نمایندگی کولر گازی ایر جنرال در رشت

بنر گوشی تعمیر کولر گازی در رشت

نمایندگی کولر گازی ایر جنرال در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

نمایندگی کولر گازی ایرجنرال در رشت

تابستان های دوران ما به حدی گرم است که تنها با یک کولر گازی قدرتمند می توانیم آن را به خوبی پشت سر بگذاریم. خوشبختانه این روزها برندهای قدرتمندی در زمینه طراحی و تولید آن به فعالیت مشغول هستند که یکی از بهترین آن ها، ایرجنرال است. ما امروز اینجا هستیم تا با شما از اشکالات و ایرادات متداولی که ممکن است برای این دستگاه به وجود آید سخن بگوییم. خوشبختانه رفع این خطاها، با کمک کارشناسان نمایندگی کولر گازی ایرجنرال در رشت امکان پذیر است.

خنک نکردن کولر گازی و رفع این خطا در نمایندگی کولر گازی ایرجنرال در رشت

همه ما اولین انتظاری که از کولر گازی داریم این است که هوای خنک را در محیط پخش نموده و گرمای شدید تابستان را از بین ببرد. اما گاهی اوقات کولر را روشن کرده و متوجه می شویم که اصلا خنک نمی کند. تعمیر کولر گازی ایرجنرال در رشت به سبب این مشکل، باید توسط متخصصان با تجربه و حرفه ای انجام پذیرد. البته شما می توانید دریچه کولر خود را مشاهده نموده و مطمئن شوید که دریچه آن بسته نیست. پس از آن باید کمپرسور و فن کولر گازی مورد بررسی قرار گیرد که این امر باید بر عهده تکنسین های نمایندگی کولر گازی ایرجنرال در رشت سپرده شود.

روشن نشدن کولر گازی ایرجنرال

یکی از مشکلات متداولی که باعث نگرانی کاربران و تماس آن ها با مرکز تعمیر کولر گازی ایرجنرال در رشت می شود، روشن نشدن کولر است. برای حل این مشکل ابتدا بررسی های اولیه صورت می پذیرد. باید از سالم بودن پریز برق، دو شاخه کولر و همچنین سیم کشی داخلی آن مطمئن شویم. اگر مشکل در این قسمت ها یافت نشد، ممکن است برای موتور کولر مشکلاتی به وجود آمده باشد. اما هر چه که هست، شما نباید به خود هیچ نگرانی راه بدهید؛ زیرا کارشناسان نمایندگی کولر گازی ایرجنرال در رشت، با تخصص و مهارت خود، همواره آماده هستند تا شما را در این زمینه یاری کنند.

یخ زدگی کولر گازی ایرجنرال

هر چند کولرهای گازی امکانات بی نظیری را برای ما به ارمغان آورده اند، اما گاهی اوقات با خطاها و اشکالاتی مواجه می شوند که برای ما ناشناخته است. یکی از این اشکالات، یخ زدگی کولر گازی است. خوشبختانه تعمیر کولر گازی ایرجنرال در رشت، به سبب وجود چنین خطایی، در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. در بسیاری از مواقع، علت اصلی به وجود آمدن چنین مسئله ای، خرابی فن کولر است. چرا که نمی تواند هوای سرد را به بیرون انتقال دهد. در نتیجه هوای سرد در یک قسمت جمع شده و موجب یخ زدگی کولر می گردد. تکنسین های نمایندگی کولر گازی ایرجنرال در رشت، به شما کمک می کنند تا فن را تعویض و یا تعمیر نمایید.

خاموش شدن کولر گازی ایرجنرال در حین کار

بدون شک تحمل گرمای شدید تابستان، تنها با کمک یک کولر گازی قدرتمند امکان پذیر است. اما شاید برای شما نیز این مشکل به وجود آمده باشد که کولر گازی، در هنگام کار به ناگهان خاموش شود. این موضوع نگرانی های زیادی را برای افراد به وجود آورده و موجب تماس آن ها با مرکز تعمیر کولر گازی ایرجنرال در رشت می شود. همکاران ما در این مجموعه به شما راهنمایی های لازم را ارائه خواهند نمود، پس نیازی به ترس و نگرانی نیست. معمولاً خراب شدن ترموستات که مسئول اصلی تنظیم دمای محیط است، چنین مشکلی را به وجود می آورد. در واقع زمانی که ترموستات خراب شود، نمی تواند دمای هوا را تشخیص داده و دستور به خاموشی کولر می دهد. البته خراب شدن برد کولر را نیز به اشکالاتی که ذکر کردیم اضافه کنید. رفع تمامی این مشکلات، در حیطه دانش و تخصص کارشناسان نمایندگی کولر گازی ایرجنرال در رشت است.

برای تعمیر کولر گازی در رشت با ما در ارتباط باشید.

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297