تعمیرات مایکروفر بوش در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

تعمیرات مایکروفر بوش در رشت

مایکروفر یکی از مهم ترین و کاربردی ترین وسیله در بین لوازم و و سایل خانه و آشپزخانه می باشد. در سال های اخیر به سبب کاربرد های بسیار و مطلوب مایکروفر، این دستگاه به عضو جدایی ناپذیر خانه ها و آشپزخانه تبدیل شد. برند بوش یکی از معروف ترین برند های تولید کننده لوازم برقی و دیجیتال برای خانه و آشپزخانه می باشد. این برند به سبب تولید لوازم خانگی با عمر طولانی و همچنین کیفیت بالا، بسیار معروف و محبوب می باشد.

مایکروفر بوش نیز یکی از لوازم تولیدی در این برند می باشد که از کیفیت خوبی بر خوردار است اما بدیهی است که این مایکروفر نیز همانند دیگر لوازم برقی ممکن است دچار نقص و آسیب هایی شود. کاربران مایکروفر بوش در صورت روبه رو شدن با نقص و یا ایرادی در این دستگاه قادر هستند از متخصصان و تکنسین های با تجربه برای تعمیر مایکروفر در رشت کمک بگیرند. لازم به ذکر است که نمایندگی مایکروفر بوش در رشت تحت نظر متخصصان و کارشناسان خبره ای انجام می شود. جهت ارتباط با این متخصصان و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

013-33262634

013-33262639

نمایندگی مایکروفر بوش در رشت

خرابی ها و نقص های مایکروفر بوش:

همان طور که پیش از این نیز ذکر شد، مایکروفر بوش ممکن است به دلایل مختلفی از جمله استفاده طولانی مدت و ایراد یا اشتباه در استفاده از آن دچار نقص شود. پیشنهاد می شود کاربران و خریداران این دستگاه، در زمان مواجه شدن با ایراد یا نقص در دستگاه خود اقدام به تعمیر آن کنند. به این منظور افراد می توانند از متخصصان و تکنسین های تعمیر لوازم خانگی کمک بگیرند. تعمیر مایکروفر بوش در رشت توسط متخصصان و کارشناسان با تجربه ای انجام می شود.

در نسل جدید مایکروفر های تولیدی صفحات دیجیتال و الکتریکی وجود دارد که ایراد ها و نقص ها به صورت ارور بر روی این صفحات نمایش داده می شوند، مایکروفر برند بوش نیز دارای صفحه دیجیتال می باشد. متخصصان و تکنسین ها قادر هستند ایراد مایکروفر را از روی کد خطای نمایش داده شده بر روی آن تشخیص داده و اقدام به تعمیر دستگاه شما کنند. کد خطا و ارور های مایکروفر بوش به شرح زیر می باشد.

کد خطا یا ارور  H95 در مایکروفر بوش:

این ارور زمانی بر روی صفحه دیجیتال مایکروفر شما نمایان خواهد شد که شما درب مایکروفر را به خوبی نبسته باشید. برای رفع و بر طرف شدن این ارور لازم است درب دستگاه را یک بار  باز کرده و مجددا ببندید. اگر پس از انجام این کار ایراد دستگاه شما رفع نشد ممکن است ایراد و یا نقصی در میکروسوئیچ های درب دستگاه وجود داشته باشد. بنابراین لازم است که میکروسوئیچ های درب دستگاه را با دقت مورد بررسی قرار دهید. نمایندگی مایکروفر بوش در رشت زیر نظر متخصصان با تجربه ای انجام می شود.

تعمیرات مایکروفر بوش در رشت در صورت بروز کد خطا یا ارور E723

تعمیرات مایکروفر بوش در رشت در صورت بروز کد خطا یا ارور E723:

این ارور نیز همانند ارور پیشین بیانگر ایراد در بسته شدن درب مایکروفر است بنابراین برای برطرف شدن این ارور از بسته بودن درب دستگاه اطمینان حاصل فرمایید. همچنین اگر ایراد از بسته بودن درب دستگاه نبود لازم است میکروسوئیچ های درب را به صورت دقیق برسی کنید.

کد خطا یا ارور E-3  در :

این ارور بیانگر این امر است که ایرادی در باز شدن درب مایکروفر بوش وجود دارد. برای رفع و بر طرف شدن این ایراد لازم است که دستگاه را به مدت 30 ثانیه الی یک دقیقه از برق بکشید و سپس دوباره وصل کنید. اگر پس از انجام این عمل مشکل رفع نشد لازم است از متخصصان تعمیر لوازم برقی کمک بگیرید. نمایندگی مایکروفر بوش در رشت زیر نظر متخصصان انجام می شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

013-33262634

013-33262639

کد خطا یا ارور Er1  در مایکروفر بوش

کد خطا یا ارور Er1  در مایکروفر بوش:

این ارور زمانی بر روی صفحه دیجیتال دستگاه شما نمایش داده می شود که ایراد و نقصی در حسگر دما دستگاه به وجود آمده باشد. برای رفع این ارور لازم است سیم ها و کابل های سنسور دما را مورد بررسی قرار دهید و اگر متوجه شدید ایرادی در اتصالات وجود ندارد، لازم است که سنسور دما تعمیر و یا تعویض شود. همچنین این امکان وجود دارد که ایراد در ماژول کنترل دستگاه باشد. بنابراین ماژول کنترل را نیز چک نمایید.

