نمایندگی تلویزیون سامسونگ در رشت

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در رشت

تلویزیون سامسونگ شما خراب شده است؟ صفحه نمایش سیاه است و روشن نمی شود؟ جای نگرانی نیست. برای تعمیر تلویزیون سامسونگ در رشت می توانید به نمایندگی تلویزیون سامسونگ در رشت مراجعه نمایید تا بهترین خدمات را از سوی متخصصان ما دریافت نمایید.

تعمیر تلویزیون در حال نمایش صفحه سیاه در نمایندگی تلویزیون سامسونگ در رشت

تلویزیونی که صفحه سیاهی را نمایش می دهد، اما صدای آن به خوبی کار می کند، یک مشکل تکراری است که می تواند نشان دهنده مشکل اتصال یا اغلب مشکل نور پس زمینه باشد. اگر مشکل فقط در یکی از منابع خارجی رخ می دهد، قطعا وقت آن رسیده است که کابل HDMI خود را عوض کنید.

اگر مشکل ادامه داشت، ریست الکتریکی را امتحان کنید:

تلویزیون خود را از پریز برق جدا کنید، چند دقیقه صبر کنید، سپس دوباره آن را وصل کنید.

اگر تلویزیون پیوسته یک صفحه سیاه نشان داد، احتمالاً به معنای مشکل در نور پس زمینه است.

در صورت عدم رفع مشکل می توانید برای تعمیر تلویزیون سامسونگ در رشت به نمایندگی تلویزیون سامسونگ در رشت مراجعه نمایید.

تلویزیون سامسونگ روشن نمی شود

تلویزیون سامسونگ که دیگر روشن نمی شود مشکلی است که ممکن است مربوط به اتصال برق، کنترل از راه دور یا مشکل جدی تری باشد. اگر چراغ آماده به کار قرمز روشن نمی شود یا چشمک می زند سعی کنید تلویزیون خود را به یک پریز دیگر وصل کنید. ممکن است نوار برق شما معیوب باشد.

اگر مشکل برطرف نشد، برای تعمیر تلویزیون سامسونگ در رشت به نمایندگی تلویزیون سامسونگ در رشت مراجعه نمایید.

تلویزیون سامسونگ در حلقه روشن و خاموش می شود

اگر تلویزیون سامسونگ شما به طور تصادفی و در یک حلقه روشن و خاموش می شود، با جدا کردن همه دستگاه های جانبی متصل به تلویزیون و انجام یک تنظیم مجدد الکتریکی شروع کنید. برای انجام این کار، دوشاخه برق را از تلویزیون هوشمند خود جدا کنید، چند دقیقه صبر کنید و دوباره آن را وصل کنید.

 

اگر مشکل ادامه داشت به بهترین نمایندگی تلویزیون سامسونگ در رشت مراجعه نمایید.

تعمیر کار نکردن ریموت سامسونگ در نمایندگی تلویزیون سامسونگ در رشت

برای اینکه به دنبال عیب یابی مربوط به مشکل کنترل از راه دور باشید، حتما باتری های جدید را در ریموت کنترل خود قرار دهید. اگر با وجود این، همچنان با کنترل از راه دور خود مشکل دارید، باید آن را ریست کنید.

تلویزیون خود را از برق بکشید و باتری ها را از کنترل از راه دور خارج کنید.

چند دقیقه صبر کنید. سپس باتری ها را در کنترل از راه دور خود قرار دهید و تلویزیون خود را دوباره روشن کنید.

اگر بعد از چند دقیقه باز هم کار نکرد، 2 دکمه بازگشت و پخش و مکث را به طور همزمان به مدت 5 ثانیه فشار دهید. با این کار تلویزیون و تجهیزات کنترل از راه دور ریست می شوند. اما اگر درست نشد می توانید به بهترین نمایندگی تلویزیون سامسونگ در رشت جهت تعمیر آن مراجعه نمایید.

تلویزیون سامسونگ به خودی خود خاموش می شود

برای رفع خاموش شدن تلویزیون سامسونگ خود به خود، تنظیم مجدد برق را امتحان کنید. اگر مشکل ادامه داشت، ریموت خود را ریست کنید. اگر مشکل ادامه داشت به بهترین نمایندگی تلویزیون سامسونگ در رشت مراجعه نمایید تا توسط متخصصان حرفه ای و مجرب ما تعمیر گردد و سپس شما تلویزیون خود را به صورت سالم تحویل بگیرید.

سخن پایانی

اگر به دنبال بهترین نمایندگی تلویزیون در رشت هستید می توانید به بهترین نمایندگی تلویزیون سامسونگ در رشت برای تعمیر تلویزیون سامسونگ در رشت مراجعه نمایید. راه های ارتباطی درج شده پل ارتباطی بین ما و شما می باشد که می توانید با ما در ارتباط باشید. برای تعمیر تلویزیون در رشت با ما در ارتباط باشید.

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297