نمایندگی یخچال دوو در رشت

نمایندگی یخچال دوو در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

نمایندگی یخچال دوو در رشت

نقص فنی و بروز اشکال و اختلال در لوازم‌ خانگی به‌ خصوص یخچال، از اتفاقات رایج در هر خانه‌ای است. چنین موقعیت‌هایی می‌تواند علاوه بر تحمیل هزینه‌های اضافی به خانواده، وقت و انرژی زیادی از آنها نیز بگیرد. یخچال دوو یکی از نمونه محصولات باکیفیت و کارآمد آشپزخانه است که استفاده از آن در کنار تمامی نکات مثبت و مزایا، گاهی با مشکل و آسیب مواجه خواهد بود. نمایندگی یخچال دوو در رشت و اقصی‌ نقاط ایران تلاش می‌کند تا محصولی باکیفیت تأیید شده در اختیار مشتریان قرار دهد اما همواره امکان بروز مشکل وجود دارد. در این متن تلاش می‌کنیم تا توصیه‌ها و نکاتی کارآمد در خصوص تعمیر یخچال دوو در رشت یا محل زندگی شما، ارائه دهیم. به‌ واسطه توجه به این توصیه‌ها شما می‌توانید در مدت زمانی بسیار کوتاه و حتی بدون نیاز به کمک تکنسین‌های حرفه‌ای، بسیاری از مشکلات رایج یخچال دوو خود را شناسایی و برطرف نمایید.

نمایندگی یخچال دوو در رشت

نمایندگی یخچال دوو در رشت در موقعیت‌های رایج

خوب است به این نکته اشاره کنیم که یخچال‌های دوو در مدل‌ها با قابلیت‌ها و تنظیمات مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. همین نکته باعث شده تا نمایندگی یخچال دوو در رشت یا سایر موقعیت‌ها وابسته به مدل مشخص دستگاه باشد. در مواردی نیز آسیب یا نقص فنی به وجود آمده جدی است و نیاز به تعویض یا تعمیر اساسی قطعات خواهد بود. به‌ تناسب چنین شرایطی شما نباید از خدمات تکنسین و تعمیرکاران حرفه‌ای غافل شوید. اگر می‌خواهید از متخصصان قابل‌اطمینان در این‌ خصوص کمک بگیرید، شماره تماس‌های 013-33262634 و  013-33262639 راه‌حل شما خواهند بود.

موارد زیر از جمله مشکلات رایجی هستند که افراد به هنگام کار با یخچال‌های دوو به آنها مواجه خواهند شد:

  • روشن‌ شدن علامت فیلتر

این یخچال‌ها همراه با صفحات نمایشگر طراحی می‌شوند. صفحه نمایشگر به شما برای اطلاع یافتن از وضعیت عملکرد دستگاه و اعمال تنظیمات پایه کمک خواهد کرد. علامت فیلتر یکی از نشانه‌هایی است که روی این صفحه طراحی شده است. روشن‌ شدن این علامت نشان از رسیدن موعد تعویض فیلتر یخچال دارد. خوب است بدانید که عمر مفید فیلتر یخچال تنها 6 ماه است. توصیه می‌شود در زمان مناسب برای تعویض این قطعه اقدام نمایید تا بتوانید از بروز نقص فنی‌های جدی در آینده، جلوگیری کنید.

در برخی از مدل‌های یخچال دوو، چراغ فیلتر ابتدا به رنگ زرد روشن می‌شود و سپس با گذر زمان به رنگ قرمز تغییر می‌کند. این تغییرات رنگ حساسیت تعویض قطعه را به شما یادآوری خواهند کرد. برای نمایندگی یخچال دوو در رشت هنگامی که نیاز به تعویض فیلتر است هم می‌توانید به کمک توصیه‌های دفترچه راهنما اقدام کنید و هم می‌توانید برای اطمینان بیشتر از تعمیرکار کمک بخواهید.

در صورتی‌ که فیلتر یخچال را تعویض نموده‌اید اما همچنان چراغ مربوط به آن روشن است دکمه Lock را فشار دهید و در همین حین دکمه ICE-MAKER LOCK را به مدت 2 الی 3 ثانیه نگه‌دارید. با این کار چراغ فیلتر خاموش خواهد شد اما اگر همچنان این اتفاق نیفتاد، یخچال را از برق بکشید و با یک وقفه 5 دقیقه‌ای مجدد به برق متصل نمایید.

  • نمایندگی یخچال دوو در رشت جهت حل مشکل خنک نشدن

یکی دیگر از مشکلات متداولی که برای افراد به هنگام استفاده از یخچال دوو رخ می‌دهد، خنک نشدن کافی یخچال و به دنبال آن خراب‌شدن مواد غذایی درون یخچال است. در صورتی‌ که شما نیز با این مشکل مواجه هستید، ابتدا به نکات زیر توجه کنید:

  • دمای تنظیم شده دستگاه را بررسی کنید. دمای ایده ال برای یخچال بین 4 الی 6 درجه سانتی‌گراد است. این مقدار برای فریزر چیزی حدود منفی 15 الی منفی 12 درجه سانتی‌گراد خواهد بود. به کمک دکمه‌های تعبیه‌شده روی صفحه‌ نمایش دما را روی مقدار استاندارد تنظیم نمایید و صبر کنید تا تغییرات دما اعمال شود.
  • دمای محیط اطراف یخچال دوو را بررسی نمایید. وجود هرگونه دستگاه تولیدکننده گرما مانند بخاری، شوفاژ، اجاق‌گاز، سماور و موارد مشابه در مجاورت یخچال می‌تواند عملکرد آن را با مشکل مواجه سازد. برای نمایندگی یخچال دوو در رشت یا محل زندگی‌تان تحت چنین شرایطی نیاز است که دمای محیط اطراف دستگاه را بین 16 الی 32 درجه سانتی‌گراد تنظیم نمایید.
  • به فاصله دستگاه از دیوار توجه داشته باشید. توصیه می‌شود تا یخچال را بافاصله حداقل 10 سانتی‌متری از دیوار نصب نمایید.

