تعمیر ظرفشویی در رشت

تعمیر ظرفشویی در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

تعمیر ظرفشویی در رشت

اگر در آشپزخانه خود از ماشین ظرفشویی استفاده می کنید، حتما از اهمیت این ماشین آگاهید. به لطف این ماشین ها، بار کار سخت و پر زحمت شستن ظروف از روی دوش افراد خانه دار برداشته شده است. اولین بار در سال 1949 اولین ظرفشویی خانگی بر اساس طرحی که سالها قبل خانم جوزف کاکرن ارائه کرده بود، روانه بازارهای لوازم منزل شد. از آن زمان تا کنون، ماشین ظرفشویی همواره یکی از پرتقاضا ترین لوازم منزل در سطح جهان بوده است. این وسیله منزل، مانند هر وسیله برقی دیگری گاها دچار ایراداتی می شود و نیاز به تعمیر پیدا می کند. در این مطلب قصد داریم در خصوص این ایرادات و راهکار تعمیر ظرفشویی در رشت نکاتی را بیان کنیم. اگر به دنبال حضور فوری تکنسین برای تعمیر ماشین ظرفشویی در محل هستید، مرکز تعمیرات تخصصی رشت امداد، با شماره های 01333262634 یا 01333262639 آماده برطرف کردن مشکل دستگاه شماست. در ادامه در خصوص برخی ایراداتی که منجر به خرابی ظرفشویی می شود، توضیحاتی را ارئه خواهیم کرد.

تعمیر ظرفشویی در رشت

ایرادات مهم ماشین ظرفشویی

اگر قصد تماس با تعمیرکار مجاز دستگاه خود را دارید، بهتر است تا ایراد دستگاه را به درستی برای او توضیخ دهید تا مطمئن شوید او قطعه مورد نیاز برای تعمیر ظرفشویی شما را به همراه دارد. در ادامه با برخی از ایرادات مهمی که منجر به تماس مصرف کنندگان با رشت امداد، برای تعمیر ظرفشویی در رشت شده است را با هم می خوانیم.

  • سر و صدای زیاد در ماشین ظرفشویی
  • تخلیه نکردن ماشین ظرفشویی
  • آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی
  • چکه کردن آب از ماشین ظرفشویی
  • ماشین ظرفشویی روشن نمی شود
  • قفل در ماشین ظرفشویی شده خراب است
  • شسته نشدن درست ظرفها در ماشین ظرفشویی
  • توزیع نشدن مواد شوینده
  • خشک نشدن ظرف ها در دستگاه

برای رفع این موارد، لازم است تکنسین متخصص دستگاه، ظرفشویی را بررسی نموده و پس از عیب یابی ظرفشویی شما، با استفاده از قطعات یدک فابریک دستگاه کار تعمیرات آن را انجام دهد.

برای تعمیر ظرفشویی در رشت، با شماره های بالای صفحه تماس بگیرید. در ادامه ایرادهای بالا را با دقت بیش تری بررسی می کنیم.

سر و صدای زیاد و تعمیر ظرفشویی در رشت

انجام چرخه شستشو در ظرفشویی بدون صدا نیست و بیش تر این دستگاهها صدای اندکی را تولید می کنند. اما اگر متوجه شده‌اید که صدای جدیدی به صدای معمول دستگاه شما اضافه شده است، ممکن است فن دستگاه آسیب دیده باشد و نیاز به جایگزینی فن باشد، اگر یک‌ صدای بلند را می‌شنوید، ممکن است موتور دستگاه آسیب دیده باشد و اگر یک صدای خاص را به صورت مکرر می شنوید، این احتمال وجود دارد که بازوهای آب پاش دستگاه آسیب دیده باشند. ایراد در بلبرینگ، کاسه نمد، پمپ تخلیه و … نیز، مواردیست که می تواند منجر به سر و صدای دستگاه شود و باید توسط تکنسین متخصص مورد بررسی قرار گیرد. پیش از بررسی این موارد لازم است از قرار گیری صحیح ظروف در ماشین ظرفشویی مطمئن شوید. در صورتی که ظروف به درستی در جای خود قرار نگرفته باشند، ممکن است شاهد برخورد آن ها به هم در دستگاه و سر و صدای ظروف باشید. در این صورت نیازی به تعمیر ظرفشویی در رشت ندارید و با چینش صحیح ظروف می توانید مشکل پیش آمده را رفع نمایید.

