تعمیرات مایکروفر ال جی در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

تعمیرات مایکروفر ال جی در رشت

در دنیای امروز لوازم آشپزخانه برقی و دیجیتال از جمله مایکروفر طرفداران بسیاری دارد. همچنین کاربرد های متنوع مایکروفر ها سبب می شود که خیلی از انسان ها به دنیال استفاده از این وسیله ها باشند. همچنین لازم به ذکر است که مایکروفر به افراد در آشپزی کردن و کار های دیگر از جمله گرم کردن غذا کمک بسیاری می کند. ال جی یکی از برند های تولید لوازم برقی خانه و آشپزخانه می باشد که به سبب کیفیت در لوازم تولیدی آن دارای محبوبیت بسیاری بین مردم می باشد.

خریداران و دارندگان این مایکروفر ممکن است در طول استفاده از آن با خطا ها و عیب های به وجود آمده در این دستگاه رو به رو شوند که برای برطرف کردن این عیوب و نقص ها لازم است که از متخصصان و کارشناسان این امر کمک بگیرند. نمایندگی مایکروفر ال جی در رشت تحت نظر متخصصان و کارشناسان با تجربه ای انجام می شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

013-33262634

013-33262639

خرابی ها و نقص های مایکروفر ال جی:

همانطور که پیش از این ذکر شد ممکن است در طی سال ها استفاده از این دستگاه مایکروفر ایراد ها و نقص هایی در آن به وجود آید که برای رفع این ایراد ها و نقص ها لازم است که افراد از متخصصان و تکنسین های تعمیر لوازم دیجیتال و برقی کمک بگیرند. شما می توانید برای تعمیر مایکروفر در رشت از تیم نمایندگی مایکروفر ال جی در رشت کمک بگیرید. این برند از مایکروفر در صورت به وجود آمدن خطا در آن ارور ها و کد خطایی را نمایش می دهد. کد خطا های مایکروفر ال جی به شرح زیر می باشد.

ارور یا کد خطا E01 در مایکروفر ال جی:

این ارور زمانی بر روی صفحه دیجیتال دستگاه شما نمایش داده می شود که ایرادی در ترمیستور دستگاه وجود داشته باشد. به طور دقیق تر می توان بیان کرد که این ارور بیانگر این است که در حالت فر ترمیستور باز است. همچنین ممکن است این ایراد به علت قطع شدن سیم ترمیستور به وجود آمده باشد. برای رفع این خطا و ارور لازم است که ترمیستور دستگاه را به طور دقیقی مورد برسی قرار دهید. همچنین پیشنهاد می شود اتصال دهنده ی ترمیستور را در محل اتصالش سفت کرده و یا جدا کنید و دوباره وصل کنید.

ارور یا کد خطا E01 در مایکروفر ال جی

تعمیرات مایکروفر ال جی در رشت با ارور یا کد خطا E02:

این ارور بیانگر این موضوع می باشد که ایرادی در داغ شدن مایکروفر وجود دارد، برای مثال در مدت زمان 10 دقیقه دمای دستگاه به بیشتر از 100 درجه نمی رسد. برای رفع و برطرف شدن این مشکل روش های متفاوتی وجود دارد، شما می توانید رله فر را چک و مورد برسی قرار دهید و در صورت نیاز آن را تعمیر و یا تعویض کنید. یکی دیگر از راهکار های رفع این ایراد برسی و چک کردن هیتر دستگاه می باشد. اگر هیتر دچار آسیب شده بود آن را تعمیر و یا تعویض کنید. به علاوه برای رفع این مشکل برسی و چک کردن ترمیستور مایکروفر نیز یکی از روش ها می باشد. شما برای تعمیر دستگاه خود می توانید از متخصصان و کارشناسان تیم نمایندگی مایکروفر ال جی در رشت کمک بگیرید.

ارور یا کد خطا E03 در مایکروفر ال جی:

این ارور یا کد خطا نشان دهنده ی این موضوع است که دستگاه نمی تواند در حالت خنک کننده به خوبی عمل کند و حتی پس از گذشت 30 دقیقه دمای درون دستگاه 100 درجه سانتی گراد می باشد. راه ها و روش های برطرف کردن این نقص نیز همانند ارور E02 می باشد. لازم است که ترمیستور دستگاه و هیتر دستگاه را به طور دقیقی مورد برسی قرار دهید و در صورت مشاهده عیب یا نقص در آنها، آنها را تعمیر و تعویض کنید.

