نمایندگی لباسشویی اسنوا در رشت

نمایندگی لباسشویی اسنوا در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

نمایندگی لباسشویی اسنوا در رشت

 لباسشویی ها از جمله مهم ترین و پرکاربرد ترین لوازم در خانه‌ ها و آشپزخانه‌ ها می باشند. با استفاده از این وسایل کاربران می‌ توانند در کمترین زمان و به راحت ترین شکل ممکن لباس های خود را بشویند. با استفاده از این دستگاه ها  کار های مربوط به خانه و آشپزخانه با سرعت بیشتری صورت می‌ گیرد. لباسشویی اسنوا یکی از با کیفیت ترین لباسشویی های موجود در بازار های فروش لوازم خانگی می باشد. با وجود این که این لباسشویی دارای کیفیت بالایی است، ممکن است در برخی مواقع به سبب دلایل مختلف دچار نقص یا ایراد هایی شود که در این صورت لازم است کاربران و دارندگان سریعا اقدام به تعمیر دستگاه خود کنند تا ضرر های بیشتری را متحمل نشوند. تعمیر لباسشویی اسنوا در رشت توسط نمایندگی لباسشویی اسنوا در رشت صورت می گیرد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان و متخصصان این نمایندگی با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

013 3326 2634

نمایندگی لباسشویی اسناو در رشت

خرابی ها و نقص های ماشین لباسشویی اسنوا

همان طور که پیش از این نیز ذکر شد ممکن است به دلایل مختلف خرابی ها و نقص‌ هایی در ماشین لباسشویی اسنوا به وجود آید که در این صورت کاربران ملزم هستند دستگاه خود را تعمیر کنند. کاربران و دارندگان این ماشین لباسشویی می‌ توانند برای تعمیر دستگاه خود از متخصصان و کارشناسان کمک بگیرند. نمایندگی ماشین لباسشویی اسنوا در رشت به کاربران در تعمیر لوازم خانگی خود از جمله ماشین لباسشویی کمک می کند. این نمایندگی با دارا بودن متخصصان و کارشناسان خبره به کاربران در تعمیر لوازم خانگی خود کمک می کند.

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در صورت خارج شدن آب از دستگاه

 ممکن است کاربران و دارندگان ماشین لباسشویی اسنوا در حین استفاده از دستگاه خود متوجه شوند که آب از دستگاه خارج می شود. در این صورت لازم است اقداماتی را جهت بر طرف کردن این مشکل انجام دهد.  به طور معمول این اتفاق زمانی می افتد که لاستیک دور درب دستگاه سوراخ شده باشد. همچنین این امکان وجود دارد که مخزن ماشین لباسشویی سوراخ شده باشد. بنابراین آب از دستگاه خارج می شود. کاربران می‌ توانند برای تعمیر دستگاه خود از متخصصان و کارشناسان کمک بگیرند. تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در رشت توسط نمایندگی لباسشویی اسنوا در رشت صورت می‌ گیرد.

 تعمیر ماشین لباسشویی توسط نمایندگی لباسشویی اسنوا در رشت در صورت گرم نشدن آب دستگاه

 این امکان وجود دارد که کاربران و دارندگان ماشین لباسشویی در حین استفاده از دستگاه خود متوجه شوند که آب درست گرم نمی شود. در این صورت این احتمال وجود دارد که ایراد یا نقصی در ترموستات یا المنت گرمایی دستگاه وجود داشته باشد. بنابراین پیشنهاد می‌ شود برای رفع این مشکل کاربران این قطعات را با دقت مورد بررسی قرار داده و در صورت وجود نقص یا ایراد در آن ها اقدام به تعمیر و تعویض آن ها کنند. همچنین کاربران می‌ توانند از نمایندگی لباسشویی اسنوا در رشت کمک بگیرند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان و متخصصان این نمایندگی با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

013 3326 2634

تعمیر لباسشویی اسناو در رشت

 تعمیر لباسشویی اسنوا در صورت خارج نشدن آب کثیف از دستگاه

 یکی از ایراد های رایجی که در ماشین لباسشویی اسنوا وجود دارد، خارج نشدن آب کثیف دستگاه می باشد. به این صورت که پس از شستشوی کامل لباس ها آب کثیف از دستگاه خارج نمی‌ شود. این مشکل ممکن است به علت تا خوردگی و پیچ خوردگی لوله خروجی دستگاه به وجود آمده باشد. همچنین ممکن است فیلتر پمپ تخلیه دچار نقص و خرابی شده باشد. بنابراین لازم است کاربران برای تعمیر لباسشویی در رشت این قطعات را با دقت مورد بررسی قرار دهند. تعمیر لباسشویی اسنوا در رشت توسط نمایندگی لباسشویی اسنوا در رشت صورت می‌ گیرد.

جمع بندی

 همان طور که در متن و مقاله بالا ذکر شد؛ ماشین لباسشویی از مهم ترین و پرکاربرد ترین وسایل در خانه‌ ها و آشپزخانه‌ ها می باشد و کاربران می توانند با استفاده از این وسایل با سرعت بیشتر و در کمترین زمان ممکن لباس های خود را بشویند‌. بنابراین با توجه به مهم بودن این وسایل، لازم است کاربران در حفظ و نگهداری آن ها کوشا باشند و در صورت مواجه شدن با نقص و ایراد در ماشین لباسشویی خود سریعا اقدام به تعمیر آن کنند تا ضرر های بیشتری را متحمل نشوند. تعمیر لباسشویی اسنوا در رشت توسط نمایندگی لباسشویی اسنوا در رشت صورت می گیرد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ارتباط با متخصصان و کارشناسان این نمایندگی با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

013 3326 2634

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297