تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در رشت

در سال های اخیر و همچنین در دنیای امروز لوازم های برقی و دیجیتال آشپزخانه از جمله مایکروفر دارای طرفداران بسیاری است. همچنین به این دلیل که مایکروفر ها  کاربرد های بسیار و متنوعی دارند، خیلی از انسان ها به دنبال خرید و استفاده از این وسیله ها هستند. البته در حال حاضر در اغلب خانه ها مایکروفر وجود دارد. لازم به ذکر است که مایکروفر ها به افراد در آشپزی کردن و کار های دیگر همانند گرم کردن غذا کمک بسیاری می کند. بلک اند دکر یکی از برند های تولید کننده لوازم برقی خانه و آشپزخانه می باشد که لوازم و ابزار هایی را با کیفیت بالا تولید و به بازار های فروش عرضه می کند.

 خریداران و دارندگان مایکروفر بلک اند دکر ممکن است در سال های استفاده از آن با خطا ها و نقص های به وجود آمده در این دستگاه رو به رو شوند که پیشنهاد می شود برای برطرف کردن این عیوب و نقص ها از متخصصان و کارشناسان تعمیرات لوازم خانگی کمک بگیرند. نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در رشت تحت نظر متخصصان و کارشناسان با تجربه ای انجام می شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

013-33262634

013-33262639

نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در رشت

خرابی ها و نقص های مایکروفر بلک اند دکر:

همانطور که پیش از این نیز بیان شد مایکروفر بلک اند دکر ممکن است به علت استفاده طولانی مدت و یا خطا در استفاده از آن دچار نقص و یا ایراد شود. لازم است دارندگان و خریداران این دستگاه، برای تعمیر مایکروفر در رشت از متخصصان و تکنسین های تعمیر لوازم خانگی کمک بگیرند. تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در رشت توسط متخصصان و کارشناسان با تجربه ای انجام می شود. اغلب مایکروفر ها دارای صفحه ی دیجیتالی می باشند که خطا ها و ایراد های این دستگاه به صورت ارور و یا کد خطا بر روی این صفحه نمایش داده می شود، اما بدون توجه به این ارو ها و کد خطا ها در این متن قصد داریم شما را با چند نمونه از ایراد های مایکروفر های بلک اند دکور و همچنین شیوه های تعمیر آن ها آشنا کنیم. ایراد های این دستگاه به شرح زیر می باشد.

تعمیر میکروفر بلک اند دکر در صورت روشن نشدن این دستگاه

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در رشت در صورت گرم نشدن دستگاه:

یکی از رایج ترین ایراد هایی که در مایکروفر بلک اند دکر رخ می دهد، گرم نکردن غذا می باشد. گرم نشدن غذا در مایکروفر بلک اند دکر ممکن است به دلایل مختلفی به وجود آمده باشد، از جمله این دلایل می توان به ایراد و خرابی در مگنترون دستگاه، ایراد در خازن دستگاه، ایراد در ترانس ولتاژ و یا ایراد در دیود دستگاه اشاره کرد.

برای رفع و برطرف شدن این مشکل راه ها و روش های گوناگونی وجود دارد. جهت رفع این مشکل لازم است که قطعه مگنترون دستگاه را به دقت بررسی کنید زیرا که مگنترون نقش اصلی و اساسی را در گرم کردن دستگاه شما ایفا می کند. همچنین لازم است ترانس دستگاه را بررسی و چک کنید زیرا که وظیفه آن تامین و تهیه ولتاژ مناسب برای دستگاه مایکروفر می باشد. به علاوه متخصصان و کارشناسان برای رفع این مشکل خازن دستگاه را توسط مولتی متر چک کرده و بررسی می کنند زیرا خازن وظیفه دارد برق خارج شده از ترانس را تقویت کرده و به دیود دستگاه منتقل کند.

