نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در رشت

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در رشت

تلویزیون ایکس ویژن شما چه مشکلی دارد؟ آیا دچار نقص فنی شده است؟ آیا تصویر ندارد یا اینکه تصویر دارد اما صدا ندارد؟ وزوز می کند؟ ما به شما بهترین و معتبرترین نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در رشت را معرفی می کنیم که سالیان زیادی در این زمینه فعالیت داشتند و سوابق درخشانی از خود نشان داده اند. بنابراین با خیال راحت می توانید برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در رشت به این نمایندگی مراجعه نمایید.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در رشت

گاهی اوقات ممکن است حواستان نباشد و لیوان آب در دستتان باشد و نزدیک تلویزیون باشید و به صورت اتفاقی چند قطره از آب لیوان بر روی تلویزیون بریزد، اگر موضوع چند قطره آب باشد، در این صورت لکه های ایجاد شده ناشی از قطره های آب به محض خشک شدن خود به خود برطرف می شود، اما اگر آسیب ناشی از نوشیدنی های دیگر باشد، مشکل جدی تر است. اگر خودتان در این زمینه تخصص دارید می توانید سعی کنید ماتریس را جدا کرده و قسمت های مرطوب را با یک پارچه میکروفیبر و سشوار خشک کنید. در غیر این صورت برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در رشت به نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در رشت مراجعه نمایید.

مشکل تلویزیون از ماتریس یا قطعات آن می باشد

گاهی اوقات ممکن است تلویزیون ایکس ویژن به خاطر ماتریس یا قطعات آن دچار مشکل شود و تلویزیون دیگر مثل سابق کار نکند. در این صورت شما می توانید در صورت داشتن تخصص، قطعات را باز کنید تا ببینید مشکل از کجاست و برای حل آن اقدام نمایید اما در صورت عدم رفع مشکل حتما به نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در رشت برای تعمیر مراجعه کنید تا توسط متخصصان ما مشکل شناسایی و برطرف شود.

تعمیر لنز تلویزیون در نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در رشت

هر LED دارای یک لنز کوچک برای انتشار همگن نور در سیستم نور پس زمینه است. یک نقص کارخانه یا یک ضربه می تواند منجر به جدا شدن لنز شود که لکه هایی از نور سفید روی صفحه نمایش ایجاد می کند. در این صورت برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در رشت می توانید به نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در رشت مراجعه نمایید.

علت بروز رگه های باریک بر روی صفحه تلویزیون چیست؟

اگر رگه های باریک روی صفحه نمایش خود می بینید، در صورتی که دانش الکترونیکی برای تعمیر آن دارید، بهتر است خودتان این کار را انجام دهید. اما اگر از توانایی های خود مطمئن نیستید و نمی دانید چرا ممکن است این رگه های باریک روی صفحه نمایش شما ظاهر شود، توصیه می کنیم با یک متخصص واجد شرایط در نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در رشت تماس بگیرید تا برای رفع مشکل به شما کمک کنند.

 

شکستن حلقه سیم کشی علت ایجاد نوارهای عمودی بر روی صفحه تلویزیون

یکی دیگر از دلایل ظاهر شدن نوارهای عمودی بر روی صفحه نمایش تلویزیون شکستن حلقه سیم کشی است. هنگامی که تصویر بازیابی می شود، خرابی ها شناسایی می شوند. لازم است دقیقاً محل شکسته شدن سیم کشی با ذره بین مشخص شود و برای تعمیر می توانید به نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در رشت مراجعه نمایید تا توسط متخصصان حرفه ای و مجرب شکستگی تعمیر گردد.

سخن پایانی

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در رشت جزء بهترین نمایندگی تلویزیون در رشت می باشد که شما می توانید با خیال راحت برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در رشت به متخصصان ما در این نمایندگی مراجعه نمایید. شماره های درج شده پل ارتباطی بین ما و شما هستند تا در صورت نیاز با ما تماس بگیرید. فقط کافی است که به تیم مجرب ما اعتماد کنید و تلویزیون خراب خود را به ما بسپارید.

برای تعمیر تلویزیون در رشت با ما در ارتباط باشید.

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297