نمایندگی لباسشویی بوش در رشت

نمایندگی لباسشویی بوش در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

نمایندگی لباسشویی بوش در رشت

لباسشویی یکی از پرکاربرد ترین وسایل در خانه و آشپزخانه می باشد. امروزه به طور معمول در هر خانه ای حداقل یک ماشین لباسشویی وجود دارد. بوش، یکی از برند های معتبر و با کیفیت لوازم خانگی می باشد که لباسشویی های این برند نیز بسیار با کیفیت می باشند.

شما در صورت مواجهه با خرابی یا نقص در ماشین لباسشویی بوش خود می توانید از کارشناسان و تکنسین های تعمیر لباسشویی کمک بطلبید. نمایندگی لباسشویی بوش در رشت زیر نظر متخصصان و کارشناسان با تجربه انجام می شود. جهت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید.

013-33262634

013-33262639

نمایندگی لباسشویی بوش در رشت

خرابی ها و نقص های ماشین لباسشویی بوش

هر دستگاه و وسیله ای فارغ از کیفیت آن ممکن است روزی به علت استفاده زیاد و یا استفاده نادرست دچار نقص و یا آسیب شود. نسل جدید لباسشویی ها دارای صفحه دیجیتالی هستند که عیب و ایراد های دستگاه بر روی آن به صورت کد نمایش داده می شود. متخصصان از روی این کد ها می توانند ایراد را دریافته و دستگاه را تعمیر کنند. برای تعمیر لباسشویی خود می توانید از تیم نمایندگی لباسشویی بوش در رشت کمک بگیرد. ارور های این دستگاه به شرح زیر می باشد.

ارور APDATE ERROR در ماشین لباسشویی بوش

این ارور به معنای ایراد در برد دستگاه است. برد باید تعمیر یا تعویض شود.

ارور E16,F16 در ماشین لباسشویی بوش

این ارور زمانی نمایش داده می شود که درب دستگاه شما باز باشد. به مظور رفع این مشکل ابتدا از بسته بودن درب دستگاه اطمینان حاصل فرمایید اگر مشکل رفع نشد احتمالا ایرادی در میکروسوییچ دستگاه وجود دارد. نمایندگی لباسشویی بوش در رشت زیر نظر متخصصان با تجربه انجام می شود.

ارور E17.F17  در ماشین لباسشویی بوش

این ارور به این معناست که ایرادی در آبگیری دستگاه شما وجود دارد و زمان آبگیری بیش از حد طولانی است. به منظور رفع این مشکل از باز بودن شیر آب اطمینان حاصل فرمایید. همچنین ممکن است نقصی در بیوآکوا وجود داشته باشد.

ارور E18,F18 در ماشین لباسشویی بوش

این ارور و کد خطا به این معناست که پمپ تخلیه دستگاه شما دچار انسداد شده است. به منظور رفع این مشکل می توانید از تیم نمایندگی لباسشویی بوش در رشت کمک بگیرید. جهت هماهنگی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

013-33262639

013-33262634

ارور E19,F19 در ماشین لباسشویی بوش

این ارور به این معناست که زمان گرم شدن آب دستگاه بیش از حد زیاد است. این ارور ممکن است به این علت که نقصی در المنت دستگاه وجود دارد به وجود آمده باشد. البته ممکن است ایراد از ضعیف بودن ولتاژ باشد.

ارورE20,F20  در ماشین لباسشویی بوش

این کد خطا زمانی بر روی صفحه نمایشگر دستگاه شما نمایش داده می شود که ایرادی در المنت دستگاه و یا NTC  حسگر دستگاه وجود داشته باشد. به منظور رفع این مشکل می توانید از تیم نمایندگی لباسشویی بوش در رشت کمک بگیرید.

ارور E21,F21  در ماشین لباسشویی بوش

این کد خطا و ارور مربوط به نقص و ایراد در موتور دستگاه شما می باشد. بنابراین برای رفع این مشکل باید موتور دستگاه و اجزای آن مورد برسی قرار بگیرد. همچنین برد الکترونیکی دستگاه را نیز چک کنید. از آنجایی که برس موتور کاری تخصصی است شما می توانید از تیم نمایندگی لباسشویی بوش در رشت کمک بگیرید.

ارورE23,F23  در ماشین لباسشویی بوش

زمانی که با این ارور مواجه شدید باز یا بسته بودن شیر ماشین لباسشویی مورد برسی قرار دهید. همچین پیشنهاد می شود اکوااستاپ را نیز برسی کنید زیرا ممکن است دچار نقص یا خرابی شده باشد.

نمایندگی لباسشویی بوش در رشت با ارورE25,F25

در این ارور حسگر آکوآاستاپ دچار مشکل شده، این سنسور شستشو را تشخیص می دهد. به منظور رفع این مشکل لازم است این سنسور و مقاومت آن را مورد برسی قرار دهید. لازم است در صورت نقص این سنسور تعمیر یا تعویض شود.

