نمایندگی تلویزیون ال جی در رشت

نمایندگی تلویزیون ال جی در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

نمایندگی تلویزیون ال جی در رشت

تلویزیون ال جی شما چه مشکلی دارد؟ آیا تصویر دارد اما صدا ندارد؟ صدای غیر عادی از تلویزیون خود می شونید؟ در صورتی که این مشکلات پایدار بود و بیشتر از یک هفته ادامه داشت می توانید برای تعمیر تلویزیون ال جی در رشت به نمایندگی تلویزیون ال جی در رشت مراجعه نمایید تا توسط متخصصان حرفه ای ما مشکل شناسایی شود و سپس تعمیر گردد. ما در این زمینه سالیان زیادی است که تجربه دارید و سوابق درخشانی از خود برجای گذاشته ایم. فقط کافی است که به تیم مجرب ما در نمایندگی اعتماد کنید و تلویزیون ال جی خراب خود را به ما بسپارید تا مشکل را شناسایی کنیم و سپس با تعمیر آن، تلویزیون شما را سالم تحویل دهیم.

 

تعمیر تلویزیون ال جی در نمایندگی تلویزیون ال جی در رشت عنوان مشابه

رگه های عمودی یا افقی روی صفحه نمایش تلویزیون ال جی مشکل ساز است که اجازه استفاده از دستگاه را نمی دهد. حتی اگر به صورت دوره ای ناپدید شود، باز هم نشان دهنده نقص ماتریس، حلقه یا عنصر مدار است که در این صورت برای تعمیر تلویزیون ال جی در رشت به نمایندگی تلویزیون ال جی در رشت مراجعه نمایید.

 

تعمیر منبع تغذیه تلویزیون در نمایندگی تلویزیون ال جی در رشت عنوان مشابه

یکی از ویژگی های بارز خرابی منبع تغذیه تلویزیون این است که دستگاه پس از اتصال به شبکه به طور کامل کار نمی کند. در این زمان نه صدا وجود دارد و نه تصویر دیده می شود. برای تعمیر منبع تغذیه تلویزیون، ابتدا باید جستجو کنید و مشکل را پیدا کنید. اگر در این زمینه تخصص ندارید می توانید به بهترین نمایندگی تلویزیون ال جی در رشت برای تعمیر تلویزیون ال جی در رشت مراجعه نمایید تا مشکل توسط متخصصان حرفه ای ما شناسایی شود و سپس تعمیر گردد.

علت اینکه تلویزیون روشن نمی شود چیست؟

هنگامی که تلویزیون ال جی کار نمی کند، ترانسفورماتور پالس سوت می زند، زیرا محافظ منبع تغذیه فعال است (این ممکن است نشانه ای از خرابی نور پس زمینه LED باشد). در صورتی که در این زمینه تخصص ندارید حتما به بهترین و معتبرترین نمایندگی تلویزیون ال جی در رشت مراجعه نمایید تا توسط متخصصان مجرب و حرفه ای مشکل برطرف گردد.

علت صداهای غیرعادی در تلویزیون چیست؟

هنگامی که تلویزیون به طور معمول روشن می شود و ناهنجاری های مختلفی در صدا یا تصویر ظاهر می شود، به احتمال زیاد این تخلفات ناشی از چیزی غیر از خرابی منبع تغذیه است. در صورت استمرار این مشکل می توانید به نمایندگی تلویزیون ال جی در رشت مراجعه نمایید تا مشکل صدا توسط متخصصان مجرب ما حل شود.

 

تغییرات آب و هوایی باعث مشکل در تلویزیون می شود

تلویزیون ها تغییرات ناگهانی دما و رطوبت را تحمل نمی کنند. پس از خرید در زمستان و آوردن آن به اتاق گرم، دستگاه را بلافاصله روشن نکنید تا از ایجاد تراکم داخلی و آسیب زود هنگام به اجزای داخلی تلویزیون جلوگیری شود. اما بعضی از مشتریان از این امر آگاه نیستند و فورا بعد از انتقال آن تلویزیون را روشن می کنند و خواهند دید که تلویزیون روشن نمی شود. در این صورت چند ساعتی تلویزیون را روشن نکنید تا شرایط آب و هوایی جدید را بپذیرد و بعد روشن کنید. در صورت روشن نشدن می توانید به متخصصان ما در نمایندگی تلویزیون ال جی در رشت مراجعه نمایید تا مشکل حل شود.

سخن پایانی

نمایندگی تلویزیون ال جی در رشت جزء بهترین و معبرترین نمایندگی در رشت می باشد که شما می توانید با خیال راحت تعمیر تلویزیون ال جی در رشت را به این نمایندگی بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های درج شده با ما تماس بگیرید. برای تعمیر تلویزیون در رشت با ما در ارتباط باشید.

 

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297