی که نشتی زیاد باشد، احتمال از دست رفتن خنکی فریزر نیز، در مرحله بعدی وجود دارد. به این دلیل که این گاز از موتور ابتدا به فریزر پمپاز می شود، از دست رفتن سرمای فریزر، دیرتر از یخچال اتفاق می افتد. ایراد در ترموستات، کمپرسور یا همان موتور یخچال، لاستیک درب و خرابی فن یخچال، موارد مهم بعدی هستند که سبب خنک نشدن یخچال می شوند. برای تعمیر یخچال در رشت، با شماره های مرکز تعمیرات تخصصی رشت امداد تماس بگیرید.

نشت آب و تعمیر یخچال در رشت

یکی از دلایل نشت آب از یخچال ها، مسدود شدن محل تخلیه یخ زدایی یخچال است. سیستم دیفراست یا همان یخ زدایی، آب حاصل از یخ هایی که با استفاده از المنت ها در یخچال آب می شوند را از طریق این محل از دستگاه خارج می کند. محل تخلیه آب معمولاً بر روی دیواره پشتی فریزر، درست بالای شیب از کف به عقب قرار دارد. تجمع ذرات غذا یا بقایای آن می‌تواند شلنگ تخلیه را مسدود نموده و منجر به تجمع یخ و نشت آب از فریزر و یخچال شود. برای تعمیر آن و برطرف ساختن این مشکل، یخ‌هایی که در داخل منفذ هست را گرم و ذوب کنید. برای از بین بردن گرفتگی از یک ابزار بلند و باریک مانند پاک کننده لوله استفاده کنید. اگر این کار به نتیجه نرسید، ممکن است مجبور شوید لوله‌ای را که گرفتگی شیر در انتهای شلنگ تخلیه را گرفته است، بردارید. با کشیدن یخچال و فاصله دادن آن از دیوار، شلنگ تخلیه یخ‌زدایی را در پشت پانل سرویس قرار دهید. این شلنگ باید دارای یک دریچه لاستیکی باشد که به جمع‌آوری بقایا و جلوگیری از گرفتگی کمک کند. لوله را با آب گرم و صابون بشویید و سپس دوباره نصب کنید. برای تعمیر یخچال در رشت با شماره های 01333262634 یا 01333262639 ، مرکز تعمیرات تخصصی رشت امداد، تماس بگیرید.

سر و صدای زیاد در یخچال

هیچ کس دوست ندارد سر و صدای اضافه از یخچال خود بشنود. یکی از دلایل سر و صدای یخچال گرد و غبار گرفتن اطراف سیم‌پیچ‌های خازن است. برای رفع این مشکل، می‌توانید یخچال را از پریز برق جدا کنید. سیم‌پیچ‌های کندانسور یا خازن معمولاً در پایین یخچال شما قرار دارند و می‌توان از جلو یا عقب به آنها دسترسی داشت. برای یافتن سیم‌پیچ‌های کندانسور، ابتدا “گریل” را پیدا کرده و با بیرون کشیدن قفل‌هایی که آن را در جای خود قرار داده‌اند، آن را بردارید. پس از انجام این کار، از یک جاروبرقی کوچک برای از بین بردن تجمع گرد و غبار یا بقایای اطراف سیم‌پیچ‌های کندانسور استفاده کنید. حتی ممکن است لازم باشد برای از بین بردن تجمع در آن مکان‌هایی که دسترسی سختی دارید از پارچه استفاده کنید. پس از بین بردن گرد و غبار، گریل را نصب کرده و سپس یخچال را به برق وصل کنید. و این‌گونه مشکل به آسانی حل می‌شود. اگر با توضیحاتی که ارائه نمودیم نتوانستید مشکل سر و صدای زیاد یخچال خود را برطرف نمایید توصیه می‌کنیم برای تعمیر یخچال در رشت با مرکز تعمیرات تخصصی رشت امداد تماس بگیرید.

نکات استفاده از یخچال

برای این که با مشکلات بالا یا خرابی های دیگر در یخچال خود رو به رو نشوید، لازم است نکات زیر را رعایت نمایید.

  • محل مناسب قرار گیری یخچال از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • برای خارج کردن دوشاخه از برق هرگز سیم آن را نکشید. همیشه دو شاخه را محكم گرفته و به طور مستقیم از پریز خارج کنید.
  • هنگام جابجایی یخچال فریزر مراقب کابل برق باشید تا آسیبی به آن وارد نشود.
  • هنگام تمیز كردن یخچالدوشاخه را از برق بکشید تمیز کردن مداوم دستگاه باعث حفظ کارآیی یخچال شما می شود.
  • از خم كردن، كشیدن و پیچاندن كابل برق خودداری نمایید، زیرا باعث آتش سوزی و برق گرفتگی می‌‌شود؛ و از وصل بودن سیم زمین (ارت) مطمئن شوید.
  • ظروف شیشه ای را داخل فریزر قرار ندهید، احتمال شکستن آن ها بر اثر انبساط وجود دارد.
  • در صورت امكان یخچال را از طریق سیم خودش به برق وصل كنید، زیرا استفاده از سیم رابط ولتاژ خروجی پریز را بالا می‌برد و باعث قطع شدن برق می‌گردد.
  • یخچال فریزر را در محلی قرار دهید كه در صورت بروز حادثه بتوانید سریعا سیم آن را از برق قطع بکشید.
  • یخچال را در معرض گرما، نور مستقیم آفتاب و رطوبت قرار ندهید.
  • برای تعمیر یخچال در رشت با شماره های بالای صفحه تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات یخچال در رشت

تعمیر یخچال در رشت امداد

اگر ساکن شهر رشت هستید و به دنبال تعمیر یخچال خود توسط تکنسین های متخصص و با دانش هستید، با مجموعه تعمیرات تخصصی رشت امداد تماس بگیرید. تکنسین های مجموعه رشت امداد برای تعمیر یخچال در رشت، از قطعات فابریک یدک یخچال شما استفاده می کنند. برای اعزام فوری تکنسین و تعمیر با کیفیت دستگاههای خود، با شماره های 01333262634 یا 01333262639 ، مرکز تعمیرات تخصصی رشت امداد، تماس بگیرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297