نمایندگی ظرفشویی ال جی در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

نمایندگی ظرفشویی ال جی در رشت

ال جی از نام‌های شناخته‌شده در میان ایرانیان به هنگام تهیه انواع لوازم‌خانگی به‌خصوص ماشین ظرف‌شویی است. ظرف‌شویی‌های ال جی در انواع مدل‌ها با قابلیت‌ها و آیتم‌های گوناگون متناسب با نیاز و انتخاب سایر خانواده‌ها طراحی و تولید می‌شوند. این محصولات اغلب باکیفیت و طول عمر بالایی ساخته می‌شوند و به‌واسطه نمایندگی ظرفشویی ال جی در رشت و سایر شهرها خدمات تعمیر و تعویض قطعات مناسبی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. چنین شرایطی باعث می‌شود تا افراد بتوانند با رضایت خاطر و اطمینان بالا این محصول را متناسب با نیاز خود خریداری نمایند. شما می‌توانید در کنار این دستگاه، توصیه‌ها و نکات متعددی را در جهت استفاده مناسب و حتی تعمیر ظرف‌شویی ال جی در رشت یا سایر شهرها دریافت نمایید. این اطلاعات در به‌کارگیری هوشمندانه این ماشین ظرف‌شویی و افزایش طول عمر آن تأثیر بسزایی خواهند داشت. در ادامه این متن دسته‌ای از این اطلاعات را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

تعمیر ظرف‌شویی ال جی در رشت با کدهای خطا

از جمله ویژگی‌های جذاب و کارآمد در انواع مدل‌های ظرف‌شویی ال جی، نمایش کدهای خطا و یا ارورهایی در جهت اطلاع‌رسانی نقص فنی یا مشکل موجود در دستگاه است. تعبیر و معنی کدهای خطا به افراد نشان می‌دهد که چه مشکلی در محصول وجود دارد و لازم است چه اقداماتی در جهت تعمیر ظرف‌شویی ال جی در رشت یا سایر شهرهای ایران انجام داد. برای رفع این ارور ها شما این امکان را خواهید داشت برای تعمیر ظرفشویی در رشت در چنین مواردی با کمک‌گرفتن از تکنسین‌های حرفه‌ای در نمایندگی ظرفشویی ال جی در رشت تماس حاصل فرمایید. شماره های تماس: 013-33262634 و 013-33262639

در زیر به نمونه‌ای از کدهای خطا در ظرف‌شویی ال جی و اقدامات مناسب در جهت حل آنها اشاره خواهیم نمود.

  • کد خطای 1E

شما بایستی به‌وسیله اتصال دستگاه به یک منبع آب، آب موردنیاز آن برای شست‌وشو را تأمین نمایید. فشار و کیفیت آب ورودی به دستگاه می‌تواند بر روی عملکرد آن تأثیر بسزایی داشته باشد. مهم است که شما همواره وضعیت آب ورودی و اتصالاتی که آب را به درون محفظه دستگاه انتقال می‌دهند را مورد بررسی قرار دهید تا مشکلات را در همان بدو تشکیل از بین ببرید. حال اگر فشار آب ورودی به ماشین ظرف‌شویی ال جی کم باشد و یا تأمین آب به طور کامل قطع شود، کد خطای 1E روی صفحه نمایشگر دستگاه ظاهر خواهد شد. برای تعمیر ظرف‌شویی ال جی در رشت یا سایر شهرهای ایران تحت چنین شرایطی خوب است که توصیه‌های زیر را اعمال نمایید:

  • وضعیت منبع آب ورودی را بررسی کنید. مسائلی مانند قطعی آب یا بسته‌بودن شیر آب ممکن است باعث بروز چنین کد خطایی شده باشند.
  • دریچه پرکننده ماشین ظرف‌شویی را چک کنید. این دریچه آب را به محفظه داخلی دستگاه منتقل خواهد کرد. هرگونه گرفتگی و یا وجود مانع در این قسمت می‌تواند زمینه‌ساز نمایش کد خطای 1E روی صفحه نمایشگر دستگاه باشد.
  • اگر از مسیر ورود آب و منبع تأمین آب مطمئن هستید این بار نوبت آن است که سیم‌پیچ‌های دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. تعمیر ظرف‌شویی ال جی در رشت یا سایر شهرها تحت این وضعیت بایستی به دست افراد حرفه‌ای انجام شود.
  • وجود نقص فنی یا مشکل در کنترل‌کننده الکتریکی دستگاه نیز می‌تواند باعث نمایش کد خطای 1E شود.

اقدامات گفته شده به شما برای برطرف نمودن این ارور کمک خواهند کرد. شما این امکان را خواهید داشت برای تعمیر ظرفشویی در رشت در چنین مواردی با کمک‌گرفتن از تکنسین‌های حرفه‌ای در نمایندگی ظرفشویی ال جی در رشت تماس حاصل فرمایید. شماره های تماس: 013-33262634 و 013-33262639

  • کد خطای OE

جالب است بدانید که در ماشین ظرف‌شویی‌های ال جی تمامی فرایندها طبق بازه زمانی مشخصی پیش خواهند رفت. هرگونه مشکل در این زمان‌بندی می‌تواند نشان‌دهنده وجود نقص فنی یا مشکلی در دستگاه باشد. یکی از مشکلات رایج در این بخش که با کد خطای OE نمایش داده می‌شود، طولانی شدن زمان تخلیه آب دستگاه است. اگر آب اضافی دستگاه پس از به پایان رسیدن زمان شست‌وشو طی بازه زمانی مشخصی تخلیه نشود، به‌احتمال یکی از قطعات درگیر این فرایند دچار مشکل شده است. برای تعمیر ظرف‌شویی ال جی در رشت یا هر ناحیه دیگر هنگام نمایش این ارور لازم است که اقدامات زیر را مدنظر داشته باشید:

