نمایندگی لباسشویی آبسال در رشت

نمایندگی لباسشویی آبسال در رشت

مراحل انجام کار در رشت امداد

تماس با رشت امداد

در صورت خرابی لوازم خانگی با رشت امداد تماس بگیرید

ثبت درخواست تعمیرات

کارشناسان درخواست شما عزیزن را ثبت و به تکنسین اعلام میکند

تماس تکنسین با مشتری

تماس تکنسین با مشتری و هماهنگی زمان حضور در محل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می‌آیند

سوالات متداول

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به صورت آنلاین (از طریق پر کردن فرم در هر صفحه مربوطه) یا به صورت تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

مرکز رشت امداد به علت ارج نهادن به مشتریان گرامی به دلیل اینکه جا به جایی برخی از دستگاه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، اقدام به انجام تعمیرات در محل نموده است. همواره رضایت شما مردم عزیز و خونگرم استان رشت در الویت شرکت ما بوده است.

مرکز با داشتن 58000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه نظارت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می‌باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می‌شود.

مرکز رشت امداد با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان، ارائه بهترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخ اتحادیه، استفاده از قطعات اصلی و فابریکی و برخورداری از مهندسین مجرب و متخصصین کاربلد در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مزیت های رشت امداد

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصل و فابریکی

نمایندگی لباسشویی آبسال در رشت

لباسشویی از جمله وسایل و دستگاه های مهم در خانه و آشپزخانه می باشد. این وسیله علاوه بر اینکه به افراد در کار های مربوط به شستشو یاری می رساند، در صرفه جویی آب نیز دارای نقش به سزایی می باشد. آبسال یکی از برند های معتبر تولید و عرضه لوازم خانگی می باشد، به همین سبب می توان از لباسشویی آبسال نیز به عنوان یکی از با کیفیت ترین لباسشویی ها یاد کرد.

خریداران و دارندگان لباسشویی آبسال ممکن است با نقص ها و خرابی هایی در این لباسشویی در طول زمان روبه رو شوند. در صورت مواجه شدن با نقص و یا ایراد در لباسشویی آبسال می توانید از تیم نمایندگی لباسشویی آبسال در رشت کمک بگیرید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

013-33262634

013-33262639

خرابی ها و نقص های ماشین لباسشویی آبسال:

ماشین لباسشویی آبسال ممکن است در طول زمان و به علت استفاده نادرست از آن دچار نقص و ایراد شود. شما برای تعمیر لباسشویی خود می توانید از تیم نمایندگی لباسشویی آبسال در رشت کمک بگیرید. با سپردن تعمیر لباسشویی خود به تیم تعمیر با پرداخت هزینه ای مقرون به صرفه و با صرف کمترین زمان لباسشویی خود را تعمیر خواهید کرد.

نسل جدید لباسشویی ها دارای صفحه نمایشگری می باشد که ایراد ها و نقص های دستگاه به صورت ارور بر روی این صفحه ی دیجیتال نمایش داده می شود. ارور ها و کد های خطای لباسشویی آبسال به شرح زیر می باشد.

نمایندگی لباسشویی آبسال در رشت

ارور یا کد خطا F01 در ماشین لباسشویی آبسال:

این ارور به این علت بر روی صفحه نمایشگر دستگاه شما ایجاد می شود که ایراد و یا نقصی در آبگیری ماشین لباسشویی وجود داشته باشد و همچنین ممکن است به علت نبودن آب کافی این خطا رخ داده باشد. برای رفع این ارور و کد خطا لازم است که شیر برقی دستگاه، سنسور یا حسگر سطح آب و برد الکتریکی برسی شود. به علاوه ممکن است شیر ورودی آب بسته شده باشد و یا این که اتصالی در سیم کشی رخ داده باشد. نمایندگی لباسشویی آبسال در رشت توسط متخصصان انجام می شود.

نمایندگی لباسشویی آبسال در رشت با ارور یا کد خطا F02:

این کد خطا و ارور به این معنا است که هیدروستات ماشین لباسشویی دچار نقص شده است و یا این که ایراد و قطعی در اتصالات و سوکت های هیدروستات به وجود آمده است. برای رفع این ارور پیشنهاد می شود سوکت ها و اتصالات هیدروستات دستگاه را مورد برسی قرار دهید. همچنین ممکن است ایراد از برد الکترونیکی ماشین لباسشویی باشد بنابراین برد را نیز برسی کنید. برای رفع این ارور می توانید متخصصان و تکنسین های تیم تعمیر لباسشویی در رشت کمک بگیرید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زی تماس حاصل فرمایید.

013-33262634

013-33262639

ارور یا کد خطا F04 در ماشین لباسشویی آبسال:

این ارور و کد خطا به این دلیل بر روی صفحه نمایش لباسشویی شما نمایش داده می شود که ایرادی در میکروسوئیچ دستگاه شما ایجاد شده باشد. همچنین ممکن است این ارور به علت نقص و ایراد در برد الکترونیک دستگاه ایجاد شده باشد. برای رفع و بر طرف شدن این ارور لازم است میکروسوئیچ قفل درب ماشین لباسشویی و همچنین برد الکتریکی دستگاه را مورد برسی قرار دهید و در صورت ایراد یا نقص آن ها را تعمیر و یا تعویض کنید. نمایندگی لباسشویی آبسال در رشت توسط تکنسین های با تجربه ای انجام می شود.

