نمایندگی کولر گازی ایساتیس در رشت

بنر گوشی تعمیر کولر گازی در رشت

نمایندگی کولر گازی ایساتیس در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

نمایندگی کولر گازی ایساتیس در رشت

گرمای شدیدی که در فصل تابستان وجود دارد، برای بسیاری از ما آزار دهنده است. اما همین روزهای گرم تابستان را می توان با کولرهای گازی پیشرفته ای که در بازار وجود دارند، به خوبی سپری نمود. فراموش نکنید که برای کولر گازی نیز ممکن است مانند سایر دستگاه های برقی، مشکلاتی به وجود آید. در چنین شرایطی می توانید روی کمک تکنسین های توانمند نمایندگی کولر گازی ایساتیس در رشت حساب کنید. خوشحال می شویم اگر در ادامه مطلب ما را همراهی کنید تا در مورد ایرادات این کولر قدرتمند و مدرن برای شما عزیزان صحبت کنیم.

کولر گازی ایساتیس محیط را به خوبی خنک نمی کند

اولین توقعی که همه ما از کولرهای گازی داریم این است که محیط کار و زندگی ما را به خوبی خنک نمایند. اما با آسیب دیدن برخی از قسمت های داخلی کولر، از لذت هوای خنک آن محروم می شویم. در چنین شرایطی، می توانید روی کمک کارشناسان مرکز تعمیر کولر گازی ایساتیس در رشت حساب کنید. این متخصصان عقیده دارند اگر یک منبع حرارتی در کنار کولر باشد و یا آن را به صورت نامناسب در محل نصب کرده باشید، ممکن است با چنین مشکلی مواجه شوید. البته کثیف بودن فیلتر هوای کولر و مسدود بودن مسیر ماده سرما زا نیز می توانند از تولید هوای خنک توسط کولر جلوگیری به عمل آورد. برطرف کردن این مشکل را به متخصصان خبره و حرفه ای نمایندگی کولر گازی ایساتیس در رشت بسپارید.

خراب شدن برد اصلی کولر و تعمیر آن در نمایندگی کولر گازی ایساتیس در رشت

یکی از مهم ترین قطعات موجود در هر کولری، برد اصلی آن است. بنابراین بدترین اتفاقی که ممکن است برای یک کولر گازی رخ دهد، خراب شدن برد آن است. خوشبختانه تعمیر کولر گازی ایساتیس در رشت به سبب مشکلات برد، در حیطه تخصصی کارشناسان این مرکز قرار دارد. فراموش نکنید که با آسیب دیدن برد کولر، سیستم دستگاه دیگر نمی تواند عمل سرمایشی را به صورت جامع و کامل انجام دهد. کارشناسان نمایندگی کولر گازی ایساتیس در رشت، اگر برد قابل تعمیر بود، آن را برای شما تعمیر می نمایند و در غیر این صورت، با عوض کردن برد، به این مشکل پایان می دهند.

برفک زدن لوله های کولر گازی ایساتیس

آیا شما نیز متوجه شده اید که لوله های کولر گازی شما دچار برفک و یخ زدگی شده اند؟ نگران نباشید؛ زیرا کارشناسان با تجربه مرکز تعمیر کولر گازی ایساتیس در رشت، همواره آماده هستند تا در زمینه رفع این مشکل به شما کمک کنند. در بسیاری از مواقع، کثیف بودن فیلتر دستگاه و کاهش میزان شارژ آن، از جمله اصلی ترین علل بروز برفک در لوله ها به شمار می روند. در چنین شرایطی، حتی ممکن است نشتی آب را نیز از کولر خود مشاهده نمایید. بنابراین برای رفع آن، در اولین فرصت با تکنسین های نمایندگی کولر گازی ایساتیس در رشت تماس گرفته و نسبت به تعمیر کولر گازی خود اقدام کنید.

لرزش و سر و صدای کولر گازی در هنگام کار

بدون شک هیچ کس دوست ندارد هنگامی که در خانه خود به استراحت و انجام کارهای روزانه مشغول است، صدای لرزش دستگاه را بشنود. این موضوع یکی از اصلی ترین علت نارضایتی مشتریان و تماس آن ها با مرکز تعمیر کولر گازی ایساتیس در رشت به شمار می رود. عوامل بسیار زیادی وجود دارند که باعث ایجاد چنین مشکلی شده اند. به عنوان مثال ممکن است پایه های کمپرسور شل شده باشد و یا در قسمت یونیت داخلی و یونیت خارجی دستگاه، مشکلی به وجود آمده باشد. خوشبختانه کارشناسان نمایندگی کولر گازی ایساتیس در رشت، با دانش و تجربه ای که در طول سال های بسیار کسب کرده اند، به شما در برطرف نمودن چنین مشکلی کمک خواهند نمود.

برای تعمیر کولر گازی در رشت با ما در ارتباط باشید.

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297