نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت

نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت

مشکلات ماشین لباسشویی سامسونگ به دلایل مختلف رخ می‌دهد. دارد. با این حال همه ایرادات دستگاه به معنای از کار افتادن ماشین لباسشویی و اقدام برای خرید دستگاه جدید نیست. گاهی اوقات می‌توانید با مراجعه به نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت، مشکلات دستگاه خود را برطرف نموده و کارکرد آن را احیاء نمایید. در حالی که برخی از آن‌ها نسبتاً جدی هستند و حتماً باید توسط یک فرد متخصص تعمیر لباسشویی سامسونگ در رشت بررسی شوند، بسیاری از آن‌ها را می-توان با یک تعمیر ساده و ارزان، برطرف کرد. در این مقاله، ما به شما توضیح خواهیم داد که چرا تعمیر لباسشویی‌های تولید شده توسط برند سامسونگ اغلب ایده بهتری نسبت به تعویض آن‌ها است.

نمایندگی لباسشویی ساموسنگ در رشت

تعمیر صدای آزار دهنده ماشین لباسشویی در نمایندگی لباسشویی سامسونگ

اگر ماشین لباسشویی شما کاملاً نو است و در حال حاضر صدای نابهنجاری تولید می‌کند، ممکن است به این دلیل باشد که برخی از اشیای خارجی در دستگاه باقی مانده است. قطعات تشکیل دهنده لباسشویی‌ها معمولاً با تعدادی پیچ و مهره به هم دیگر وصل می‌شوند. اگر پیچ و مهره‌ها شل شود، این احتمال وجود دارد که صدای آزار دهنده‌ای از سمت ماشین لباسشویی خود بشونید. اگر این موارد به سرعت بررسی نشوند، می‌توانند مشکلات جدی ایجاد کنند.

اگر ابزار مناسب برای محکم کردن پیچ و مهره‌ها در اختیار ندارید، کار را به نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت بسپارید. انجام این کار‌ها برای یک حرفه‌ای و متخصص تعمیر لباسشویی سامسونگ در رشت بسیار ساده و راحت است.

ممکن است دستگاه شما به دلیل قرار گرفتن در سطحی ناهموار یا پر شدن بیش از حد، دچار مشکل شده باشد و صدای بلندی ایجاد نماید. لباسشویی‌ها برای شستشوی مناسب باید به درستی نصب شوند. یک سطح ناهموار می‌تواند باعث تکان دادن دستگاه و ایجاد سرو صدای زیاد بشود. می‌توانید با نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت تماس بگیرید و از کارشناسان این مجموعه درخواست کنید تا لباسشویی شما را عیب‌یابی کنند. افراد متخصص و آشنا به نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت بهتر از هر کسی می‌توانند مشکلات دستگاه شما را برطرف کنند.

عدم چرخش درام و تعمیر آن در نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت

بارگذاری بیش از حد ماشین لباسشویی سامسونگ یکی از آن مواردی است که به عدم چرخش درام دستگاه می انجامد. بارگذاری بیش از حد مجاز می‌تواند مشکلات زیادی برای لباسشویی شما ایجاد کند. بهتر است یک بار کوچکتر را امتحان کنید و ببینید آیا مشکل عدم چرخش درام همچنان ادامه دارد یا خیر. به طور کلی، این نوع مشکلات چندان جدی به نظر نمی رسند و به محض اینکه علت را متوجه شوید به راحتی قابل رفع هستند.
حل آن‌ها به قدری آسان است که حتی افراد آماتور نیز می‌توانند آن را انجام بدهند. به این ترتیب دیگر، نیازی به تعویض ماشین لباسشویی و یا مراجعه به نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت ندارید. بهرحال، اگر از پس این کار برنیامدید، اصلاً نگران نباشید. سعی کنید با یک حرفه‌ای متخصص تعمیر لباسشویی در رشت تماس بگیرید و ببینید که آیا آن‌ها می‌توانند شما را از طریق تلفن در این روند راهنمایی کنند. به طور معمول، کارشناسان فعال در نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سؤالات شما کاربران محترم هستند.