ارور یا کد خطا F05 در ماشین لباسشویی آبسال:

این ارور به این علت ایجاد می شود که ایرادی در سنسور و حسگر المنت حرارتی ماشین لباسشویی وجود ارد. نام دیگر سنسور المنت حرارتی، حسگر NTC می باشد. برای رفع این ایراد لازم است این سنسور را به طور دقیقی مورد برسی قرار دهید. شما همچنین می توانید توسط اهم متر از سالم بودن این حسگر اطمینان حاصل نمایید و در صورت ایراد در سنسور لازم است مورد تعویض قرار بگیرد.

ارور یا کد خطا F06 در ماشین لباسشویی آبسال:

علت ایجاد شدن و نمایش این ارور بر روی صفحه نمایشگر لباسشویی شما این امر می باشد که المنت حرارتی دستگاه شما دچار خرابی شده و نیاز است که تعمیر و یا تعویض شود. همچنین ممکن است این ارور به علت ایراد در برد الکتریکی دستگاه و یا اتصالات ماشین لباسشویی به وجود آمده باشد، در نتیجه لازم است که تمامی این موارد مورد برسی قرار بگیرند. نمایندگی لباسشویی آبسال در رشت توسط متخصصان و کارشناسان انجام می شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

013-33262634

013-33262639

ارور یا کد خطا F07 در ماشین لباسشویی آبسال:

این ارور به این دلیل ایجاد می شود که ایرادی در تخلیه آب ماشین لباسشویی آبسال وجود داشته باشد. به طور معمول هنگامی مشکل عدم تخلیه به وجود می آید که پمپ تخلیه دستگاه و یا برد الکتریکی دستگاه دچار ایراد شده باشند. برای رفع این ارور پیشنهاد می شود شیر برقی ورودی آب را مورد برسی قرار دهید. همچنین این ارور ممکن است به علت انسداد و یا گرفتگی لوله تخلیه آب به وجود آمده باشد. برای تعمیر دستگاه خود می توانید از تیم نمایندگی لباسشویی آبسال در رشت کمک بگیرید.

ارور یا کد خطا F08 در ماشین لباسشویی آبسال:

این ارور به دلیل ایراد و نقص در موتور دستگاه به وجود می آید، به این صورت که ممکن است موتور دستگاه شما دچار سوختگی شده باشد. همچنین این امکان وجود دارد که ایرادی در برد الکتریکی دستگاه و یا رله ماشین لباسشویی وجود داشته باشد. از آنجایی تشخیص و تعمیر نقص های موجود در موتور کار دشواری می باشد پیشنهاد می شود تعمیر دستگاه خود را به تیم نمایندگی لباسشویی آبسال در رشت بسپارید.

نمایندگی لباسشویی آبسال در رشت با ارور یا کد خطا F09:

این ارور به دلیل نقص و ایراد در برد الکترونیکی دستگاه شما به وجود می آید. برای رفع این ارور و نقص لازم است که علاوه بر برد الکترونیکی دستگاه، تمام اتصالات آن، میان برد اصلی و پنل دستگاه ماشین لباسشویی آبسال را نیز به دقت برسی و چک نمایید. به طور معمول تعمیر برد الکتریکی ماشین های لباسشویی باید توسط متخصصان و تکنسین های با تجربه انجام شود.

تعمیر لباسشویی آبسال در رشت

ارور یا کد خطا C03 در ماشین لباسشویی آبسال:

این ارور و کد خطا به این علت بر روی صفحه دیجیتال دستگاه شما به وجود می آید که دستگاه شما متوازن و بالانس نباشد، بنابراین سعی کنید پایه های دستگاه را در وضعیت بالانس و متوازنی قرار دهید. همچنین لازم است لباس های داخل دستگاه را نیز به طور یکنواختی درون دستگاه قرار دهید زیرا ممکن است علت به وجود آمدن این ارور گره خوردن لباس ها به یکدیگر باشد. لازم به ذکر است اگر انجام این اعمال ایراد را برطرف نکرد لازم است از متخصصان این امر کمک بگیرید.

جمع بندی:

از آنجایی که ماشین لباسشویی جز وسایل مهم در آشپزخانه‌ی هر خانه می باشد، لازم است که هنگام مشاهده ایراد و نقصی در ان سریعا اقدام به تعمیر آن کنیم تا علاوه بر انجام شدن راحت تر کارها در مصرف آب نیز صرفه جویی کنیم.

شما در صورت مواجه و روبه رو شدن با نقص در ماشین لباسشویی آبسال می توانید از تیم نمایندگی لباسشویی آبسال در رشت کمک بگیرید. متخصصان و کارشناسان در این تیم می توانند با صرف  کمترین زمان لباسشویی شما را تعمیر کنند.

به بالای صفحه بردن
تماس با ما: 01391011297