نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت

نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت

ماشین لباسشویی شما خراب است و نمی‌دانید چه کاری انجام دهید. فوراً با نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت تماس بگیرید. تکنسین‌های متخصص تعمیر لباسشویی ال جی در رشت به شما کمک می‌کنند تا مشکلات دستگاه خود را در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف کنید. در این مقاله ایرادات رایج در ضروری‌ترین وسیله‌ای که اکثریت افراد استفاده می‌کنند؛ ماشین لباسشویی ال جی را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد. ما به متداول‌ترین سؤالات در مورد تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در رشت پاسخ خواهیم داد. به لطف راهنمایی‌های کارشناسان تعمیر نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت می‌توانید کارکرد صحیح دستگاه خود را احیاء نمایید و مانند روز اول از عملکرد عالی آن لذت ببرید.
\”اگر با نشانه‌های خرابی ماشین لباسشویی ال جی مواجه شدید، مؤثرترین و ایمن‌ترین راه حل همیشه تماس با نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت است\”

نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت

تعمیر مشکل چرخش دیگ لباسشویی در نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت

آیا ماشین لباسشویی نمی‌چرخد؟ شاید دستگاه شما در حال چرخش با یک بار لباس خیلی کم یا خیلی زیاد است. تقریباً همه ماشین‌های لباسشویی مدرن دارای سنسور‌های تعادل هستند که بار کم یا زیاد را به عنوان خطر بالقوه لرزش یا تکان بیش از حد تفسیر می‌کنند که باعث آسیب به دستگاه و اجزای آن می‌شود. در این شرایط بهتر است، بار لباسشویی را تخلیه نموده و متناسب با ظرفیت دستگاه، بارگیری کنید. اگر چنین اقدامی را انجام دادید و هنوز با مشکل عدم چرخش درام روبرو هستید، فوراً با نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت تماس بگیرید.

ماشین لباسشویی ال جی، آب را تخلیه نمی‌کند

اگر ماشین لباسشویی شما، آب را تخلیه نکند، چرخه چرخش هرگز انجام نخواهد شد. اگر هنوز آب در سبد وجود دارد، مطمئن شوید که هیچ جسم خارجی در فیلتر گیر نگرده باشد. هنگام باز کردن فیلتر با بار کامل مراقب باشید زیرا ممکن است باعث نشت آب شود. اگر با وجود تمیز بودن فیلتر، مشکل همچنان ادامه داشت، بهتر است با نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت تماس بگیرید. یکی دیگر از دلایل چرخش ناکافی یا بدون چرخش می‌تواند به علت فرسودگی زغال موتور باشد که باید توسط تکنسین آشنا به تعمیر لباسشویی ال جی در رشت تعویض شود.
تعمیر مشکل آب‌گیری نکردن لباسشویی در نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت
ماشین لباسشویی شما مخزن آب را پر نمی‌کند؟ بررسی کنید که شیر آب باز باشد و هیچ گونه پیچ خوردگی در شیلنگ ورودی وجود نداشته باشد. اگر همه چیز درست باشد ممکن است ایراد از شیر برقی، برد یا مشکل سوئیچ فشار باشد. در این شرایط لازم است که حتماً با نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت تماس بگیرید و از تکنسین‌های مجرب و کارآزموده این مرکز بخواهید تا مشکل دستگاه شما را برطرف کنند.

علت چشمک زدن چراغ ماشین لباسشویی ال جی (نمایش کد خطا)

هر گونه علامت اختصاری یا چراغ روشن یا چشمک زن، روشی است که در آن دستگاه خطا را اعلام می‌کند یا علامت نقص را نشان می‌دهد. این ویژگی در هر برند و مدلی متفاوت و خاص است. بسیاری از بی‌نظمی‌ها در دفترچه دستورالعمل مشخص شده است و برخی دیگر با کمک برند مورد نظر شناخته می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره معنا و مفهوم چراغ چشمک زن ماشین لباسشویی، بهتر است با تعمیرکارن آشنا به تعمیر لباسشویی ال جی در رشت تماس بگیرید.

