نمایندگی ظرفشویی اسنوا در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

نمایندگی ظرفشویی اسنوا در رشت

ماشین ظرف‌شویی اسنوا از نمونه محصولاتی است که در مدل‌ها با آیتم‌ها و قابلیت‌های متنوع متناسب با نیازهای مختلف خانواده‌ها تولید می‌شود. این دستگاه از کیفیت و محبوبیت بالایی در بازار ایران برخوردار است. انواع نمایندگی ظرفشویی اسنوا در رشت و سایر شهرهای ایران، این امکان را به وجود آورده‌اند تا صاحبان این محصول بتوانند خدمات لازم را به هنگام بروز مشکلات مختلف دریافت نمایند. این خدمات به تعمیر ظرف‌شویی اسنوا در رشت و سایر شهرها و همچنین تعویض ایمن و قابل‌اطمینان قطعات کمک خواهند کرد. شما نیاز دارید تا ضمن عمل به توصیه‌هایی که همراه با دفترچه راهنما برای استفاده صحیح از ماشین ظرف‌شویی ارائه می‌شود، از تکنسین حرفه‌ای نیز برای عیب‌یابی دستگاه و حل مشکلات آن کمک بخواهید. شما این امکان را خواهید داشت برای تعمیر ظرفشویی در رشت در چنین مواردی با کمک‌گرفتن از تکنسین‌های حرفه‌ای در نمایندگی ظرفشویی اسنوا در رشت تماس حاصل فرمایید. شماره های تماس: 013-33262634 و 013-33262639

نمایندگی ظرفشویی اسنوا در رشت

نمایندگی ظرفشویی اسنوا در رشت به کمک کدهای خطا

ارورها یا کدهای خطا یکی از نمونه قابلیت‌های ویژه در انواع ماشین‌های ظرف‌شویی اسنوا است که توانسته به عیب‌یابی آسان و سریع این دستگاه حتی برای کاربران معمولی کمک نماید. شما با دانستن معنی این کدهای خطا می‌توانید به‌آسانی تعمیر ظرف‌شویی اسنوا در رشت یا سایر شهرهای ایران را انجام دهید. توجه داشته باشید که ممکن است معانی این کدهای خطا باتوجه‌به مدل دستگاه متفاوت باشد که شما می‌توانید با مراجعه به دفترچه راهنمای همراه محصول، این تفاوت‌ها را به‌دقت بررسی نمایید. در ادامه نمونه‌هایی از رایج‌ترین کدهای خطای ظاهر شده در ماشین‌های ظرف‌شویی اسنوا را معرفی خواهیم کرد ضمن اینکه اقدامات مناسب جهت رفع آنها را نیز به شما تذکر خواهیم داد.

  • کد خطای EO

نمایش کد خطای EO در ماشین‌های ظرف‌شویی اسنوا نشان‌دهنده این است که فرایند تخلیه به‌درستی در دستگاه انجام نمی‌گیرد. این مشکل هم می‌تواند به‌واسطه وجود نقص فنی در یکی از قطعات درگیر ایجاد شده باشد و هم می‌تواند درنتیجه استفاده نادرست و غیراصولی شما از این ماشین ظرف‌شویی اتفاق افتاده باشد. هنگامی‌که کد خطای EO را روی دستگاه مشاهده کردید، در جهت تعمیر ظرف‌شویی اسنوا در رشت یا شهر محل زندگی‌تان اقدامات زیر را انجام دهید:

  • اول اینکه شما بایستی ظروف را پیش از گذاشتن در ماشین ظرف‌شویی از انواع ذرات غذا و موارد مشابه پاک نمایید. وجود این ذرات باعث گرفتگی در فیلترها و مسیرهای تخلیه آب دستگاه خواهند شد و زمینه‌ساز نمایش این ارور می‌شوند. سعی کنید با پایان یافتن هر دور شست‌وشو، فیلترهای تخلیه آب دستگاه را بازکنید و آنها را به کمک آب گرم و فرچه بشویید تا تمامی گرفتگی‌های احتمالی حذف شود.
  • مسئله دیگری که فرایند تخلیه آب را با مشکل مواجه می‌سازد، انسداد و پیچ‌خوردگی در شلنگ‌های تخلیه آب دستگاه است. مهم است که این مسیرها را کامل بررسی نمایید و در صورت نیاز برای تعمیر ظرف‌شویی اسنوا در رشت یا هر منطقه دیگری، برای تعویض آنها اقدام نمایید.
  • دقت داشته باشید که در حالت استاندارد فاصله میان شلنگ تخلیه ماشین ظرف‌شویی اسنوا با خروجی فاضلاب بایستی 77 سانتی‌متر الی 1 متر باشد. در غیر این صورت احتمال نمایش کد خطای EO روی دستگاه شما وجود خواهد داشت.
  • گرفتگی و انسداد در محل مربوط به تخلیه فاضلاب نیز یکی دیگر از علل عدم تخلیه مناسب آب دستگاه خواهد بود.

