تعمیرات مایکروفر سامسونگ در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در رشت

در دنیای امروز لوازم آشپزخانه برقی و دیجیتال همانند مایکروفر دارای طرفداران بسیاری است. همچنین به سبب این که مایکروفر ها  کاربرد های متنوعی دارند، خیلی از انسان ها به دنبال خرید و استفاده از این وسیله ها باشند. البته در حال حاضر در اغلب خانه ها مایکروفر وجود دارد. لازم به ذکر است که مایکروفر ها به افراد در آشپزی کردن و کار های دیگر همانند گرم کردن غذا کمک بسیاری می کند. سامسونگ  یکی از برند های تولید لوازم برقی خانه و آشپزخانه می باشد که لوازم و ابزار های با کیفیتی را تولید و به بازار های فروش عرضه می کند.

 خریداران و دارندگان مایکروفر سامسونگ ممکن است درسال های استفاده از آن با خطا ها و نقص های به وجود آمده در این دستگاه رو به رو شوند که لازم است برای برطرف کردن این عیوب و نقص ها از متخصصان و کارشناسان تعمیرات لوازم خانگی کمک بگیرند. تعمیر مایکروفر سامسونگ  در رشت تحت نظر متخصصان و کارشناسان با تجربه ای انجام می شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید. نمایندگی مایکروفر سامسونگ در رشت توسط متخصصان و کارشناسان با تجربه ای انجام می شود.

013-33262634

013-33262639

نمایندگی مایکروفر سامسونگ در رشت

خرابی ها و نقص های مایکروفر سامسونگ

همانطور که پیش از این نیز ذکر شد این مایکروفر ممکن است به علت استفاده طولانی مدت و یا خطا در استفاده از آن دچار نقص شود. لازم است دارندگان و خریداران این دستگاه، برای تعمیر مایکروفر سامسونگ خود از متخصصان و تکنسین های تعمیر لوازم خانگی کمک بگیرند. نمایندگی مایکروفر سامسونگ در رشت توسط متخصصان و کارشناسان با تجربه ای انجام می شود. مایکروفر های برند سامسونگ دارای صفحه ی دیجیتالی می باشند که خطا ها و ایراد های این دستگاه به صورت ارور و یا کد خطا بر روی این صفحه نمایش داده می شود که کارشناسان با برسی این کد ها و تشخیص عیب دستگاه اقدام به تعمیر آن می کنند. کد های خطا و ارور های این مایکروفر به شرح زیر می باشد.

ارور یا کد خطا E1 در مایکروفر سامسونگ

ارور یا کد خطا E1 در مایکروفر سامسونگ

این ارور بیانگر این است که ایراد و نقصی در برق ورودی دستگاه وجود دارد. به بیان دقیق تر برق ورودی دستگاه از 50 هرتز کمتر است. برای رفع این مشکل لازم است برق ورودی دستگاه توسط متخصصان و کارشناسان برسی شود. برای تعمیر مایکروفر در رشت می توانید از تیم تعمیر مایکروفر رشت کمک بگیرید. جهت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید.

013-33262634

013-33262639

ارور یا کد خطا E11 در مایکروفر سامسونگ

این ارور مایکروفر سامسونگ نشان دهنده ی این موضوع است که حسگر و سنسور رطوبت سنج دستگاه دچار ایراد شده است. برای رفع این ایراد لازم است که سنسور رطوبت دستگاه را مورد برسی قرار دهید و در صورت ایراد آن را تعمیر یا تعویض کنید.

ارور یا کد خطا E5 در مایکروفر سامسونگ

این ارور نشانگر ایراد در یکی از دکمه های پنل کنترل دستگاه می باشد و برای رفع این مشکل لازم است از متخصصان و کارشناسان کمک بگیرید. تعمیر مایکروفر سامسونگ در رشت تحت نظر متخصصان با تجربه ای انجام می شود.

ارور یا کد خطا E5 در مایکروفر سامسونگ

ارور یا کد خطا SE  در مایکروفر سامسونگ

این ارور نشان دهنده ی این موضوع است که یک یا چند دکمه مایکروفر گیر کرده است. برای رفع این مشکل لازم است دستگاه را از برق بکشید و مایکروفر را برسی کنید.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در رشت با ارور یا کد خطا E83 

این ارور نشانگر ایراد در درب و میکروسوئیچ مایکروفر شما می باشد. به منظور رفع این مشکل لازم است میکروسوئیچ و درب دستگاه را به وسیله مولتی متر مورد برسی قرار دهید. شما می توانید برای تعمیر مایکروفر خود از تیم تعمیر مایکروفر سامسونگ در رشت کمک بگیرید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

013-33262634

013-33262639

ارور یا کد خطا E32  در مایکروفر سامسونگ

این ارور بیانگر ایراد و خرابی در حسگر و یا سنسور وزن موتور گردان می باشد که باید به صورت دقیق آن را برسی کنید.