ماشین لباسشویی گرم نمی‌شود یا خوب شستشو نمی‌دهد؟

اگر متوجه شدید که لباس‌ها آنطور که می‌خواهید تمیز نمی‌شوند و دستگاه آب را گرم نمی‌کند، با نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت تماس بگیرید: اجزایی مانند مقاومت، پراب دما یا کارت باید بررسی شوند. این کار فقط از عهده یک فرد متخصص و آشنا به تعمیر لباسشویی در رشت بر می‌آید.
علت توقف برنامه شستشو و رفع آن در نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت
لحظه‌ای که در آن برنامه شست و شو متوقف می‌شود از اهمیت اساسی برخوردار است، در ابتدا ممکن است مشکلاتی در بار آب، سوئیچ فشار یا موتور وجود داشته باشد. حال، اگر در حین شستشو مشکل گرمایشی رخ داد یا اینکه در نهایت مشکل تخلیه و غیره وجود داشت، دلایل می‌تواند زیاد باشد و از طریق کد‌های خطا گزارش شود و فقط یک تکنسین متخصص تعمیر لباسشویی ال جی در رشت می‌تواند دستگاه شما را آنالیز کرده و نقص واقعی را پیدا کند.

آیا ماشین لباسشویی شما پر سر و صدا است؟

به طور کلی ۳ دلیل برای این نقص وجود دارد:
اجسام خارجی در سبد: ممکن است سکه‌ها و سایر اجسام خارجی از مهر و موم عبور کرده و به زیر سبد ختم شود. برداشتن این اجسام بسیار پیچیده است و نیاز به مداخله یک تکنسین حرفه‌ای دارد.
یاتاقان‌ها: در بیشتر موارد این عیب ناشی از سایش طبیعی یاتاقان‌ها در طول سال ها است. اگر با گذاشتن دست روی سبد و چرخاندن با فشار معین به سمت پایین، صدای فلزی شنیدید یا احساس خراشیدگی کردید، تشخیص گیر کرده اشیای خارجی، تأیید می‌شود. در اکثر ماشین‌های لباسشویی مدرن، بلبرینگ‌ها قابل تعویض نیستند، برای اطلاعات بیشتر با بخش پشتیبانی نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت تماس بگیرید.
اجسام خارجی در پمپ تخلیه: فیلتر را بررسی کنید.

تعمیر لباسشویی ال جی در رشت

آب از ماشین لباسشویی نشت می‌کند؟

نشت آب یک مشکل بزرگ است و راه برای درک علت موضوع، این است که بررسی کنید نشت از کجا می‌آید.
نشت از جلو: بررسی کنید که محفظه مواد شوینده یا واشر آسیبی ندیده باشد.
نشتی از پایین: ممکن است به دلیل وجود اجسام خارجی در فیلتر، سوراخ در واشر، مواد شوینده اضافی (بسیاری از ماشین‌های لباسشویی دارای لوله‌های هواکش زیر آن هستند) یا شیلنگ‌های آسیب دیده باشد.
نشت آب شوخی نیست، برای راه حل ایمن و دائمی با پشتیبانی نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت تماس بگیرید. تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصص تعمیر لباسشویی ال جی در رشت به خوبی قادر هستند که این مشکل را برای شما برطرف کنند.

آیا ماشین لباسشویی ال جی شما بیش از حد حرکت می‌کند؟

این ممکن است به دلیل نصب نادرست ماشین لباسشویی باشد: مطمئن شوید که ماشین از طریق پایه‌های مخصوص به خوبی تراز شده است یا اگر ماشین لباسشویی نو است، بلوک‌های درام استاپ برداشته شده باشند.
اگر دستگاه قدیمی باشد، علت آن می‌تواند ناشی از سایش کمک فنر‌ها یا فنر‌های پشتیبانی وان باشد.

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297