نمایندگی کولر گازی زانتی در رشت

بنر گوشی تعمیر کولر گازی در رشت

نمایندگی کولر گازی زانتی در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

نمایندگی کولر گازی زانتی در رشت

اگر بخواهیم به یکی از بهترین برندهای کولر گازی در بازار اشاره کنیم، بدون شک از کولر زانتی نام خواهیم برد. این دستگاه بی نظیر و قدرتمند، نه تنها تهویه هوای بسیار خوبی دارد، بلکه جلوه زیبایی نیز برای خانه و زندگی ما به ارمغان می آورد. فراموش نکنید که اگر کوچک ترین خطا و مشکلی برای کولر شما به وجود آمد، می توانید آن را در سریع ترین زمان ممکن در نمایندگی کولر گازی زانتی در رشت برطرف نمایید. ما در ادامه به شما خواهیم گفت که متداول ترین نوع این خطاها کدامند؟

خاموش شدن ناگهانی کولر گازی زانتی

تصویر کنید که یک روز گرم تابستان، به همراه خانواده خود در حال تماشای تلویزیون و یا استراحت هستید که کولر گازی شما خود به خود خاموش می شود. شما می توانید برای بررسی دقیق علت این موضوع، با مرکز تعمیر کولر گازی زانتی در رشت تماس بگیرید. کارشناسان این مرکز، با دقت کولر شما را بررسی نموده و اشکال آن را پیدا خواهند کرد. ممکن است برق تغذیه کولر با مشکل مواجه شده باشد و یا فیلتر هوای آن کثیف شده باشد. البته داغ شدن بیش از اندازه کمپرسور، کندانسور و یونیت داخلی کولر گازی نیز می توانند باعث به وجود آمدن چنین مشکلی گردند. در هر صورت، شما باید به تجربه و تخصص تکنسین های نمایندگی کولر گازی زانتی در رشت اعتماد نموده و تعمیر دستگاه خود را به آن ها بسپارید.

نمایندگی کولر گازی زانتی در رشت

رفع مشکل نشتی آب از کولر در نمایندگی کولر گازی زانتی در رشت

خوشبختانه تعمیر کولر گازی زانتی در رشت به سبب نشتی آب، توسط متخصصان ماهر و با تجربه انجام می شود. آن ها احتمالاً به شما خواهند گفت که لوله های کولر گازی شما مسدود شده و یا تا خورده اند. علاوه بر این، محل تخلیه آب کولر را نیز بررسی نموده و مطمئن می شوند که در مسیر آن هیچ نوع گرفتگی و انسدادی وجود نداشته باشد. در نهایت فیلتر آن را مشاهده نموده و آن را تمیز می نمایند. البته اگر فیلتر قابل تمیز کردن نباشد، بهتر است که آن را با یک نمونه نو عوض کنید. با خدماتی که از سوی نمایندگی کولر گازی زانتی در رشت دریافت می کنید، می توانید به راحتی مشکل نشتی آب کولر خود را برطرف کنید.

چرا کولر گازی باد گرم می زند؟

گاهی اوقات برخی از کاربران با مرکز تعمیر کولر گازی زانتی در رشت تماس می گیرند و از مشکل باد گرم آن شکایت می کنند. در بسیاری از مواقع، باد گرمی که از کولر خارج می شود به سبب کثیف بودن فیلتر هوای آن است. البته تنظیمات نادرست ترموستات را نیز نباید در این زمینه نادیده بگیرید. چرا که ترموستات، مسئول اصلی تنظیم درجه حرارت کولر بر اساس نیاز محیط است و هر نوع خرابی در این قطعه، باعث ایجاد باد گرم و آزار دهنده از کولر گازی می شود. شما می توانید تعمیرات و یا تعویض قطعات کولر گازی خود را به تکنسین های نمایندگی کولر گازی زانتی در رشت بسپارید و آسوده خاطر باشید.

تعمیر کولر گازی زانتی در رشت

علت بوی ناخوشایند کولر گازی زانتی چیست؟

آیا شما نیز به تازگی از کولر گازی خود، بوی ناخوشایندی احساس می کنید؟ این بو می تواند بسیار آزار دهنده باشد و لذت هوای خنک و دلپذیر آن را از بین ببرد. خوشبختانه تعمیر کولر گازی زانتی در رشت، به علت بوی نامطبوع و ناخوشایند، کاری بسیار آسان است و در کمترین زمان ممکن انجام می شود. گاهی اوقات چاره کار شما، فقط تعویض فیلتر هواست. البته اگر شما بتوانید هر 2 ماه یکبار کولر خود را، توسط کارشناسان نمایندگی کولر گازی زانتی در رشت سرویس نمایید، دیگر شاهد بوی ناخوشایند کولر خود نخواهید بود. برای تعمیر کولر گازی در رشت با ما در ارتباط باشید.

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297