کد خطا یا ارور Er2  در مایکروفر بوش:

این ارور به دلیل ایراد و نقص در برق ورودی به دستگاه ایجاد می شود. برای رفع این ارور لازم است که سیستم برق رسانی را مورد بررسی قرار دهید. همچنین این امکان وجود دارد که این ارور به علت نقص در مدار اتصال برق ورودی و یا برد الکترونیک مایکروفر بوش باشد. برای رفع این ارور جریانات درون منبع تغذیه و برد الکترونیک دستگاه را بررسی کنید. شما می توانید برای تعمیر مایکروفر خود از تیم نمایندگی مایکروفر بوش در رشت کمک بگیرید.

کد خطا یا ارور Er3  در مایکروفر بوش:

این ارور بیانگر این است که گرمای درون دستگاه شما به شدت بالا است. زیاد بودن گرمای درون دستگاه سبب ایجاد شدن زیان و آسیب های بسیاری می باشد. برای رفع این ارور دستگاه را خاموش کرده و به آن اجازه خنک شدن دهید، سپس مجددا از آن استفاده کنید.

تعمیر مایکروفر بوش در رشت

کد خطا یا ارور Er6  در مایکروفر بوش:

این ارور زمانی نمایان می شود که ایرادی در بسته شدن و قفل شدن درب مایکروفر شما وجود داشته باشد. برای رفع آن لازم است درب دستگاه را بررسی کرده و در صورت نیاز آن را تعمیر کنید.

کد خطا یا ارور Er8  در مایکروفر بوش:

این ارور به معنای وجود ایراد و نقص در برد الکتریکی دستگاه می باشد. برای تعمیر این نقص می توانید از تیم نمایندگی مایکروفر بوش در رشت کمک بگیرید.

کد خطا یا ارور E005  در مایکروفر بوش:

این ارور نشانگر این موضوع است که ایرادی در رله محافظتی دستگاه شما وجود دارد. به این صورت که رله محافظتی دستگاه روشن نمی شود. برای رفع این ایراد لازم است که دستگاه را یک بار خاموش روشن کنید. اگر پس از این عمل ایراد برطرف نشد لازم است از متخصصان کمک بگیرید. نمایندگی مایکروفر بوش در رشت توسط کارشناسان با تجربه ای انجام می شود.

تعمیر مایکروفر بوش با کد خطا یا ارور E115  در مایکروفر بوش

تعمیر مایکروفر بوش با کد خطا یا ارور E115  در مایکروفر بوش:

این ارور نشانگر این موضوع می باشد که دستگاه شما به شدت داغ شده است. برای رفع این مشکل لازم است دستگاه را خاموش روشن کنید و اجازه دهید دستگاه خنک شود.

جمع بندی:

همانطور که ذکر شد مایکروفر ها دارای نقش های اساسی و بسیاری در کار های مربوط به آشپزی و به طور کلی پخت غذا می باشند. لازم است که دارندگان این دستگاه ها در صورت مشاهده ایراد و نقص در مایکروفر خود سریعا اقدام به تعمیر این دستگاه کنند، زیرا در غیر این صورت ممکن است ضرر های بیشتری به بار آید. با این که مایکروفر بوش دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد اما این امکان نیز وجود دارد که این دستگاه نیز دچار ایراد و یا نقص شود. در این صورت لازم است که کاربران از متخصصان و تکنسین ها کمک بگیرند. متخصصان با تشخیص ایراد و علت آن اقدام به تعمیر مایکروفر شما خواهند کرد.

شما می توانید برای تعمیر مایکروفر خود از تیم نمایندگی مایکروفر بوش در رشت کمک بگیرید. جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

013-33262634

013-33262639

2 نظر در “تعمیرات مایکروفر بوش در رشت | شعبه اصلی 33262634-013”

  1. مریم گل محمدی

    خسته نباشید ببخشید ماکروفر بوش که جرقه میزنه تعمیر میکنید؟

    1. سلام وقتتون بخیر باشه بله برای تعمیر مایکروفر در رشت ما بهترین تکنسین های شهر رو داریم و در اسرا وقت تکنسین خدمتتون میرن برای حل مشکل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297