نمایندگی کولر گازی جنرال در رشت

بنر گوشی تعمیر کولر گازی در رشت

نمایندگی کولر گازی جنرال در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

نمایندگی کولر گازی جنرال در رشت

این روزها گرمای هوا در برخی از شهرهای کشورمان به قدری زیاد شده است، که تنها می توان آن را توسط یک کولر گازی قدرتمند و پیشرفته تحمل کرد. به راستی که کولرها نعمت بزرگی در زندگی ما هستند، زیرا توسط آن ها می توانیم روزهای گرم و طولانی تابستان را به خوبی سپری کنیم. یکی از برندهای قدیمی و قدرتمند این محصولات در بازار، کولر گازی جنرال است. ما امروز قصد داریم برخی از متداول ترین خطاهای این کولر را برای شما عزیزان بیان کنیم و به شما بگوییم برای رفع این خطاها، می توانید روی کمک کارشناسان نمایندگی کولر گازی جنرال در رشت حساب کنید.

کولر گازی جنرال کار نمی کند

هیچ چیز بدتر از آن نیست که در یک بعد از ظهر گرم و طاقت فرسای تابستانی، کولر گازی خود را روشن نموده و متوجه شوید که کار نمی کند. به شما پیشنهاد می کنیم برای رفع چنین مشکلی، از تکنسین های مرکز تعمیر کولر گازی جنرال در رشت کمک بگیرید. آن ها در ابتدا پریز برق، دو شاخه کولر و همچنین اتصالات داخلی کولر را بررسی می نمایند. اگر در این قسمت ها هیچ مشکلی به وجود نیامده بود، آن گاه به سراغ بررسی قطعات مهم تر مانند ترموستات، کمپرسور و یا موتور می روند. نگران باشید؛ کارشناسان نمایندگی کولر گازی جنرال در رشت، کار خود را خوب بلدند و به سرعت این خطاها را برطرف می نمایند.

چرا کولر گازی جنرال فقط با دور تند کار می کند؟

همان گونه که می دانید کولرهای گازی، دارای درجه تنظیمات مختلفی هستند که شما می توانید بر اساس نیاز خود، یکی از آن ها را انتخاب نمایید. اما گاهی اوقات این تنظیمات به هم ریخته و متوجه می شوید که کولر شما تنها با دور تند کار می کند. تعمیر کولر گازی جنرال در رشت، به سبب بروز چنین مشکلی، در حیطه دانش و تخصص تکنسین های این مرکز قرار دارد. اصلی ترین مشکلی که باعث ایجاد چنین موردی شده است، به هم ریختن تنظیمات ترموستات و یا خرابی ترموستات کولر است. تکنسین های نمایندگی کولر گازی جنرال در رشت، با تجربه و دانش منحصر به فرد خود، در رفع این مشکل به شما کمک خواهند نمود.

رفع سر و صدای شدید کولر در نمایندگی کولر گازی جنرال در رشت

یکی از مهم ترین توقعاتی که همه ما از کولر گازی داریم این است که بدون کوچک ترین سر و صدا و لرزشی، هوای خنک را در اختیار ما قرار دهد. داشتن چنین توقعی، از یک دستگاه مدرن و پیشرفته، هیچ اشکالی ندارد! اما گاهی اوقات این انتظار ما برآورده نمی شود و احساس می کنیم کولر گازی با سر و صدای بسیار زیادی در حال کار است. برای اطلاع از علت بروز این امر، با کارشناسان مرکز تعمیر کولر گازی جنرال در رشت تماس بگیرید. اگر کولر شما به صورت نامناسبی نصب شده باشد و یا یک جسم خارجی وارد آن شده باشد، چنین صدایی را احساس خواهید کرد. البته گاهی اوقات مشکلات پروانه فن و یا کمپرسور نیز باعث پدید آمدن چنین مشکلی خواهند شد. تمامی این موارد را باید با کمک تعمیرکاران نمایندگی کولر گازی جنرال در رشت برطرف کنید.

بدنه کولر گازی جنرال برق دارد

اگر احساس کردید که بدنه کولر گازی شما برق دارد، به سرعت کارشناسان مرکز تعمیر کولر گازی جنرال در رشت را در جریان قرار دهید. ممکن است سیم های کولر دچار پوسیدگی شده باشند و یک سیم لخت، با بدنه کولر برخورد نماید. در چنین شرایطی باید سیم ها را بررسی نموده و در صورت نیاز آن ها را تعویض کرد. البته این مشکل تنها به سیم ها محدود نمی شود؛ چرا که در بسیاری از مواقع، اتصالاتی که در قسمت داخلی کمپرسور به وجود آمده است، باعث ایجاد برق در بدنه کولر گازی جنرال می گردد. دانش و تجربه کارشناسان نمایندگی کولر گازی جنرال در رشت، به کمک ما آمده و در سریع ترین زمان ممکن این مشکل را برطرف می نماید. برای تعمیر کولر گازی در رشت با ما در ارتباط باشید.

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297