لباس‌ها در ماشین لباسشویی سامسونگ به خویی شسته نمی‌شوند

اگر لباس‌های شما در ماشین لباسشویی به خوبی شسته نمی‌شوند، یک بررسی سریع از سمت یک متخصص آشنا به نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت می‌تواند این مشکل را حل کند. شاید به این خاطر باشد که پودر شستشو با طراحی دستگاه شما، همخوانی ندارد. راهکار ساده و راحت این است که مایع شست و شو متناسب با مدل دستگاه خود را خریداری نمایید. به طور مثال، استفاده از پودر دستی برای ماشین لباسشویی مدرن چندان صحیح نیست و مشکلات بعدی را به همراه دارد.
اگر مشکل ماشین لباسشویی شما جدی‌تر باشد، حتماً باید به نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت مراجعه کنید. به این ترتیب، دستگاه شما توسط افراد متخصص و آشنا به تعمیر لباسشویی سامسونگ در رشت بررسی می‌شود و مشکلات دستگاه فوراً شناسایی و برطرف خواهد شد.

تعمیر لباسشویی ساموسنگ در رشت

تعمیر برد ماشین لباسشویی در نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت

برد‌های PCB معمولاً در پشت قاب کنترل پنل ماشین لباسشویی قرار دارند. محل و تعداد برد‌های PCB ممکن است بسته به نوع و مدل لباسشویی شما متفاوت باشد. برای یافتن برد PCB به دفترچه راهنمای کاربر ماشین لباسشویی خود مراجعه کنید یا از کارشناسان فعال در نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت راهنمایی دریافت کنید. توجه داشته باشید که تعمیر برد لباسشویی سامسونگ بستگی به نوع عیب ناشی از برد‌های PCB دارد. اگر ساییدگی جزئی وجود داشته باشد، می‌توان با لحیم کردن چند لایه در دو طرف، آن را رفع کرد. با این حال، اگر یک عیب بزرگ وجود دارد، ممکن است مجبور شوید آن را برای تعمیر به نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت بفرستید یا آن‌ها را جایگزین کنید.

توجه داشته باشید که PCB یا برد مدار چاپی جایگزین دسته‌ای پیچیده از سیم‌های برق است. به همین دلیل، واحد‌های قدیمی کاملاً حجیم و پیچیده به نظر می‌رسیدند. با معرفی PCB، بیشتر اتصالات الکتریکی از طریق برد انجام می‌شود. این به بسیاری از موارد کمک می‌کند زیرا آن‌ها می‌توانند کار ماشین لباسشویی را کنترل و خودکار کنند. همانطور که می‌دانید PCB‌ها معمولاً از فایبرگلاس، اپوکسی کامپوزیت یا سایر مواد کامپوزیت ساخته می‌شوند. آن‌ها در چندین نوع برای اقلام مختلف الکترونیکی موجود هستند، به عنوان مثال: PCB‌های تک لایه یا چند لایه.

بسته به مشخصات و مدل ماشین لباسشویی خود بهتر است از افراد متخصص و آشنا به تعمیر لباسشویی سامسونگ در رشت بخواهید تا مشکلات دستگاه شما را شناسایی و برطرف کنند.

عدم تخلیه آب در ماشین لباسشویی سامسونگ

از مشکلات رایج در اکثر ماشین لباسشویی‌های مدرن، مسئله عدم تخلیه آب است. این مشکل می‌تواند ناشی از انسداد شیلنگ تخلیه باشد یا اینکه به دلیل نقص فنی دستگاه ایجاد شود. در صورتی که شیلنگ تخلیه آب مسدود شده باشد، به راحتی می‌توانید آن را خودتان در منزل تمیز کنید. حال اگر مشکل لباسشویی شما جدی‌تر است، حتماً به نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت مراجعه کنید تا ایرادات دستگاه شما در اسرع وقت حل شود.

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297