رفع ایراد نشت آب و تعمیر ظرفشویی در رشت

یکی دیگر از مشکلات مهم و اساسی که باعث تماس مشتریان با رشت امداد برای تعمیر ظرفشویی در رشت می شود، چکه کردن آب از دستگاه است. چکه کردن آب از ماشین ظرفشویی ایراد مهمی است که اگر رفع نشود، به مرور زمان باعث آسیب دیدن سایر لوازم منزل و قسمت هایی از آشپزخانه نیز می شود. محفظه پمپ ماشین ظرفشویی، نوعی واشر لاستیکی دارد که نقش آب بندی پمپ را در قسمت زیرین آن که به کف متصل است، ایفا می کند. به مرور زمان و بر اثر تماس با شوینده ها این واشر فرسوده شده و آب از آن ناحیه به بیرون نشت می کند. بخش های شستشو و تخلیه پمپ همچنین آب بندی خودشان را دارند و همان طور که گفته شد در اثر مرور زمان و فرسودگی، ممکن است نشت آب ایجاد شود. مقدار نشت آب از این نواحی معمولا آن قدر کم است که تا زمانی که پنل زیرین ماشین ظرفشویی را بر ندارید، جلب توجه نمی کند. ایراد در واشر درب ظرفشویی، مشکل در شیر ورودی و خروجی آب و … نیز موارد دیگریست که تعمیر کار موظف است در هنگام نشت آب از ظرفشویی بررسی کند و در صورت پیدا کردن ایراد این موارد را نیز برطرف سازد. برای تعمیر ظرفشویی در رشت، با شماره های 01333262634 یا 01333262639 تماس بگیرید.

روشن نشدن ماشین ظرفشویی

روشن نشدن ماشین ظرفشویی ایراد دیگریست که بسیاری از کاربران را مجاب به تماس با تعمیر کار برای تعمیر ظرفشویی در رشت می کند. برای رفع این ایراد پیش از هر چیز، باید از سلامت پریز برق و دو شاخه دستگاه مطمئن شوید. پس از آن باید بدانید از سلامت چفت در ظرفشویی اطمینان حاصل نمایید. کلید چفت درب، باعث می شود تا برق رسانی به کنترل های ماشین ظرفشویی انجام شود. اگر در نتواند به درستی بسته شود و در نتیجه کلید چفت در را فعال نکند، و یا اگر کلیدها خود خراب باشند و به کنترل ها برق نرسانند، در نتیجه ماشین ظرفشویی روشن نخواهد شد. تایمر کنترل الکترونیکی، رله استارت، برد الکترونیکی، فیوز حرارتی و … نیز دیگر مواردی هستند که در صورت ایراد داشتن، می توانند از شروع به کار ظرفشویی جلوگیری کنند.

تمیز نشدن ظرف ها در ماشین ظرفشویی

شاید اخیرا برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا ماشین ظرفشویی، ظرف ها را به درستی تمیز نمی کند. ایرادی که گاها به سادگی قابل رفع است و در برخی موارد باید از تکنسین متخصص برای تعمیر ظرفشویی در رشت کمک بگیرید. ایراد در محفظه تخلیه، مشکل در بازوی اسپری کننده، بد چیده شدن ظروف، ایراد در آب ورود به ظرفشویی و … مواردیست که با بررسی آن ها می توان به پاسخ سوال بالا دست پیدا کرد.

نمایندگی تعمیر ظرفشویی در رشت

تعمیر ظرفشویی در رشت امداد

اگر با ماشین ظرفشویی خود به مشکل خوردید، می توانید برای تعمیر ظرفشویی خود، به رشت امداد که نامی آشنا و شناخته شده در عرصه تعمیر لوازم منزل است اعتماد کنید. تکنسین های رشت امداد با حداقل هشت سال سابقه تعمیرات ظرفشویی موفق در شهر رشت، جز بهترین های این عرصه محسوب شده و با تضمین خدمات خود، خیال مشتریان را بابت کیفیت کار آسوده نموده اند. استفاده از قطعات فابریک یدک، انجام تعمیرات در کوتاه ترین زمان و با نرخ های مصوب اتحادیه، از دیگر مزایای تعمیر ظرفشویی در رشت امداد است. برای این منظور کافیست با مرکز تعمیرات تخصصی رشت امداد با شماره های 01333262634 یا 01333262639 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297