نمایندگی یخچال سامسونگ در رشت

نمایندگی یخچال سامسونگ در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

نمایندگی یخچال سامسونگ در رشت

یخچال سامسونگ یکی از لوازم ضروری خانگی است که به‌ واسطه کیفیت بالا و محبوبیت برند میان بسیاری از افراد شناخته شده است. یخچال‌های تولیدشده تحت این نام با تنوع بسیاری در دسترس خانواده‌ها با نیازهای متفاوت خواهد بود. به طور معمول در صورتی‌ که شما بتوانید استانداردهای لازم را به هنگام استفاده از این محصول مدنظر قرار دهید، کم پیش می‌آید که به تعمیرات نیاز داشته باشید. با وجود این نکته همچنان مشکلات متعددی می‌توانند روند کار دستگاه را با نقص مواجه سازند. پیش از اینکه بخواهیم به شما توصیه‌هایی در خصوص چگونگی تعمیر یخچال سامسونگ در رشت و یا سایر مناطق ایران بدون کمک‌های تخصصی ارائه دهیم، باید توصیه کنیم که حتماً از نمایندگی یخچال سامسونگ در رشت و منطقه زندگی خود برای تهیه این محصول اقدام نمایید. بدین واسطه مشکلات احتمالی آینده کاهش پیدا خواهند کرد.

نمایندگی یخچال سامسونگ در رشت

مشکلات متداول نمایندگی یخچال سامسونگ در رشت

باید بدانید که در این متن تلاش می‌کنیم تا ترفندهایی برای استفاده بهتر و ایجاد شرایط مطلوب کار دستگاه به شما ارائه دهیم. در صورتی‌ که نمایندگی یخچال در رشت نیاز به تعویض قطعه و تعمیرات تخصصی داشته باشد، بایستی از کمک افراد حرفه‌ای و متخصص استفاده نمایید. شماره‌ تلفن‌های 013-33262634 و 013-33262639 می‌توانند به شما برای دسترسی به نیروهای متخصص تعمیر یخچال سامسونگ کمک کنند.

از جمله مشکلات متداولی که در نمایندگی یخچال سامسونگ در رشت به آن بر خواهید خورد، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نشتی آب از یخچال سامسونگ

نشتی آب یکی از مشکلات متداولی است که به هنگام استفاده از این دستگاه با آن مواجه خواهید شد. هنگامی می‌گوییم یخچال دچار نشتی شده است که در قسمت پایین جا میوه‌ای یخچال آب جمع‌شده باشد و یا بتوان چکه کردن قطره‌های آب را در این بخش مشاهده نمود. اگر شما در این بخش شاهد نشتی هستید، یخچال با نقص فنی جدی همراه است. آسیب در قطعاتی مانند المنت، ترموفیز و یا دیفراست می‌تواند باعث نشتی در زیر جا میوه‌ای شود. در چنین شرایطی خوب است از تیم حرفه‌ای برای نمایندگی یخچال سامسونگ در رشت و یا محل زندگی خود کمک بخواهید. تشخیص نقص فنی قطعات و تعویض آنها با قطعات اورجینال کاری است که فقط از دست تکنسین حرفه‌ای و قابل‌اعتماد ساخته است.

در مواردی ممکن است شما شاهد نشتی آب از قسمت زیر یخچال، فیلتر و یا زیر درب یخچال باشید. در چنین موقعیت‌هایی نقص فنی جدی وجود نخواهد داشت. منشأ نشتی در این بخش‌ها به دلیل نقص فنی در فیلتر یخچال، لاستیک‌های دور درب دستگاه و یا تراز نبودن موقعیت یخچال است. حل این مشکلات آسان بوده و با یک سرویس سریع و نسبتاً ارزان نشتی به طور کامل برطرف می‌شود.

  • تولید صدای بیش از حد

یکی از ویژگی‌های اولیه یخچال‌های سامسونگ، صدای بسیار کم آنها به هنگام فعالیت است. این محصولات اگر از سلامت کامل برخوردار باشند، تقریباً هیچ صدایی تولید نخواهند کرد. اگر از یخچال خود سروصدای اضافی می‌شنوید، به‌ طور قطع مشکلی در فرایند نصب و فعالیت دستگاه وجود دارد. برای نمایندگی یخچال سامسونگ در رشت یا محل زندگی خود هنگامی که صدای زیادی تولید می‌کند، لازم است دستورهای زیر را پیاده‌سازی نمایید:

  • اول اینکه پایه‌های یخچال را بادقت بالایی نصب نموده و سپس آنها را تنظیم کنید. تنظیم پایه‌ها بایستی باتوجه‌به سطح قرارگیری یخچال انجام شود. در نهایت بایستی دستگاه شما کاملاً تراز و بدون هرگونه شیب به طرفین در محل خود قرار بگیرد.
  • دومین مسئله فاصله کافی از دیوار است. شما نباید یخچال سامسونگ را از پشت کاملاً به دیوار بچسبانید. این عمل هم تهویه هوای دستگاه را با مشکل مواجه می‌سازد و هم موجب تولید صدای اضافی می‌شود.
  • آخرین نکته این است که مواد غذایی را درون یخچال به شکلی متعادل و مناسب بچینید. سنگین بودن بیش از حد طبقات یخچال، درب دستگاه و موارد مشابه باعث می‌شود تا یخچال به هنگام کار از خود سروصدای اضافی تولید نماید.

