نمایندگی کولر گازی جنرال گلد در رشت

بنر گوشی تعمیر کولر گازی در رشت

نمایندگی کولر گازی جنرال گلد در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

نمایندگی کولر گازی جنرال گلد در رشت

کولرهای گازی این روزها، تبدیل به یکی از دستگاه های پر کاربرد در سراسر جهان شده اند. این دستگاه های ارزشمند و پر قدرت، با ایجاد هوای خنک و دلپذیر، تابستان های خاطره انگیزی را برای ما به وجود می آورند.‌ البته در اثر استفاده مداوم از کولرهای گازی، آن ها در معرض آسیب های جدی قرار می گیرند. ما امروز قصد داریم برخی از رایج ترین مشکلات کولر گازی جنرال گلد را برای شما عزیزان بیان کنیم. همچنین فراموش نکنید که رفع تمامی این اشکالات کوچک و بزرگ، در حیطه دانش و تخصص کارشناسان نمایندگی کولر گازی جنرال گلد در رشت قرار دارد.

رفع مشکل کمبود گاز در نمایندگی کولر گازی جنرال گلد در رشت

یک کولر گازی برای این که بتواند به بهترین شکل ممکن به کار خود ادامه دهد، نیاز به گاز مناسب دارد. گاهی اوقات تمام شدن گاز آن، باعث ضعیف شدن عملکرد کولر گازی در روزهای گرم تابستان می گردد. در چنین شرایطی باید از کارشناسان مرکز تعمیر کولر گازی جنرال گلد در رشت بخواهید تا برای جبران کمبود گاز کولر به شما کمک کنند. لازم به ذکر است که کمبود گاز کولر، خود را با علائمی به شما نشان خواهد داد. از جمله این که لوله ها یخ می زنند، سیستم باد گرم می زند و یا صدای ناهنجاری از قسمت کمپرسور به گوش شما می رسد. اجازه دهید تکنسین های نمایندگی کولر گازی جنرال گلد در رشت، در رفع این مشکل به شما کمک کنند.

چرا کولر گازی جنرال گلد سرمای مطلوبی ندارد؟

بسیاری از ما دوست داریم روزها و شب های گرم تابستان را زیر باد خنک کولر گازی بنشینیم و یا استراحت کنیم. اما گاهی اوقات ممکن است متوجه شویم کولر گازی، سرمای مطلوبی ندارد و این موضوع باعث ناراحتی ما گردد. بهترین کاری که در این شرایط می توان انجام داد، راهنمایی گرفتن از متخصصان خبره و با تجربه مرکز تعمیر کولر گازی جنرال گلد در رشت است. آن ها احتمالاً به شما خواهد گفت که خازن دستگاه ممکن است ضعیف شده و یا سوخته باشد. همچنین تمام شدن شارژ گاز کولر نیز می تواند سرمای مطلوب آن را از بین ببرد. گاهی نیز ممکن است اشکال از موتور کولر باشد و باید توسط کارشناسان نمایندگی کولر گازی جنرال گلد در رشت بررسی شود.

رفع مشکل برفک زدن کولر گازی جنرال گلد

هر چند کولر گازی جنرال گلد با استفاده از بهترین دانش و تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است، اما گاهی اوقات ممکن است در آن اشکالاتی را ببینید که شما را متعجب خواهد نمود. یکی از این مشکلات، برفک زدن و یا یخ زدگی لوله های کولر گازی است. تکنسین های مرکز تعمیر کولر گازی جنرال گلد در رشت، بهترین کسانی هستند که در این زمینه، می توانند به شما کمک کنند. در اکثر مواقع تمام شدن گاز کولر، خراب شدن فن و یا آسیب دیدن کمپرسور آن، باعث پدید آمدن چنین مشکلاتی می شوند. برای تعمیر و یا تعویض تمامی این قطعات آسیب دیده، بر روی کمک کارشناسان نمایندگی کولر گازی جنرال گلد در رشت حساب کنید.

مشاهده کد خطای CF در کولر گازی جنرال گلد

خوشبختانه کولرهای گازی امروزه به گونه ای طراحی شده اند که می توانند اشکالات به وجود آمده در ساختار خود را، با کد خطاهای مخصوصی به شما نشان دهند. گاهی اوقات کولر گازی شما ممکن است کد خطای CF را به نمایش بگذارد. شما عزیزان با مشاهده چنین کد خطایی می توانید متوجه شوید که فیلترهای یونینت داخلی کولر آسیب دیده اند و زمان تعویض آن ها فرا رسیده است. اگر به تنهایی از پس تعویض و یا تمیز کردن فیلتر کولر خود برنمی آیید، از کارشناسان مرکز تعمیر کولر گازی جنرال گلد در رشت کمک بگیرید. با تعویض این فیلترها، متوجه خواهید شد که کولر شما با قدرت و توان بیشتری شروع به کار نموده و باد خنک و دلپذیری در اختیار شما قرار می دهد. پس فراموش نکنید که همواره و در هر شرایطی می توانید بر روی کمک تکنسین های نمایندگی کولر گازی جنرال گلد در رشت حساب کنید.

برای تعمیر کولر گازی در رشت با ما در ارتباط باشید.

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297