نمایندگی تلویزیون سونی در رشت

نمایندگی تلویزیون سونی در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

نمایندگی تلویزیون سونی در رشت

تلویزیون سونی شما دچار آسیب شده است؟ صدای آن ضعیف شده است؟ وزوز می کند؟ جای نگرانی نیست. شما می توانید برای تعمیر تلویزیون سونی در رشت به نمایندگی تلویزیون سونی در رشت مراجعه نمایید تا توسط متخصصان ماهر و مجرب ما تعمیر شود و سپس آن را سالم تحویل بگیرید.

تعمیر صدای ضعیف تلویزیون در نمایندگی تلویزیون سونی در رشت

در این مورد ممکن است مشکل تنظیم در آی‌سی صدا یا اجزای دیگر، اتصال بد یا بلندگوی بد باشد. اگر تلویزیون شما دارای جک هدفون یا خروجی صدا است بررسی کنید که سیگنال خروجی تمیز است یا خیر. اگر چنین است، مشکل در مرحله خروجی صدا یا بلندگوها است. اگر خودتان در این زمینه تخصص دارید می توانید آن را حل کنید وگرنه نیاز است که به نمایندگی مراجعه کنید. شما می توانید برای تعمیر تلویزیون سونی در رشت به یهترین و معتبرترین نمایندگی تلویزیون سونی در رشت مراجعه کنید.

تعمیر تلویزیون سونی در نمایندگی تلویزیون سونی در رشت

تلویزیون یک دستگاه پیچیده است که شامل تعداد زیادی سیستم ریز و بزرگ است که ممکن است به مرور زمان از کار بیفتد. این نوع تکنیک با مشکلات زیر مشخص می شود: سنسور مادون قرمز، کنترل از راه دور، پورت مادون قرمز، دکمه پاور، جستجوی صوتی و موارد دیگر کار نمی کنند. در صورتی که خودتان متخصص هستید در زمان بروز مشکل می توانید دستگاه را باز کنید و مشکل را حل کنید وگرنه اگر در این زمینه تخصص لازم را ندارید حتما به نمایندگی تلویزیون سونی در رشت مراجعه نمایید تا توسط متخصصان مجرب و ماهر ما مشکل تشخیص داده شود و سپس تعمیر گردد.

باران روی تلویزیون باریده است

اگر تلویزیون در حین قطع برق خیس شد، یا اگر خاموش بود به شرطی که کلید برق مکانیکی داشته باشد.

رطوبت کم باعث آسیب دائمی نمی شود مگر اینکه دستگاه روشن باشد که در این صورت دستگاه را از برق جدا کنید و به بهترین نمایندگی تلویزیون سونی در رشت مراجعه کنید تا مشکل را حل کنند.

عدم پاسخگویی به کنترل از راه دور

این یک مشکل رایج است که گاهی اوقات تلویزیون سونی به دستورات کنترل از راه دور پاسخ نمی دهد. معمولاً این مشکل با نقص عملکرد کنترل از راه دور همراه است که روی زمین افتاده یا با مایع آغشته شده است و دچار مشکل شده است که در این صورت برای تعمیر تلویزیون سونی در رشت می توانید به نمایندگی تلویزیون سونی در رشت مراجعه نمایید.

تصویر ضعیف و بدون کیفیت

برخی از دارندگان تلویزیون ممکن است متوجه شوند که وقتی تلویزیون روشن است، صدا وجود دارد، اما تصویر وجود ندارد. اگر خودتان در این زمینه تخصص لازم را دارید می توانید دستگاه تلویزیون را باز کنید تا ببینید مشکل چه هست و آن مشکل را برطرف کنید. و اگر تخصص لازم را ندارید هرگز دستگاه تلویزیون را باز نکنید و برای تعمیر آن به نمایندگی تلویزیون سونی در رشت مراجعه نمایید.

متخصصان مجرب و ماهر ما در نمایندگی دارای مهارت و تخصص لازم در این زمینه هستند که به راحتی می توانند تلویزیون سونی خراب شما را تعمیر کنند.

سخن پایانی

نمایندگی تلویزیون سونی در رشت یکی از بهترین و معتبرترین نمایندگی در رشت می باشد که شما می توانید برای تعمیر تلویزیون سونی در رشت به آن مراجعه نمایید تا توسط متخصصان آن بهترین خدمات را دریافت نمایید. شماره های درج شده پل های ارتباطی بین ما و شما هستند که شما می توانید از طریق آنها با ما تماس بگیرید. هر زمان که تلویزیون شما دچار مشکل شد می توانید به نمایندگی ما در رشت مراجعه نمایید تا بهترین خدمات را از متخصصان حرفه ای و مجرب ما دریافت کنید. برای تعمیر تلویزیون در رشت با ما در ارتباط باشید.

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297