اگر باوجود انجام تمامی این دست از اقدامات همچنان می‌توانید کد خطای EO را روی صفحه‌نمایش دستگاه مشاهده نمایید بایستی برای تعمیر ظرف‌شویی اسنوا در رشت یا سایر شهرها از کمک متخصصین استفاده کنید. شما این امکان را خواهید داشت برای تعمیر ظرفشویی در رشت در چنین مواردی با کمک‌گرفتن از تکنسین‌های حرفه‌ای در نمایندگی ظرفشویی اسنوا در رشت تماس حاصل فرمایید. شماره های تماس: 013-33262634 و 013-33262639

  • کد خطای E1

ارور یا کد خطای E1 به دنبال وجود مشکل در فرایند آبگیری ظروف نمایش داده خواهد شد. آبگیری اصلی‌ترین پروسه شست‌وشو در دستگاه‌های ظرف‌شویی است. احتمالاً هنگامی‌که این ارور را روی دستگاه مشاهده می‌کنید، باوجود روشن‌شدن دستگاه پروسه شست‌وشو آغاز نمی‌شود. در جهت رفع این کد خطا و تعمیر ظرف‌شویی اسنوا در رشت یا هر منطقه دیگر تحت چنین شرایطی، لازم است دستورهای زیر را اجرا کنید:

  • در اولین گام لازم است که از مناسب‌بودن فشار آب ورودی به دستگاه اطمینان حاصل نمایید. ممکن است از همان ابتدای کار آب از شدت کافی برخوردار نباشد. شیر آب ورودی دستگاه را کاملاً باز کنید و در صورت نیاز با سازمان آب برای تأمین فشار کافی تماس حاصل نمایید.
  • قسمت بعدی که بایستی وضعیت آن را چک کنید، شلنگ‌های ورودی آب است. لازم است که هرگونه گرفتگی، انسداد و پیچ‌خوردگی در این مسیر را برطرف نمایید و بدین شکل مسیر را برای ورود آب با فشار مناسب هموار کنید.
  • گاهی ممکن است بسته نشدن کامل درب ماشین ظرف‌شویی باعث نمایش کد خطای E1 روی دستگاه شما شده باشد. باتوجه‌به این احتمال از چفت بودن کامل درب دستگاه نیز اطمینان حاصل نمایید.
  • نکته دیگری که می‌تواند شما را به‌اشتباه بیندازد، فعال‌شدن دکمه تأخیر زمان شروع فعالیت دستگاه است. در چنین حالتی، عملکرد ماشین ظرف‌شویی با تأخیر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و زمینه برای تفکر اشتباه در خصوص وجود خطا یا نقص فنی را فراهم می‌کند.

با انجام این اقدامات در حالت معمول شما موفق به حذف کد خطای E1 خواهید شد اما اگر همچنان می‌توانید این ارور را مشاهده نمایید بدین معنی است که برای تعمیر ظرف‌شویی اسنوا در رشت یا سایر شهرها به کمک تکنسین متخصص نیاز خواهید داشت.

  • نمایندگی ظرفشویی اسنوا در رشت با کد خطای CL

نمایش این کد خطا مربوط به بروز مشکل در قفل کودک دستگاه و عدم فعال‌سازی صحیح و بدون مشکل آن است. قفل کودک یکی از قابلیت‌های کاربردی و ضروری است که می‌تواند آسیب‌های وارد شده به دستگاه به دلیل فشار دکمه‌های اشتباه و موارد مشابه را حذف نماید. درصورتی‌که این ارور را روی صفحه‌نمایش ماشین ظرف‌شویی خود مشاهده می‌کنید، توصیه‌های زیر را برای حل آن در نظر داشته باشید.

  • اول‌ازهمه اینکه کلیدهایی که مربوط به فعال‌شدن قفل کودک هستند را به طور هم‌زمان نگه‌دارید و برای مدت 4 ثانیه آنها را فشار دهید. توجه داشته باشید که این ترفند می‌تواند باتوجه‌به مدل دستگاه ظرف‌شویی شما به اشکال و با جزئیات مختلفی اجرا شود.
  • دقت کنید که استفاده از قفل کودک تنها زمانی ممکن است که دستگاه روشن و در حال فعالیت باشد. درواقع فعال‌شدن این آیتم پس از زدن دکمه استارت یا شروع به کار ماشین ظرف‌شویی، اتفاق خواهد افتاد.

درصورتی‌که باوجود اعمال شرایط و نکات گفته شده همچنان می‌توانید کد خطای CL را مشاهده کنید و امکان استفاده از قابلیت‌های قفل کودک را ندارید بایستی برای تعمیر ظرف‌شویی اسنوا در رشت یا منطقه زندگی‌تان از متخصصین و تعمیرکاران قابل‌اطمینان کمک بخواهید. شما این امکان را خواهید داشت برای تعمیر ظرفشویی در رشت در چنین مواردی با کمک‌گرفتن از تکنسین‌های حرفه‌ای در نمایندگی ظرفشویی اسنوا در رشت تماس حاصل فرمایید. شماره های تماس: 013-33262634 و 013-33262639

تعمیبر ظرفشویی اسنوا در رشت

  • پیام‌های F و CD

این دو پیام نشان‌دهنده دو وضعیت متفاوت در دستگاه ظرف‌شویی شما خواهند بود و نباید در خصوص آنها احساس نگرانی داشته باشید. پیام F بدین معنی است که دستگاه شما روی حالت شست‌وشوی خودکار تنظیم شده و متناسب با شدت آلودگی ظروفی، برنامه‌های شست‌وشو را تنظیم می‌کند. در خصوص نمایش پیام CD نیز باید گفت که این پیام به معنی واردشدن دستگاه به حالت سردکردن و خنک‌کردن است. پس از پایان تایم شست‌وشو طبیعی است که تا 4 ساعت این پیام را روی ماشین ظرف‌شویی خود مشاهده نمایید.

جمع‌بندی

نمایندگی ظرفشویی اسنوا در رشت یا سایر شهرهای ایران خدمات لازم برای استفاده طولانی‌مدت از انواع این مدل‌های این محصول را در اختیار افراد قرار خواهد داد. شما این امکان را خواهید داشت تا با استفاده درست از ماشین‌های ظرف‌شویی اسنوا و اقدام مناسب و به‌موقع در خصوص تعمیر و تعویض قطعات آن، بدون مشکل جدی در درازمدت باکیفیت اولیه از خدمات و قابلیت‌های آن استفاده نمایید.

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297