اگر با رعایت این نکات، همچنان صدای اضافی از دستگاه خود می‌شنوید بایستی برای نمایندگی یخچال سامسونگ در رشت یا سایر نواحی از متخصصین کمک بخواهید. به‌ احتمال مشکلی در قسمت فن دستگاه شما وجود دارد که با تعمیر یخچال در رشت یا تعویض قطعه قابل‌حل خواهد بود. برای دسترسی به تکنسین حرفه‌ای می‌توانید از شماره تماس‌های 013-33262634 و  013-33262639 کمک بگیرید.

  • نمایندگی یخچال سامسونگ در رشت برای مشکل روشن نشدن

بدترین و ترسناک‌ترین اتفاقی که ممکن است برای یخچال شما بیفتد، روشن نشدن آن است. برای اینکه بتوانید به‌ درستی علت روشن نشدن یخچال را شناسایی کنید، نکات زیر را پیاده‌سازی نمایید:

  • اتصالات یخچال به برق را بادقت بررسی کنید. ممکن است سیم اتصال دستگاه شل شده باشد و یا محافظ دستگاه از سلامت لازم برخوردار نباشد.
  • اگر نوسانات برق یا قطع آن باعث خاموش شدن یخچال شده است لازم است کمی به دستگاه زمان بدهید و سپس برای روشن نمودن آن اقدام کنید. روشن نشدن یخچال بلافاصله پس از چنین موقعیتی طبیعی خواهد بود.
  • سلامت پریز برق را مورد بررسی قرار دهید.
  • میزان جریان برق را اندازه‌گیری کنید. ممکن است منبع تأمین برق دستگاه با مشکل مواجه باشد.

تعمیر یخچال سامسونگ در رشت

پس از بررسی‌های مربوط به تأمین انرژی یخچال اگر همچنان دستگاه شما روشن نمی‌شود، به‌ احتمال در قطعاتی مانند ترموستات یا موتور یخچال دچار نقص فنی شده‌اند. نمایندگی یخچال سامسونگ در رشت یا سایر مناطق تحت چنین شرایطی بایستی توسط تعمیرکاران حرفه‌ای انجام شود.

  • یخ‌ زدن مواد غذایی در یخچال

چنین مشکلی اغلب به دلیل تنظیمات نادرست یخچال و چینش نامناسب مواد غذایی درون دستگاه اتفاق می‌افتد. توجه داشته باشید که دمای یخچال شما بایستی بین 4 الی 6 درجه سانتی‌گراد باشد. تنظیم دمایی پایین‌تر از محدوده گفته شده می‌تواند باعث انجماد مواد غذایی شود. برای تنظیم دمای فریزر نیز دمایی بین منفی 12 الی منفی 15 می‌تواند مناسب باشد.

مسئله بعدی این است که شما نباید مواد غذایی را چسبیده به دیواره‌های یخچال بچینید. خنک‌ کردن محفظه دستگاه به کمک روزنه‌های کار گذاشته شده روی بدنه داخلی انجام می‌شود. بهترین موقعیت برای چینش مواد غذایی درون یخچال، فاصله 3 سانتی‌متری از دیواره‌های داخلی خواهد بود. این نکته فقط مختص چینش طبقات یخچال است و در مورد مواد گنجانده شده درون درب دستگاه صدق نمی‌کند.

اگر باوجود رعایت این نکات، همچنان مواد غذایی شما درون یخچال منجمد می‌شود، دمپر هوای بین یخچال و فریزر دستگاه شما دچار نقص فنی شده است. علاوه بر این ممکن است کانال‌های هوای تعبیه شده زیر فریزر نیز دچار یخ‌زدگی شده باشند. هر یک از این مشکلات نشان‌دهنده این هستند که شما برای نمایندگی یخچال سامسونگ در رشت یا هر ناحیه دیگر از ایران به کمک افراد متخصص نیاز خواهید داشت. برای بهره‌مندی از خدمات حرفه‌ای تعمیر یخچال می‌توانید از شماره تماس‌های 013-33262634 و  013-33262639 استفاده نمایید.

جمع‌بندی

شما برای اینکه بتوانید سلامت یخچال سامسونگ خود را برای مدتی طولانی بدون نیاز به خرج‌های جانبی حفظ نمایید، در ابتدا لازم است که از نمایندگی یخچال سامسونگ در رشت یا هر شهر دیگری برای خرید محصول معتبر کمک بگیرید. در گام بعدی نصب اصولی و دقیق دستگاه در فضای مدنظرتان می‌تواند از مشکلات بسیاری در آینده جلوگیری نماید. خوب است بدانید که توصیه‌های اعلام شده در دفترچه راهنمای همراه دستگاه، به شما شیوه‌های درست استفاده از یخچال را آموزش خواهند داد. با رعایت همین چند نکته ساده، سلامت یخچال سامسونگ برای مدتی طولانی تضمین می‌شود. به‌ عنوان نکته پایانی لازم است یادآور شویم که هر مدل از یخچال‌های تولیدی سامسونگ دارای تنظیمات و قابلیت‌های اختصاصی هستند از این‌ رو نمی‌توان از یک دستور یکسان برای حل مشکلات آنها استفاده نمود.

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297