ارورE26,F26  در ماشین لباسشویی بوش

این ارور زمانی نمایش داده می شود که سنسور فشار آنالوگ دچار نقص شده باشد. به منظور رفع این ارور باید هیدروستات دستگاه برسی شود و در صورت ایراد تعمیر یا تعویض شود. نمایندگی لباسشویی بوش در رشت توسط کارشناسان و تکنسین های با تجربه انجام می شود.

ارورE27,F27  در ماشین لباسشویی بوش

این ارور به معنای گرفتگی شلنگ هیدروستات و یا عیب یا نقصی در هیدروستات می باشد که باید رفع شود.

ارورE28,F28 در ماشین لباسشویی بوش:

این ارور به معنای نقص و یا شکستگی در حسگر کف دیگ می باشد. برای تعمیر دستگاه خود می توانید از تیم نمایندگی لباسشویی بوش در رشت کمک بگیرید.

ارورE29,F29 در ماشین لباسشویی بوش

این ارور به این معناست که ایرادی در ورود آب به دستگاه رخ داده است. به منظور رفع این ایراد لازم است از باز بودن آب اطمینان حاصل فرمایید و شیر ورودی را چک کنید، سپس آکوآاستاپ و شیر برقی و شیر ورودی را مورد برسی قرار دهید.

ارورE31,F31  در ماشین لباسشویی بوش

در این حالت ایرادی در تخلیه آب وجود دارد. بدین منظور لازم است شلنگ تخلیه آب را چک کنید تا گرفتگی نداشته باشد. همچنین پمپ تخلیه و فیلر آب، شلنگ، هیدروستات و منبع آن را بررسی کنید.

ارورE32,F32  در ماشین لباسشویی بوش

در صورت مشاهده این ارور لباس ها را درون دیگ به صورت متوازن و بالانس قرار دهید.

ارورE34,F34,E35,E36  در ماشین لباسشویی بوش

این ارور به این معناست که ایرادی در میکروسوئیچ درب یا برد الکترونیکی وجود دارد. میکروسوئیچ، زبانه قفل درب و برد الکتریکی دستگاه را مورد برسی قرار دهید.

ارورE37,F37,E38  در ماشین لباسشویی بوش

در این صورت ایرادی در سیم کشی، سنسور NTC و برد الکترونیک نقصی وجود دارد و این موارد باید برسی شود. تعمیر لباسشویی بوش در رشت زیر نظر متخصصان با تجربه ای انجام می شود. جهت هماهنگی با شماره های زیر تماس بگیرید.

013-33262639

013-33262634

نمایندگی لباسشویی بوش در رشت با ارورE4,F4

این ارور به معنای ایراد در سنسور  NTC، کابل و برد اصلی می باشد.

ارورE47,F47  در ماشین لباسشویی بوش

این ارور نشانگر ایراد در سنسور دما و موتور دستگاه می باشد.

ارورE48,F48  در ماشین لباسشویی بوش

این ارور یا به معنای ایراد در موتور است، یا ایرادی در ولتاژ برق وجود دارد.

ارورE49,F49  در ماشین لباسشویی بوش

این ارور نشانگر زیاد بودن ولتاژ است. تعمیر لباسشویی در رشت توسط متخصصان انجام می شود.

ارورE50,F50  در ماشین لباسشویی بوش

در صورت مشاهده این ارور باید بدانید برد الکترونیک یا موتور لباسشویی دچار نقص است و باید بررسی شود.

ارورE51,F51 در ماشین لباسشویی بوش

این ارور به معنای ایراد در سوییچ های قدرت موتور می باشد. برای رفع این نقص می توانید از تیم نمایندگی لباسشویی بوش در رشت کمک بگیرید.

ارورE57,F57 در ماشین لباسشویی بوش

این ارور زمانی که ولتاژ برق کمتر از 200 ولت باشد نمایش داده می شود. در غیر این صورت ایراد از راه انداز برد است.

ارورE58,F58  در ماشین لباسشویی بوش

ایراد در سنسور D3  وجود دارد و یا این که سرعت چرخش دستگاه پایین است.

ارورE59,F59  در ماشین لباسشویی بوش

در این ارور برد الکترونیکی ماشین لباسشویی دچار مشکل شده است و باید برسی شود.

ارورE60,F60  در ماشین لباسشویی بوش

در صورت نمایش این کد خطا یا ارور سنسور گردش و سنسور کف درام دچار نقص شده اند. برای رفع این ایراد ابتدا دستگاه را از برق کشیده سپس از یم متخصص کمک بگیرید.

ارورE61,F61  در ماشین لباسشویی بوش

در صورت بروز این مشکل ممکن است سیم کشی داخلی، میکروسوئیچ درب یا برد الکترونیکی دچار نقص شده باشد و این موارد باید مورد برسی قرار بگیرند.

نمایندگی لباسشویی بوش در رشت

جمع بندی:

از آنجایی که ماشین لباسشویی یک دستگاه پر کاربرد است باید در نگهداری آن تلاش بسیار کنیم و در صورت نقص یا خرابی در آن اقدام به تعمیر آن کنیم. نمایندگی لباسشویی بوش در رشت توسط کارشناسان و متخصصان با تجربه ای انجام می شود.

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297