اگر با پیاده‌سازی تمامی این نکات همچنان یخچال شما در خنک‌کردن ضعیف عمل می‌کند لازم است که برای نمایندگی یخچال دوو در رشت یا هرجای دیگر از کمک متخصصین استفاده نمایید. نقص فنی در کمپرسور یخچال باعث بروز چنین مشکلی خواهد شد. شماره تماس‌های 013-33262634 و  013-33262639 به شما در جهت حل مشکل یخچال دوو تحت چنین شرایطی و سایر آسیب‌ها کمک خواهند کرد.

  • استشمام بوی نامطبوع از یخچال

اگر از درون یخچال بوی نامطبوع استشمام می‌کنید بدین معنی است که باید در مراقب از مواد غذایی و بهداشت یخچال دقیق‌تر عمل نمایید. توصیه‌های زیر به شما برای نمایندگی یخچال دوو در رشت تحت چنین شرایطی کمک خواهند کرد.

  • اطمینان حاصل کنید که تمامی مواد غذایی درون یخچال با درپوش هستند. موادی مانند گوشت و مرغ بدون پوشش، می‌توانند باعث ایجاد بوی نامطبوع درون یخچال شود.
  • دقت کنید تا مواد غذایی فاسد نشده باشند. درست است که فضای خنک یخچال کیفیت و طول عمر مواد غذایی را افزایش می‌دهد اما همچنان مواد غذایی پس از مدتی، خراب می‌شوند. توجه کنید تا مواد غذایی فاسد، کپک‌زده و یا خراب را درون محفظه یخچال نگه ندارید.
  • محفظه یخچال نیاز به نظافت خواهد داشت. خوب است در بازه‌های زمانی چندماهه، تمامی محفظه یخچال و فریزر را تخلیه کنید و آن را تمیز نمایید. مدتی بازگذاشتن درب یخچال به تهویه هوا و افزایش نظافت دستگاه کمک خواهد کرد.

با اهمیت‌ دادن به همین چند نکته ساده می‌توانید بوی نامطبوع یخچال دوو را از بین ببرید.

  • مشکلات یخ‌ساز یخچال دوو

اگر یخچال شما در فرایند تولید یخ ضعیف عمل می‌کند لازم است که نسبت به‌ سلامت دستگاه حساس شوید. تولید یخ‌ها در ابعاد نامناسب، کاهش سرعت تولید یخ، کامل یخ نبستن، صداهای غیرمعمول تولید یخ یا مواردی از این‌ دست نشان‌دهنده وجود نقص فنی در قطعات درگیر تولید یخ یخچال شما خواهند بود.

نکته‌ای که خوب است در این بخش به آن اشاره کنیم این است که یخچال‌های دوو متناسب با مدل خود به یک بازه زمانی 48 ساعته برای تولید یخ نیاز خواهند داشت. این بازه زمانی مربوط به اوقاتی است که شما پس از مدتی طولانی و یا برای اولین‌ بار دستگاه را به برق متصل می‌نمایید.

درصورتی‌که فرایند یخ‌ سازی انجام نمی‌شود و یا با مشکل همراه است ابتدا دستگاه را ریست نمایید. اگر نمایندگی یخچال دوو در رشت تحت چنین شرایطی انجام نشد، بدین معنی است که نقص فنی جدی درون یخچال وجود دارد و شما به کمک تکنسین حرفه‌ای نیاز خواهید داشت. شماره تماس‌های 013-33262634 و  013-33262639 به شما برای دسترسی به تعمیرکاران حرفه‌ای و قابل‌اطمینان به‌ منظور حل مشکلات یخچال‌های دوو، کمک خواهند کرد.

تعمیر یخچال دوو در رشت

جمع‌بندی

همان‌طور که در ابتدای متن نیز اشاره کردیم اولین گام به‌ منظور کاهش دردسرهای نمایندگی یخچال دوو در رشت یا سایر نقاط ایران، تهیه محصول از نمایندگی یخچال دوو در رشت و اقصی‌ نقاط ایران خواهد بود. بدین شکل شما از کیفیت و قابلیت‌های اورجینال بهره‌مند خواهید شد. سعی کنید تا دفترچه راهنمای همراه محصول را به‌ دقت مطالعه نمایید و بر اساس آن از دستگاه استفاده کنید. اقدام زودهنگام نسبت به تعمیر یخچال در رشت و حل مشکلات فنی یخچال به دست افراد حرفه‌ای نیز به شما این امکان را خواهد داد تا طول عمر مفید دستگاه را افزایش دهید و از بروز مشکلات و آسیب‌های جدی در آینده جلوگیری نمایید.

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297