همچنین پیشنهاد می شود برای رفع این ایراد وضعیت سلامت دیود دستگاه نیز بررسی و چک شود. برسی دیود دستگاه نیز به وسیله مولتی متر انجام می شود. نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در رشت زیر نظر متخصصان با تجربه و خبره ای در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه انجام می شود. جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

013-33262634

013-33262639

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در رشت در صورت گرم نشدن دستگاه:

تعمیر میکروفر بلک اند دکر در صورت روشن نشدن این دستگاه:

یکی دیگر از ایراد های رایج در این برند از مایکروفر روشن نشدن آن می باشد. در صورت مواجه شدن با این خطا لازم است اقداماتی صورت بگیرد. برای رفع این مشکل باید پریز برق ورودی را مورد بررسی قرار دهید زیرا ممکن است مشکل از پریز ورودی دستگاه باشد. اگر مشخص شد مشکل از پریز نبوده است لازم است که فیوز را چک کنید و در صورتی که فیوز سوخته بود آن را تعمیر و یا تعویض کنید.

از دیگر علت های به وجود آمدن این مشکل می توان به ایراد و وجود نقص در کابل برق اشاره کرد، لازم است در صورت وجود نقص در کابل برق آن را تعویض کنید. همچنین این امکان وجود دارد که به علت نوسانات برق شهری، برد الکتریکی دستگاه شما چار سوختگی شده باشد. برد الکتریکی مایکروفر بلک اند دکر در بیشتر مواقع قابل تعمیر می باشد، اما در صورت وارد شدن آسیب های جدی به آن لازم است برد الکتریکی دستگاه تعویض شود.

شما می توانید برای تعمیر مایکروفر خود از تیم نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در رشت کمک بگیرید. این تیم در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه دستگاه شما را تعمیر خواهند کرد.

تعمیر میکروفر بلک اند دکر در رشت در صورت نچرخیدن صفحه ی گردان این دستگاه

تعمیر میکروفر بلک اند دکر در رشت در صورت نچرخیدن صفحه ی گردان این دستگاه:

یکی دیگر از رایج ترین ایراد هایی که در مایکروفر بلک اند دکر به وجود می آید، نچرخیدن صفحه گردان این دستگاه می باشد. از علت های به وجود آمدن این نقص و ایراد می توان به خرابی در موتور کف، کوپل گرداننده یا ریل زیر سینی اشاره کرد. همانطور که ذکر شد ممکن است ایراد از کوپل پلاستیکی زیر سینی باشد به صورت دقیق تر می توان بیان کرد زمانی این اتفاق رخ می دهد که کوپل پلاستیکی زیر سینی شکسته باشد.

همچنین ممکن است به دلیل ایراد در موتور کف دستگاه نیز صفحه گردان مایکروفر بلک اند دکر به درستی نچرخد. در صورتی که این موتور دچار ایراد شده باشد چرخ دنده های آن خرد می شوند و این امر سبب نچرخیدن سینی دستگاه می شود. به علاوه یکی دیگر از دلایل نچرخیدن سینی مایکروفر، نقص و کمبود در ولتاژ ارسالی به کف سینی می باشد که در این حالت واضح است که ایرادی در موتور وجود ندارد. متخصصان و تکنسین های تعمیر لوازم خانگی با استفاده از مولتی متر موتور دستگاه را مورد بررسی قرار می دهند.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در رشت تحت نظر تکنسین ها و متخصصان با تجربه ای انجام می شود.

تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در رشت

جمع بندی:

از آنجایی که دستگاه های مایکروفر کمک زیادی به دارندگان و کاربران آن در انجام کار های مختلف از جمله کار های مربوط به پخت غذا، گرم کردن غذا و آماده سازی غذا می کنند، لازم است که دارندگان آن در صورت مشاهده ایراد یا نقص در دستگاه سریعا اقدام به تعمیر آن کنند. مایکروفر بلک اند دکر دارای کیفیت بسیار بالایی است و به همین سبب  یکی از محبوب ترین مایکروفر ها بین مردم می باشد. مایکروفر بلک اند دکر نیز همانند هر وسیله ی برقی و دیجیتال دیگری به دلایل مختلفی از جمله گذر زمان و یا به دلیل استفاده مکرر و طولانی مدت و یا حتی به علت استفاده نادرست ممکن است دچار نقص و ایراد هایی شود که شناخت این ایراد ها کمک های بسیاری به ما در جهت تعمیر این دستگاه ها می کند.

شما می توانید برای تعمیر مایکروفر خود از تیم نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در رشت کمک بگیرید. جهت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

013-33262634

013-33262639

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297