  • در ابتدای کار وضعیت پمپ تخلیه آب را از لحاظ وجود مانع یا گرفتگی مورد بررسی قرار دهید. اگر در تمیزکردن ظروف از خورده‌های غذا و موارد مشابه دقت کافی را اعمال نمی‌کنید، گرفتگی و انسداد در پمپ تخلیه طبیعی است.
  • دقت کنید که پمپ تخلیه مدار باز نشده باشد. این وضعیت بدین معنی است که عملکرد پمپ تخلیه کاملاً متوقف شده است.
  • بخش دیگری که بایستی انسداد و گرفتگی را در آن مورد بررسی قرار دهید، خروج چاهک تخلیه است. وجود مانع در این قسمت نیز می‌تواند باعث نمایش کد خطای OE روی دستگاه شما شود.
  • قسمت نهایی از مسیر تخلیه آب مربوط به لوله‌کشی‌های این بخش است. مانع و گرفتگی در لوله‌ها نیز می‌تواند فرایند تخلیه آب ماشین ظرف‌شویی را با مشکل مواجه سازد.
  • نقص فنی در کنترل‌کننده الکتریکی دستگاه نیز ممکن است زمینه‌ساز ایجاد مشکل در پروسه تخلیه آب و عملکرد پمپ تخلیه شود.

اگر باوجود تمامی این اقدامات همچنان کد خطای OE نمایش داده می‌شود، برای تعمیر ظرف‌شویی ال جی در رشت یا سایر نواحی بایستی برای تعویض پمپ تخلیه آب یا سرویس آن اقدام نمایید. این دسته از فعالیت‌ها را حتماً به تعمیرکاران حرفه‌ای بسپارید. برای رفع این ارور شما این امکان را خواهید داشت برای تعمیر ظرفشویی در رشت در چنین مواردی با کمک‌گرفتن از تکنسین‌های حرفه‌ای در نمایندگی ظرفشویی ال جی در رشت تماس حاصل فرمایید. شماره های تماس: 013-33262634 و 013-33262639

تعمیر ظرف‌شویی ال جی در رشت

  • نمایندگی ظرفشویی ال جی در رشت هنگام نمایش کد خطای E1

مشکلات مربوط به نشتی آب از ماشین ظرف‌شویی بسیار متداول و درعین‌حال دردسرساز هستند. تعمیر ظرف‌شویی ال جی در رشت یا شهر محل زندگی‌تان تحت چنین شرایطی بسیار مهم و ضروری است. کد خطای E1 شما را نسبت به این وضعیت هشیار خواهد کرد حال نوبت آن است شما با انجام اقدامات مناسب در جهت رفع آن عمل کنید. توصیه‌های زیر راهنمایی‌های لازم را در این موقعیت به شما ارائه خواهند داد.

  • دستگاه را از پریز برق جدا نمایید و به شکل چشمی تمامی نشتی‌ها و موقعیت‌های احتمالی نشتی را بررسی نمایید. مهم است که بتوانید منشأ اصلی نشتی آب را شناسایی نمایید.
  • در گام بعدی عملکرد و وضعیت سلامت چرخش شناور ماشین ظرف‌شویی را مورد بررسی قرار دهید. مشکل در شناور دستگاه باعث نمایش کد خطای E1 نیز خواهد شد.
  • سیم‌کشی‌های دستگاه نیز از بخش‌های دیگری هستند که بررسی آنها واجب است. تعمیر ظرف‌شویی ال جی در رشت یا هر منطقه دیگر، در صورت وجود نقص فنی در سیم‌کشی‌ها بسیار حساس خواهد بود.
  • در نهایت ممکن است وجود مشکل یا آسیبی در کنترل‌کننده‌های الکتریکی دستگاه باعث نمایش کد خطای E1 شده باشند. خرابی در این قسمت بسیار گسترده است و عیب‌یابی آن می‌تواند بسیار تخصصی باشد.

نشتی آب مستقیماً روی کیفیت شست‌وشو و ادامه فعالیت دستگاه تأثیر خواهد گذاشت ازاین‌رو تعمیر ظرف‌شویی ال جی در رشت یا سایر شهرهای ایران هنگام نمایش کد خطای E1 بسیار مهم است. شما این امکان را خواهید داشت برای تعمیر ظرفشویی در رشت در چنین مواردی با کمک‌گرفتن از تکنسین‌های حرفه‌ای در نمایندگی ظرفشویی ال جی در رشت تماس حاصل فرمایید. شماره های تماس: 013-33262634 و 013-33262639

جمع‌بندی

نمایندگی ظرفشویی ال جی در رشت و سایر شهرها به افراد کمک ویژه‌ای در خصوص حفظ عملکرد و سلامت دستگاه برای درازمدت کمک خواهد کرد. مهم است که شما بلافاصله پس از مشاهده انواع کدهای خطا و یا نشانه‌های ضعف و نقص در عملکرد دستگاه، نسبت به ریشه‌یابی و حل آن اقدام کنید. بدین شکل علاوه بر اینکه از بروز آسیب‌های جدی‌تر و گسترش نقص فنی جلوگیری می‌کنید؛ می‌توانید هزینه‌های جانبی خود را نیز به طور محسوسی کاهش دهید. در این مسیر حتماً از افراد حرفه‌ای برای تعمیر ظرف‌شویی ال جی در رشت یا سایر شهرهای ایران کمک بگیرید.

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297