ارور یا کد خطاE24  در مایکروفر سامسونگ

زمانی این ارور بر روی صفحه دیجیتال دستگاه شما نمایش داده می شود که ایرادی در برد مایکروفر شما وجود داشته باشد. برای رفع این مشکل و تعمیر برد الکتریکی دستگاه خود می توانید از تیم نمایندگی مایکروفر سامسونگ در رشت کمک بگیرید.

ارور یا کد خطا E41  در مایکروفر سامسونگ

 

ارور یا کد خطا E41  در مایکروفر سامسونگ

این ارور نشانگر این موضوع است که سوئیچ مدار دستگاه دچار ایراد شده و باید مورد برسی قرار بگیرد.

ارور یا کد خطا E42  در مایکروفر سامسونگ

این ارور زمانی رخ می دهد که مدار درون اجاق مایکروفر دچار ایراد شده باشد. به منظور رفع این ایراد لازم است پریز را به مدت 10 ثانیه از برق بکشید و دوباره وصل کنید. همچنین می توانید برای تعمیر مایکروفر خود از تیم نمایندگی مایکروفر سامسونگ در رشت کمک بگیرید.

ارور یا کد خطا C20 – C21 – C22  در مایکروفر سامسونگ

این ارور ها نشانگر ایراد در حسگر های حرارتی دستگاه می باشند که لازم است تعمیر و یا تعویض شوند.

تعمیر مایکروفر سامسونگ در رشت

ارور یا کد خطا C70- C71- C72 در مایکروفر سامسونگ

این ارور زمانی ایجاد می شود که حسگر یا سنسور رطوبت سنج مایکروفر دچار ایراد شده باشد که این سنسور باید تعمیر یا تعویض شود.

ارور یا کد خطا CF0- CF1- CF2  در مایکروفر سامسونگ

این ارور نشانگر این مورد است که سیم های ارتباطی دستگاه شما دچار ایراد شده و لازم است این سیم ها مورد برسی قرار بگیرند.

ارور یا کد خطا CD0- CD1- CD2  در مایکروفر سامسونگ

این ارور نشانگر ایراد در درب دستگاه و سوئیچ دستگاه می باشد که لازم است توسط کارشناسان و کتخصصان مورد برسی قرار بگیرد.

نمایندگی مایکروفر سامسونگ در رشت با ارور یا کد خطاE01

این ارور به معنای باز بودن درب دستگاه است و باید آن را ببندید.

ارور یا کد خطا E02- E03 – E04 – E05  در مایکروفر سامسونگ

این کد ها بیانگر به پایان رسیدن زمان پخت غذا می باشد و باید درب دستگاه را باز کنید.

ارور یا کد خطا E33 در مایکروفر سامسونگ

ارور یا کد خطا E33 در مایکروفر سامسونگ

این ارور به این معنا است که وزن غذای موجود در دستگاه کم است و به همین سبب دستگاه شروع به کار نمی کند. به همین دلیل لازم است غذای بیشتری درون دستگاه قرار دهید.

ارور یا کد خطا E34  در مایکروفر سامسونگ

این ارور نشانگر و بیانگر این موضوع است که وزن غذای موجود در دستگاه بسیار زیاد می باشد. لازم است که برای رفع این ارور وزن غذای موجود در دستگاه را کاهش دهید.

ارور یا کد خطا E36  در مایکروفر سامسونگ

این ارور بیانگر باز بودن درب دستگاه است. اگر پس از بستن درب همچنان ارور مشاهده کردید نشانگر این موضوع است که میکروسوئیچ درب دچار ایراد شده است و باید آن را به طور دقیقی مورد برسی قرار دهید. نمایندگی مایکروفر سامسونگ در رشت توسط کارشناسان و متخصصان با تجربه ای در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

جمع بندی:

 دستگاه های مایکروفر کمک زیادی به دارندگان آن  در انجام کار های مربوط به پخت و آماده سازی غذا می کنند. مایکروفر سامسونگ به سبب کیفیت بالای آن یکی از محبوب ترین مایکروفر ها بین مردم می باشد. مایکروفر سامسونگ نیز همانند هر وسیله ی برقی و دیجیتال دیگری به علت گذر زمان و با استفاده مکرر و حتی نادرست ممکن است دچار نقص و ایراد هایی شود که شناخت این ایراد ها کمک شایانی به ما در جهت تعمیر این دستگاه ها می کند.

شما می توانید برای تعمیر مایکروفر خود از تیم نمایندگی مایکروفر سامسونگ در رشت کمک بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297