همچنین برسی کردن رله فر نیز یکی از راه های تشخیص ایراد دستگاه می باشد. در صورتی که ایرادی در رله دستگاه وجود داشت، لازم است برد مدار چاپی را تعویض کنید. نمایندگی مایکروفر ال جی در رشت زیر نظر متخصصان و کارشناسان با تجربه ای انجام می شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

013-33262634

013-33262639

ارور یا کد خطا E05 در مایکروفر ال جی

ارور یا کد خطا E05 در مایکروفر ال جی:

این ارور زمانی ظاهر می شود که کاربر این دستگاه، آن را در حالت فر روی دمای 40 درجه سانتی گراد تنظیم کرده باشد اما دمای فر به 70 درجه سانتی گراد رسیده باشد که خیلی بالاتر از دمای مد نظر کاربر می باشد. برای رفع این ارور لازم است که ابتدا مایکروفر را خنک کرده و سپس دمای آن را بر روی 40 درجه سانتی گراد تنظیم کنید.

ارور یا کد خطا E10 در مایکروفر ال جی:

این ارور بیانگر و نشانگر ایراد و نقصی در کلید دستگاه می باشد، به بیان دقیق تر اتصال کوتاه در کلید مایکروفر رخ داده است. برای رفع این نقص و ارور لازم است که پنل کلید و یا صفحه کلید را برسی کنید و از اتصال کوتاه نشدن و گیر نکردن کلید اطمینان حاصل فرمایید. نمایندگی مایکروفر ال جی در رشت زیر نظر متخصصان انجام می شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید.

013-33262634

013-33262639

ارور یا کد خطا F01 در مایکروفر ال جی:

این ارور بیانگر ایراد و نقص در گرم شدن دستگاه می باشد. به این صورت که در حالت پخت، فر یا گریل دما در مدت 10 دقیقه به بالای 100 درجه سانتی گراد نمی رسد. برای رفع این مشکل لازم است ترمیستور دستگاه را مورد برسی قرار دهید و اگر ایرادی در آن بود آن را برطرف کنید. نمایندگی مایکروفر ال جی در رشت توسط متخصصان انجام می شود.

ارور یا کد خطا F02 در مایکروفر ال جی

ارور یا کد خطا F02 در مایکروفر ال جی:

این ارور زمانی ظاهر می شود که در حالت پخت فر یا گریل بیشتر از یک دقیقه اتصال کوتاه رخ دهد. به منظور رفع و برطرف شدن این نقص لازم است که ترمیستور دستگاه را مورد برسی قرار دهید و در صورت عیب یا نقص در آن، آن را تعمیر و یا تعویض کنید.

ارور یا کد خطا F10 در مایکروفر ال جی:

این ارور نشانگر اتصال کوتاه شدن کلید دستگاه بیش از یک دقیقه می باشد. به منظور رفع این خطا لازم است ترمیستور دستگاه را به طور دقیقی مورد برسی قرار دهید.

تعمیرات مایکروفر ال جی در رشت با ارور یا کد خطا F11:

این ارور زمانی ظاهر می شود که دما پس از گذشت 30 دقیقه بالای 100 درجه سانتی گراد بماند. جهت رفع این ارور و خطا لازم است که رله فر و ترمیستور دستگاه را برسی کنید. همچنین پیشنهاد می شود هیتر یا گرم کننده دستگاه را نیز مورد برسی قرار دهید.

تعمیر مایکروفر ال جی در رشت

ارور یا کد خطا F14 در مایکروفر ال جی:

این ارور زمانی ظاهر می شود که در حالت تخمیر، دمای دستگاه بیش از 4 ثانیه بالای 70 درجه سانتی گراد باشد. برای رفع این ارور لازم است ابتدا دستگاه را خنک کنید و سپس بر روی 40 درجه سانتی گراد تنظیم کنید.

جمع بندی:

مایکروفر ها کمک شایانی به افراد در انجام کار های مربوط به پخت و آماده سازی غذا می کنند. مایکروفر ال جی نیز یکی از با کیفیت ترین و محبوب ترین مایکروفر ها بین مردم می باشد. این دستگاه نیز همانند هر وسیله ی دیجیتال دیگری در طول زمان و با استفاده مکرر و یا حتی نادرست ممکن است دچار نقص و ایراد هایی شود که شناخت این ایراد ها کمک شایانی به ما در جهت تعمیر این دستگاه ها می کند.

شما می توانید برای تعمیر مایکروفر خود از تیم نمایندگی مایکروفر ال جی در رشت کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297